הגג סדוק והגשם חודר לדירה: "לא יודעת איך אני וילדיי נעבור את החורף"

אם חד הורית ל- 4 ילדים: ״אנחנו גרים בדירה בקומה רביעית ויש נזילה מהגג של גשם. כל הבית במצב רעוע. צריכה עזרה אחרת הגג עלול לקרוס״. "אני לא יכולה לעמוד בהוצאות הזיפות אני מבקשת עזרה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסוף סוכות בשמיני עצרת נאמרה בבתי הכנסת בארץ תפילת הגשם והחורף בפתח ויש מי שמוציא בשמחה את שמיכות הפוך והתנורים ומכין חמין ומרקים. אבל במשפחתה של דפנה, אם חד הורית ל- 4 ברובע ג׳ חוששים מהגשם הצפוי. להם לא מדובר בגשמי ברכה אלא בחשש מהצפה של הדירה שנמצאת במצב רעוע בשל דליפה מי גשמים מהגג.

המשפחה מתגוררת בדירה שבבעלות שלה ושל הגרוש שלה, הבית נמצא במצב קשה, טחב והכל מתפורר בשל הגשם שחודר מגג הבניין ויש נזילה מהגג של גשם. זה כבר ככה כמה שנים ורק הולך ומחמיר.

WhatsApp Image 2019 11 06 at 15.13.22

הדירה במצב רעוע, הקירות, הרצפה, התקרה. "כל גשם מציף לי את הבית. בסלון ובחדרים בכל הבית״ היא מספרת. "שלושת הדיירים בקומה הרביעית עשו זיפות על חשבונם לי אין אפשרות לשלם לזה. והחלק אצלי בגג במצב לא טוב וזה חודר אליהם ורואים את הבטון. הבן שלי עשה תיקון זה אסטטיקה יפה אבל אני חוששת שהגג יקרוס עלינו בגשם בחורף. זיפות רגיל כבר לא יעיל אמרו שצריך לשים יריעות ביטומיות. עשו לי עזרה ראשונה בחור בגג עם בטון אבל לא עוזר רואים את הבלוקים מפחיד אותי מה יקרה אם לא יתקנו״

מצבה הכלכלי קשה והיא אינה מסוגלת לעמוד בהוצאות. דפנה פונה לקוראים ומבקשת מי יוכל להושיט יד ולעזור ולהציל את הבית שלה ״ אנשים עם יכולת כלכלית ולב זהב או בעלי מקצוע שיוכלו לעזור עם היריעות ובשיפוץ הדירה״ היא מבקשת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן