ברוכיאן אומר שלום לאדומים

אבירם ברוכיאן עזב השבוע את האדומים אשדוד ועבר לבית"ר נורדיה. "קבוצת אדומים אשדוד תישאר בלבי לעד", אמר הקשר המוכשר השבוע ושבר לבבות רבים

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מה שהיה צפוי בתקופה האחרונה, קיבל ביום ראשון חותמת סופית. אבירם ברוכיאן בן ה-34, חתם בקבוצת בית"ר נורדיה מליגה א' דרום, המתחרה עם האדומים אשדוד על הכרטיס לעלייה לליגה הלאומית. בעקבות כך, הקבוצה של המאמן חיים לוי והמנהל המקצועי יאיר אזולאי ספגה מכה קשה לסיכויי ההעפלה שלה.

ברוכיאן חתם באדומים בחודש דצמבר שעבר והופיע במדיה בסך הכל 26 פעמים, בהן הבקיע תשעה שערים. במסגרת משחקיו, הציג לפרקים יכולת מופלאה, שהזכירה את ימיו הגדולים בהם זכה בשתי אליפויות מדינה במדי בית"ר ירושלים. הרגע שהכי נזכור מברוכיאן, שכבש שלושה שערים העונה, היה השער המדהים שהבקיע נגד בקעת הירדן במושב תומר במחזור השני העונה. מלבד השערים שהבקיע, בישל הקשר הנהדר שערים רבים, ניהל את המשחק של האדומים והיה דמות מאוד דומיננטית ואהובה בחדר ההלבשה.

ברוכיאן כידוע גדל בירושלים ויש יסוד סביר שרצה לשחק בקבוצה מעיר נעוריו. בנוסף, במשחק הליגה מלפני חודש בין האדומים אשדוד לנורדיה שהתקיים בעמק הארזים, קיבל ברוכיאן הרבה אהבה מהקהל הביתי, מה שכנראה היווה כסוג של רמז למעבר שנחתם השבוע. סיבה נוספת לעזיבה, היא הרצון להתאחד עם אחיו הצעיר, אביתר ברוכיאן, המשחק בבית"ר נורדיה.

ברוכיאן פרסם השבוע הודעת פרידה מהקבוצה בזו הלשון: "אני מודה להנהלה, לרוני חג'ג' ומירב עייש, לצוות המקצועי חיים לוי ויאיר אזולאי שכיבדו את בקשתי. מודה לשחקנים החברים/אחים שלי לחדר הלבשה. מודה לכל קהל האוהדים. אתם קהל מטורף, אוהב, מעריך, מפרגן וכל קבוצה הייתה רוצה חצי ממה שיש כאן. יכול להגיד שקבוצת האדומים אשדוד תישאר בלבי לעד. נכנסתם לי עמוק ללב ונקשרתי מאוד לקבוצה. אני היום במקום שמחפש להיות קרוב לילדים ולמשפחה ומקווה שתכבדו את ההחלטה שקיבלתי, להיות קרוב אליהם ולהמשיך לעשות את מה שאני יודע ואוהב, קרוב לבית. מאחל המון בהצלחה למועדון הענק הזה, שמקומו בליגות הגבוהות."

ההודעה של ברוכיאן קיבלה פירגון מקיר אל קיר וכמעט כל האוהדים איחלו לו בהצלחה בדרכו החדשה, למרות שהיא מתנגשת עם דרכה של אדומים אשדוד. ניכר לחוש כי הקהל מודה לברוכיאן בחזרה על רגעי האושר והקסם שהעניק להם בשנה האחרונה. לא כל שחקן שהיה עובר ליריבה ישירה של הקבוצה היה מקבל אהבה כזאת ובכמות שכזו. דבר זה מעיד על האופי המיוחד של אבירם ברוכיאן, שיחסר לכדורגל האשדודי בכלל ולאדומים אשדוד בפרט.

מבחינה מקצועית האדומים אשדוד נשארת עם 'בור' ענק במרכז השדה. ברוכיאן, אולי השחקן הכי טובה בליגה א', כמובן היה השחקן הכי יצירתי שלה. שחקן שבהברקה אחת, יכול לגרום לשער. הנהלת הקבוצה תצטרך לנסות להנחית רכש משמעותי, כי במצב שנוצר, האדומים תסבול מחיסרון עצום בניהול המשחק שלה. אמנם לישי ביטון, מוחא באדיר ועדן בן מנשה מהווים שלישיית קישור טובה מאוד, אך בכדי להתמודד עם אתגרי ליגה א' ולצלוח אותם, זה כנראה לא יספיק.

ליגה א' כידוע נמצאת בפגרה ותחזור לפעילות בתאריך ה-29/11/19, בו ישוחק המחזור העשירי, שבו תארח האדומים אשדוד את הפועל כפר שלם, הנמצאת במקום השני ומובילה בארבע נקודות יתרון על פני האדומים, שנמצאים במקום החמישי. מדובר במשחק חשוב מאוד לאדומים, שיהיו חייבים לנצח בכדי לתקוע יתד בצמרת הגבוהה. כל תוצאה מלבד ניצחון וחלום המקום הראשון יתרחק עוד יותר ומה שישאר זה מאבק עיקש על כרטיס ל'פלייאוף'. בתוך כך, ביום שלישי בצהריים השבוע, שיחקה הקבוצה משחק אימון באיצטדיון הסינטטי נגד עירוני כסייפה מליגה ב'. האדומים ניצחו בתוצאה 3-0 ואת השערים כבשו, רז מזרחי, רחמים צ'וקול ונתנאל כהן (נבחן מהפועל רעננה).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן