שבוע קשה בפתח

לא ההכנה הכי אידיאלית למ.ס אשדוד לקראת משחק הליגה החשוב במוצ"ש הקרוב נגד הפועל כפ"ס במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל (18:00, איצטדיון היא'). המאמן רוני אוואט, שמעמדו מעורער, התבקש לנוח בשבוע האחרון עקב מצבו הבריאותי

רוני אוואט. צילום: דוברות מ.ס, טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצאי שבת היא חוזרת. ליגת ה'בורסה לניירות ערך', הלא היא ליגת העל שלנו שבה לחיינו, לאחר שלושה שבועות של פגרה. מ.ס אשדוד תארח את הפועל כפ"ס באיצטדיון היא', שלא צפוי למשוך אליו כמות גדולה של קהל. כפ"ס רחוקה ממ.ס אשדוד שתי נקודות בלבד וניצחון חוץ שלה, שיפתיע רבים, יגרום לה לחלוף מעל פני מ.ס אשדוד בטבלה ולסבך אותה בתחתית. אין ספק שזה משחק מפתח עבור החניכים של רוני אוואט, שביום רביעי הקרוב יסעו ל'סמי עופר' למפגש מול הקבוצה החמה בליגה, מכבי חיפה במסגרת מחזור אמצע השבוע. ארבעה ימים אח"כ, תארח מ.ס אשדוד באיצטדיון היא', את קבוצת בית"ר ירושלים במשחק שיתקיים ביום א', בתאריך 8/12/19, בשעה 20:15.

בסביבת מ.ס אשדוד יודעים שאין מדובר בהכנה הכי טובה לקראת לוח המשחקים הקשה והעמוס בשבוע הקרוב. בשבוע החולף התבקש מאמן הקבוצה אוואט, לנוח מסיבות רפואיות ומי שהעביר את אימוני הקבוצה היה העוזר, משה אוחיון. הספונסר ג'קי בן זקן עוקב בדריכות אחר מצבו הרפואי של אוואט ולא יהיה מופרך לחשוב שבן זקן כבר הכין עתודה למצב בו אוואט יאלץ לפרוש מאימון הקבוצה. כך או כך, מעמדו של האחרון לא הכי יציב בעולם וההפסד האחרון לבני יהודה גרם לכסאו להתנדנד. כזכור, אוואט ספג קריאות גנאי מהקהל המעט של מ.ס אשדוד שביקש את פיטוריו.

מלבד הבעיות בגזרת המאמן, בקבוצה מעודדים מחזרתם לפעילות של כל השחקנים הפצועים ויהיה מעניין לראות באיזה הרכב תפתח הקבוצה מול כפ"ס, כאשר לראשונה מזה תקופה ארוכה, לרשות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא. בחלק הקדמי הרבה סימני שאלה לגבי מי יפתח בהרכב, כאשר גם החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר וגם החלוצים שובל גוזלן ודין דויד רואים את עצמם ראויים לעלות בהרכב הפותח. בדרך כלל מדובר בצרות טובות, אך זה לא סוד שכל אחד מהשלושה ראוי להיות ב-11 הפותחים ומי שלא יזכה לכך, לבטח יהיה ממורמר. בחוליה האחורית ניר ברדע וטימוטי אוואני צפויים להיות הבלמים הפותחים, כפי שהיה נהוג עד עתה במשחקי הקבוצה. השחקן הצעיר גיל כהן אמור לאייש את עמדת המגן השמאלי ולא ברור מה יחליט הצוות המקצועי לגבי יצחק אספה שחגג יום הולדת 21 בתחילת השבוע, כאשר ההתלבטות היא בינו לבין בנצי מושל בעמדת המגן הימני.

הרכב משוער: משפתי, מושל (אספה), ברדע, אוואני, כהן, אווסו, גורדנה, אזולאי, יחזקאל, דין דויד וסילבסטר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן