חתונה תאילנדית בהפתעה: חצי שנה הוא מארגן את החתונה בלי שהכלה תדע

אבי אביטל, הבעלים של המסעדה התאילנדית המיתולוגית ״רונג׳אן״, שהציע נישואין לבחירת ליבו

צילום: אבי רוקח
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שמלה אחת, שלוש חליפות טוקסידו וחמישה חודשים של מבצע חשאי: חתונה בהפתעה. פריחה רוצה לספר לכם על אבי אביטל, הבעלים של המסעדה התאילנדית המיתולוגית ״רונג׳אן״, שהציע נישואין לבחירת ליבו, רונג׳אן, (כן, המסעדה קרויה על שמה) וזו שאחראית על כל הבישולים התאילנדיים, אחרי מבצע סודי שערך כחמישה חודשים, והכלה היא זו שידעה אחרונה.

אבי, מזל טוב היה לך מזל גדול, איך הצלחת לעבוד עליה?

״אל תשאלי, חמישה חודשים אני מתכנן ומארגן את החתונה. תביני, רונג׳אן, תאילנדית, קשה לעבוד עליה. התאילנדים הם שורדים. הם מרגישים את השטח״.

ובכל זאת?

״בחרתי תאריך שלא יסגיר את ההפתעה. ה-1/11/19 זהו התאריך שאנחנו חוגגים את הקמת המסעדה. וכך היה לי סיפור כיסוי״.

פריחה שמעה כי חמישה חודשים מארגן אביטל, את טקס החתונה, וכל זאת בסודיות מוחלטת הרחק מעיניה של בחירת ליבו. זה החל בבחירת שמלת כלה וכלה בחדר במלון ׳סור לה מר׳, בבעלותו של ליאור טליאס.

PAR 1393

הפקת הענק כללה רבים וטובים מחבריו של אבי: יחי, השף והבעלים של מסעדת ״פסקדו״, שהפתיע עם הקציצות המיוחדות שלו. אבי רוקח שצילם במקצועיות רבה. ענבל דרור, מעצבת שמלות העל המקומית שלנו, שהיתה אחראית על תפירת השמלה בדיוק לפי מידותיה של רונג׳אן (״ענבל היתה מגיעה למסעדה בשעות הערב המאוחרות, כביכול מחבקת אותה, וככה לוקחת מידות״).

השף דניאל דנינו ממסעדת ״דניאל״ פינק בפירות ים. שף נוסף שדאג לאורחים היה ניר דהן (הבעלים והשף של miche food culcutre ) שהגיע עם פטה בקר, פאני פירי טרטר ועוד. ספינג׳ מרוקאי מעשה ידיהן של מירי ושרון בוזגלו. על שלוש החליפות טוקסידו היתה אחראית תמי שמיר מ-novios.

את הטקס המרגש ערך העיתונאי והמסעדן ניב גלבוע, שגרם לכולם להזיל דמעות של אושר כמובן. בין האורחים יכולתם לראות את גיל זהבי, אושיית אינסטגרם, רן אפללו מאמן כושר, חבר המועצה מאור אברג׳יל, השחקן יגאל עדיקא ועוד רבים וטובים מחבריהם של הזוג.

PAR 2864

אבי, תסכם את האירוע הנפלא הזה

״זו באמת ההזדמנות להודות לכל העוסקים במלאכה, כולם עשו הכל בשמחה וסירבו לקבל תשלום. אני עובד על ההפתעה כבר חמישה חודשים. אשתי היתה במצב נפשי לא טוב, אחרי שכשלו הנסיונות להחזיר את בתה לארץ. אז החלטתי שאני עושה מעשה, שירומם את רוחה. רונג׳אן התרגשה ובכתה. היה טקס מרומם ומרגש, תודה משנינו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן