אבל במשפחת חדד: אם המשפחה נפטרה שלושה חודשים אחרי הבעל

אבל במשפחת חדד מאשדוד לאחר שראש המשפחה משה חדד (92) נפטר לפני 3 חודשים, וביום שישי האחרון נפטרה בבית החולים אשתו מזל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בני המשפחה שעדיין לא התאוששו ממותו של משה ראש המשפחה, וכבר נאלצו להתמודד עם הידיעה המרה על מותה הפתאומי של מזל. בתוך 3 חודשים איבדה משפחת חדד את האבא והאימא. לפי דברי המשפחה, מותה של אם המשפחה בבית החולים לאחר ניתוח בירך היה מפתיע. הם לא דורשים חקירה, ולא הקמת ועדה, אבל הם לא ציפו שמזל אשה חזקה בכל המובנים, גורלה יוכרע בשל ניתוח פשוט.

מזל ומשה חדד עלו מטוניס ב-1950 הישיר לקיבוץ ״בית אורן״. בני הזוג, שבאו ממשפחה שומרת מסורת מטוניס נדהמו לראות כיצד שוחטים תרנגולות ועורפים את ראשיהם ושלא נדבר על חוסר הכשרות בקיבוץ. המצב חרה להם מאוד ועברו לגור ביבנה, שאיכלסה עולים לפני הקמת אשדוד.
הבעל משה עברו בחברת חשמל באשדוד ואילו מזל עבדה במפעל הטקסטיל ׳ארגו בדים׳, עבדו לילות כימים כדי לפרנס בכבוד את ארבעת ילדיהם.

בשנת 1967 בני הזוג עברו להתגורר באשדוד ומזל החליטה לפתוח ולנהל מפעל טקסטיל ברחוב סלמה בת״א. העסק עבד טוב, ועם הזמן היתה פעילה במפלגת מפא״י, אירגנה כנסים רבים בביתה והייתה פעילה מפלגתית ׳מפאיניקית׳ לכל דבר. למזל ומשה נולדו 4 ילדים: איציק חדד יזם ובעל חברת בניה, יוסי המתעסק בשוק ההון, שוש העובדת כמזכירה אצל עו״ד רוקח מזה שנים רבות עד היום. מזל בת ה-85 זכרה את כל שמות הנכדים והנינים, והם אהבו אותה מאוד. היא הייתה דואגת לבשל להם מטעמים מיוחדים ואהובים וכל הילדים והנכדים אהבו לבקר אצלה. יהי זכרם ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן