עומר חזן נפצע בצילומים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תאחלו רפואה שלמה לשחקן והדוגמן עומר חזן משלנו, שנפצע במהלך הצילומים לסדרה החדשה בכיכובו ״הפלמ״ח״. מסתבר שעומר נפל בעת צילומי הסדרה, פונה לבית החולים ולאחר שחבשו את רגלו הוא נח אצל ההורים באשדוד. אמא אורלי:״עומר היה עם גבס בהתחלה, כי חשבו שבר ועכשיו הוא עם סד, כי בצילום נוסף התגלו קרעים ברצועה בקרסול, מה שאומר שההחלמה תהיה ארוכה יותר״.

מאוד התרגשנו לשמוע שעינב בובליל, כוכבת ״האח הגדול״ בעונה הראשונה עשתה מצווה גדולה השבוע, ששמעה כי עוזרת הבית של חברתה מתחתנת באירוע ללא מואזמנים רבים, היא מיד נרתמה והגיעה עם חברות נוספות כדי לשמח חתן וכלה. אך כשהגיעה לאולם האירועים וראתה רק כ-50 אורחים, היא החליטה לבקש באמצעות הרשתות החברתיות, מהעוקבים הרבים שלה להגיע ולשמח את החתן והכלה. וכך היא כתבה: ״חברים יקרים, אין מצווה כמו לשמח חתו וכלה, אני פה באולם ויש 40-50 אנשים. בבקשה כל מי שיכול לבוא עכשיו. לא צריך להתלבש ולא להתאפר. רק להגיע, אין מצוה כזאת. תוך מספר דקות החלו להגיע אט אט מלא אורחים ואנחנו חושבים שיצאת צדיקה!

97535624362

זוכרים שסיפרנו לכם על פרשת אייל גולן-אופירה אסייג ודוד רביבו והמעקב באינסטגרם. אז השבוע נדמה כי הסכסוך עלה לשלב נוסף, כאשר אייל גולן הגיעה לפרמיירת העונה החדשה של הסדרה ״גולסטאריות״ בה מככבת בת זוגו דניאל גרינברג. בצמוד אליו ישב הכדורגלן דוד רביבו משלנו. גולן הצטלם איתו ואף טרח להעלות את התיעוד לסטורי שלו עם הכיתוב העוקצני: ״אנחנו נראים מאוד מסוכסכים ואני נראה ממש ממש עצוב״. (לא נגענו). כזכור, הסכסוך בין אסייג לגולן החל שגולן ביצע סינון באינסטגרם והסיר את אופירה. בהמשך גולן הגיע לתוכנית של אופריה וברקו שם שאלה אותו מדוע הסיר גם את דוד רביבו מרשימת העוקבים, גולן הכחיש והתמונה שפורסמה השבוע מעידה כי השניים עדיין חברים טובים.

אחווה סיטבון, שמחלקת את זמנה בין הבית באשדוד, לבין ביתו של בן זוגה יונתן רונן בברצונה, בישרה לאומה השבוע כי באולטרסאונד האחרון גילו שיש לה בבטן בן!. סיטבון שנמצאת בשבוע ה-23 להריונה, הספיקה לעבור דירה יחד עם בן זוגה יונתן, מפרברי ברצלונה למרכז ברצלונה. כמה דקות והיא בשדרת הרמלבס.

9758463462

זוכרים שסיפרנו לכם בשבוע שעבר על הקמפיין הראשון שקטפה מיי רביבו בתם של הכדורגל במיל׳ חיים ושגית רביבו, לטובת רשת ההלבשה התחתונה FIX? אז אחרי שהכל כבר היה מוכן ליום הצילומים, ואף יצאה ידיעת יחסי ציבור מהחברה, התברר שמי שלא עודכנה בזמן היא הדוגמנית עצמה, בו בזמן שהמושא ומתן הכספי עדיין התנהל, כבר יצאה ידיעה מהסוכן שלה שהכל סגור. בעקבות כך, החליטה ג׳וניור רביבו להחליף סוכן, ועכשיו היא חתומה בסוכנות טאלנטים אחרת ולבטל את השתתפותה בקמפיין.

אפרופו מיי, עכשיו היא כבר נכנסת לרשימת הסלבס ומוזמנת לאירועים הכי שווים, אז ביום ראשון האחרון הושקה היא הגיעה להשקת העונה השנייה החדשה של הגולסטאריות של HOT ב"שאפיטו" באיצטדיון רמת גן. שם פגשה את הדוד דוד רביבו (פעם שניה במדור), והצטלמה איתו למזכרת.

62456236864

(צילום: אור גפן)

זוכרים את השפית ליאור אוחיון, המתמודדת הכי יפה בתוכנית הריאלטי ״מאסטר שף״ שמתגוררת בגן יבנה הסמוכה? אז היפה והאופה הגשימה חלום ולאחרונה פתחה עם מספר שותפים בר אוכל בתל אביב וכך היא מסכמת: ״בעבודה קשה, המון מחשב ועם שותפים מדהימים לדרך, אני נרגשת לספר לכם על בר האוכל הקסום הזה, על הבית החדש שלי, על התפריט הראשון שלי ועל המקום בו החלומות שלי הופכים למציאות…׳סר עבדול׳ זה שמו. אם תהיו באזור, תקפצו ותגידו שהמדור שלח אתכם.

6246427ט24

אז אחרי שנבחרה לגלם על שער ה״גלאמור״ הספרדי, הדוגמנית משלנו דירת רבליס, זכתה לקבל את הקמפיין הבינלאומי של חברת האופנה מנגו, ולקחה את אמאל׳ה שלה מאשדוד, הישר לצילומים שהתקיימו אי שם בספרד.

846536249ם68

נכון שהתגעגעתם לזמרת אופיר בן שטרית (״דה וויס״)? אז הנה דאגנו עבורכם לתמונה יפהפיה שלה מאירוע בר המצווה של אחיה הקטן איילון שהתקיימה השבוע. את התודה על עיצוב השמלה היא נותנת למעצבת אלה ספוזניקוב.

אופיר בן שטרית

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לדוגמנית וכוכבת ״האח הגדול״ עדן סבן, שבימים אלו היא בצילומים לסרט ״פול גז״ שביים קובי מחט. אגב, השמועות מספרות שהחסידה באה לבקר אצלה ואצל בעלה אז הרמנו טלפון להגיד ׳מזל טוב׳. עדן מצידה הכחישה את השמועה ואמרה ״לא, אני לא בהריון, ואנחנו לא מצפים״. בכל מקרה, אנחנו מאחלים מזל טוב.

אירוע השקת קולקציית תכשיטי פנדורה לסתיו 19 צילום רפי דלויה 648 Custom

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן