עוד נקודה לאוסף

קבוצות האדומים אשדוד והפועל מרמורק נפרדו בתוצאת שוויון 1-1 בקרב הצמרת במסגרת המחזור השביעי של ליגה א' דרום. משה בן לולו העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-14, שהחזיק מעמד קצת יותר מעשרים דקות. במחזור הבא: הפועל אזור מגיעה לסינטטי

צילום: מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אדומים אשדוד אירחה את הפועל מרמורק, על שלל כוכביה, באיצטדיון הסינטטי במוצ"ש האחרון, לעיני קרוב ל-1000 צופים שהגיעו למרות מזג האוויר החורפי והגשום. עידוד הקהל של שני המחנות, יחד עם מזג האוויר, יצרו אווירה אירופאית באשדוד וגם המשחק היה לא רע בכלל. המשחק המעניין שהרבה מקהילת אוהדי ליגה א' בארץ חיכה לו זמן רב, הועבר בשידור חי בדף הפייסבוק של אתר ההתאחדות לכדורגל והפרשן היה אגדת הכדורגל האשדודית, עופר טלקר.

חיים לוי עלה בהרכב התקפי עם שלושה שחקני התקפה, מה שלימד על רצונו לקחת את מלוא שלוש הנקודות במשחק הצמרת החשוב. האדומים היו יותר טובים, הגיעו ליותר מצבים וסיפקו משחק מעורר כבוד תחת הגשם השוטף. מנגד, היריבה, המועמדת הבכירה לעלות לליגה הלאומית, לא הייתה במיטבה וסבלה מיום בינוני של שחקני החלק הקדמי שלה, ביניהם אוהד אדלשטיין ועידו אקסברד.

כבר בדקה השנייה הרבה דפיקות לב היו אצל ספסל האדומים כאשר מסירה אחורנית לא מדוייקת של אבירם ברוכיאן הגיעה לעידו אקסברד, שבעט מ-19 מטרים החוצה. בדקה ה-11 הגבהה טובה של אדלשטיין מצאה את ראשו של תום מדהלה הפעלתן, שנגח למסגרת, אך גיא סאלם היה במקום והדף טוב. כעבור שתי דקות היציע של אוהדי האדומים אשדוד לא ידע את נפשו מרוב שמחה, כאשר מהלך טוב שהתחיל באגף הימני אצל פיטר אליאס, שמסר לרז מזרחי, אשר הגביה לרחבה. הכדור הגיע לשריקי, שנגח אותו לצד שמאל וכתוצאה מאי הבנה בהגנת מרמורק, הכדור הגיע למשה בן לולו, שעט על הכדור כמוצא שלל רב והכניע מקרוב את אבי איבגי, שוער וקפטן מרמורק. 1-0 לאדומים אחרי 13 דקות בסינטטי.

האורחת ניסתה להתאושש ובדקה ה-17 הגבהה של מדהלה מצד שמאל לראשו של אדלשטיין, הולידה נגיחה של האחרון למרכז השער, שם סאלם היה במקום. בדקה ה-24 כדור חופשי של ברוכיאן, נחת על הראש של רוי עמוס הבלם, אך הנגיחה שלו פספסה במעט את המסגרת. בדקה ה-35 ברוכיאן נפצע וכדי לא לסכן אותו להמשך העונה, חיים לוי ביצע חילוף ובמקומו עלה לשחק הקפטן לישי ביטון, אהוב הקהל, לדקות הראשונות שלו העונה.
כעבור שלוש דקות מרמורק זכתה בכדור קרן, אותו הגביה ברגל שמאל נאור פסר. אביעד בורלא קשרה של מרמורק נגח פעם אחת לרוחב והבלם אסף לוי נגח מקרוב לרשת וקבע 1-1. שער קל מדי, שיכול היה להימנע עם קצת יותר תשומת לב בהגנת האדומים. את הקהל האורח זה לא עניין והם חגגו את השוויון בקולי קולות. זאת גם הייתה תוצאת המחצית, שהייתה קצבית ומעניינת. אולי אחת המחציות הטובות העונה בליגה א' דרום.

במחצית השנייה הקצב ירד, איתו גם המצבים והיה נראה כאילו שתי הקבוצות מפחדות להפסיד. ההזדמנות הכי טובה הייתה של האדומים בדקה ה-58, כאשר מסירת עומק של דניאל בורחל המגן השמאלי, מצאה את לישי ביטון ב'אחד על אחד' מול אבי איבגי השוער בן הארבעים של מרמורק. איבגי ניצל את כל הניסיון שלו, יצא והדף את ניסיון ההבקעה של ביטון. כעבור שתי דקות בן לולו דהר לכיוון השער של מרמורק, עבר את הבלם של מרמורק ואקס האדומים גיא עיני, אך האחרון הכשיל אותו וראה כרטיס צהוב. הקהל הביתי תבע מהשופט בריילובסקי להוציא כרטיס אדום, אך השופט התעלם מהקריאות, בצדק יש לומר. בדקה ה-88 מצב טוב נוסף לזכות האדומים לא נוצל, כאשר עדן בן מנשה הכניס כדור נהדר לרז מזרחי, אך הוא בעט מעל השער מתוך הרחבה. האדומים לא ניצלו את הדקות הטובות שלהם על מנת להבקיע שער ניצחון ובסיום: 1-1. בתום המשחק שחקני האדומים הודו לקהל הרב שהגיע ועודד לאורך כל המשחק.
לאחר שבעה מחזורים, האדומים יורדים למקום השישי, מחוץ ל'פלייאוף' העליון, כשבאמתחתם 13 נקודות. נראה כי היכולת הטובה לא תספיק אם הקבוצה לא תתחיל לאגור נקודות. במחזור הבא הפועל אזור תגיע לסינטטי למשחק חשוב מאוד, בו האדומים אשדוד תהיה חייבת לקחת את שלוש הנקודות, מכיוון שהצמרת מאיימת לברוח לה.

נסיך לב אדום
עיני כל הליגה היו נשואות לאיצטדיון הסינטטי במוצ"ש האחרון. אי לכך, המגרש המכונה ה'סינטטיקו', לבש חג ונראה כמו מגרש מליגות בכירות מעבר לים. גם מזג האוויר החורפי הוסיף לניחוח האירופאי והקהל שהגיע לא התחרט. הנהלת האדומים הוציאה מהבוידעם את המטריות האדומות לבנות וקיבלנו תמונה של מאות אוהדי האדומים עם מטריות בצבע תואם. גם הקהל של מרמורק לא איכזב, כשהגיע בכמויות יפות ועודד לאורך כל המשחק עם שירים מקוריים ועוקצניים כנגד היריבה העירונית שלו מכבי שעריים (כולל הלהיט:"גשם גשם משמיים, שעריים בלי שיניים"). שני הקהלים יצרו אווירה נפלאה וראוי לציין את התנהגותם הספורטיבית לטובה.

על הדשא השחקנים של חיים לוי הציגו משחק עם הרבה מחוייבות ולחימה ושלטו בשדה כמעט ללא עוררין. במחצית השנייה הייתה תחושה כאילו היריבה שמחה לחזור הבייתה עם נקודה וצורת המשחק שלה העידה על כך. מעל כולם הצטיין חלוץ הרכש משה בן לולו, שממשחק למשחק נראה יותר מחובר לשאר השחקנים ומול מרמורק הוא הציג את משחקו הטוב ביותר עד עתה במדים האדומים. החלוץ בן ה-31 היה ראשון כמעט לכל כדור שהגיע אליו, היה במקום הנכון בכדי לכבוש את שער היתרון וגם סידר כמה כדורים נאים לחבריו.
אך מה שהאדומים יקחו מהמשחק הזה, מלבד הנקודה החשובה, יהיה לבטח החזרה המרגשת למגרשים של הקפטן והנסיך מספר 10 לב אדום שלה, לישי ביטון. הקשר המחונן עלה לשחק בדקה ה-35 ולא לקח לו הרבה זמן להוריד את החלודה ולהנהיג את הקישור של קבוצתו. לביטון יש חדוות משחק, חיוך כובש ורוח לחימה שאין להרבה שחקנים, בטח שלא בליגה א'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן