׳ללה מסעודה׳ מגיעה לאשדוד

אחרי שתושבי אשדוד מילאו את האולמות בקומדיה המארוקאית "נשיבה דיאלי", מגיעה לעיר אחותה הבכורה "ללה מסעודה". תפתחו יומנים: יום שני, 18.11.19 בשעה 21:00, בבית ״יד לבנים״

צילום: אייל בריברם
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההצגות של תיאטרון הנגב מספרות על זקנה מרוקאית מלאת חיים ודמיון משדרות.

בהצגה "ללה מסעודה" ילדיה של ללה מסעודה עזבו אותה ואינם מבקרים. היא בקשר רק עם המטפלת שלה ויויאן. מסעודה מתמודדת עם הזקנה ועם הכאבים השונים שתוקפים בגיל זה.היא חיה במקביל את העבר המפואר ואת האהבה הגדולה שהייתה לה לזמיר של מרוקו, בעלה ארמן ז"ל, אליו היא מדברת בדמיונה. אל חייה נכנסת מירי אלמוג, בת ה 40 נציגה של משרד עורכי דין העוסק בתביעות ייצוגיות של פיצויים מגרמניה לבני העדה המרוקאית, שמציעה לה לתבוע. אלמוג היתה כמובן אמזלג ומנסה להיות כמה שיותר ישראלית. כך אנו פוגשים של שלושה דורות של מארוקאיות בת 80, בת 60 ובת 40 ואת הגישות השונות שלהן אל המוצא המארוקאי. הן מפתחות מערכת יחסים מורכבת בה נחשפת האמת של הדמויות: בדידות, אהבות נכזבות, געגועים לבני משפחה ועוד…. מירי אלמוג בפגישתה עם מסעודה עוברת תהליך התפכחות מזורז על חייה הסוערים. לויויאן, המטפלת הצמודה נוצרת הזדמנות לבחון את יכולות הכישוף המיוחדים שלה שמבטיח לקומדיה זו סוף לא שגרתי.
ההצגה במארוקאית ועברית, כך שכל אחד יכול להבין מה קורה בהצגה. מי שתרגם את החלק המרוקאי הוא סמי לוי, תושב העיר: "זה כיף גדול שיש תיאטרון מרוקאי איכותי, ששומר על המסורת", הוא אומר.

יום שני, 18.11.19 בשעה 21:00, באולם מופעים בית 'יד לבנים', אשדוד. כרטיסים 65 שקלים בטל׳. 08-8545833

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן