גם זריהן לא עזר

מכבי עירוני אשדוד הפסידה להפועל מרמורק בתוצאה 1-0 במסגרת המחזור השמיני בליגה א' דרום והמשיכה לשקוע בתחתית. הופעת בכורה ליגאל זריהן כמאמן הקבוצה. במחזור הבא: מוליכת הטבלה, הכח עמידר ר"ג מגיעה לסינטטי בעיר (מוצ"ש, 19:45)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי עירוני אשדוד התארחה ביום שלישי השבוע באיצטדיון 'טוטו' ברמלה, לעיני 700 צופים, למשחק קשה נגד סגנית המוליכה, הפועל מרמורק. עירוני התייצבה למשחק לאחר הזעזוע בעמדת המאמן, כאשר חלוץ העבר יגאל זריהן, שקיבל את המינוי בתחילת השבוע, עמד על הקווים והדריך את השחקנים. אולם, משנה מאמן, לא בהכרח משנה מזל ועירוני נחלה הפסד נוסף, החמישי שלה העונה וירדה למקום ה-13 בטבלה.

החניכים החדשים של זריהן, הגיעו למשחק, כחמישה ימים לאחר ההפסד בתוצאה 2-0 לבני סכנין במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה, שגרם להדחה מהגביע. המשחק נגד מרמורק נערך בעיר רמלה בשל שיזרוע חורף שעובר איצטדיון ה'איצטוני', המשמש כמגרש הביתי של הפועל מרמורק. המשחק היה דרמטי והוכרע על חודו של גול ואשדוד, יש לציין שיחקה ללא רגשי נחיתות. יתרה מכך, במחצית הראשונה 'עירוניה', שנדחפה כרגיל על ידי אוהדיה, שלטה במשחק ואף תקפה יותר מהיריבה, שלהזכירכם, היא המועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית.
במחצית השנייה יחסי הכוחות התאזנו. הדקה השבעים הייתה הדרמטית במשחק. יואל גנון מעירוני אשדוד חדר לרחבה בצורה יפה ומזוית קשה ניסה למסור לגיא עובדיה שהמתין במרכז, אך השוער הותיק, אבי אבגי, היה במקום וסיכל את ההתקפה של האורחת. מיד בהתקפת הנגד, מרמורק ניצלה את כל הניסיון שלה כדי להבקיע מרגלי תום מדהלה, שנכנס כמחליף במחצית הראשונה ובחצי מספרת נהדרת הכניע את אנגלשטיין וקבע 0-1 למרמורק. שער שני העונה למדהלה שהכריע את ההתמודדות למורת רוחו של יגאל זריהן, שאמנם גרם לקבוצה להיראות יותר מחוייבת מאשר במשחקים האחרונים, אך זה לא הספיק למנוע את ההפסד.
במחזור הבא תגיע לסינטטי, הכח עמידר ר"ג, מוליכת טבלת ליגה א' דרום למשחק נגד עירוני אשדוד. יהיה מעניין לראות האם עירוני תמשיך בקו השיפור שלה ותהווה יריבה עיקשת ושוות כוחות לקבוצה הנהדרת של הכח ר"ג, שפתחה את העונה בסערה והשאירה אבק לליגה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן