האחים יפרח מקבלים את גביע MMA

ענף הספורט 'אם.אם.איי' מתפתח מאוד בעיר, הרבה בזכות הלוחם והמאמן דויד אביסרור. בשבוע שעבר נערכה תחרות נהדרת בגן יבנה, אליה הגיעו מיטב הלוחמים בארץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר התקיימה ליגת ה'גראפלינג' (גוגיטוס). הכוונה היא לספורט ה'אם.אם.איי' מסוג אמנות הלחימה, הצובר תאוצה לאחרונה בעיר אשדוד. האירוע התקיים בגן יבנה, במרפסת של חדר הכושר 'דה-רוק'. מי שעומד בראש אירגון האירוע המדובר הוא דויד אביסרור, תושב אשדוד בן ה-25. אביסרור הוא מתחרה ומאמן בתחום ובבעלותו אחד המועדונים המובילים בישראל בספורט הנקרא- "אביסרור 'אם.אם.איי'. באירוע נערכו 15 קרבות בין הלוחמים הטובים ביותר בישראל.

לתחרות הגיעו למעלה מ-200 צופים מכל רחבי הארץ לתמוך ולעודד את הספורט ואת המתמודדים. והם נהנו מקרבות משובחים ודרמטיים במיוחד. באירוע התחרה דויד אביסרור וגם חמישה חניכים שלו. הנציג הראשון מהמועדון של אביסרור שהתחרה היה הלוחם הצעיר והמוכשר גלעד פרץ בן ה-12. גלעד שהתמודד מול לוחם חזק ופיזי מאוד, אשר הגיע מהעיר לוד, ניצח את הקרב לאחר תשע דקות באמצעות בריח על היד.
הבא אחריו עלה להתחרות סהר יפרח בן ה-15, גם מהמועדון של אביסרור. יפרח, שמתאמן חמישה חודשים בלבד והתמודד מול יריב ששוקל 12 קילו יותר ממנו והגיע מהעיר נתניה, עמד בקרב בגבורה וניצח בו לאחר ארבע דקות בלבד, באמצעות חניקת 'טראינגל'. לאחר הניצחון, הוזמן לקחת את הגביע במחווה מרגשת, אחיו הצעיר של סהר, המתמודד עם המחלה הארורה.
בקרב הבא עלה להתחרות גל סקופ בן ה-16, אף הוא מהמועדון של אביסרור, שנלחם נגד יריב מנוסה יותר שהגיע מהעיר רמלה. גל שלט בקרב, אך רגע קטן של חוסר ריכוז עלה לו ביוקר והוא נכנע לחניקה של היריב. בהמשך עלה להתמודד חניך נוסף של אביסרור, בשם אביאל קרא בן ה-15, שנלחם נגד לוחם שהגיע מהעיר לוד. בתוך 16 שניות, ניצח קרא את הקרב באמצעות חניקת 'טראינגל' בקפיצה וזכה בתואר הקרב המהיר ביותר באירוע וגם בהכנעה היפה ביותר.
הקרב האחרון והמרכזי של הערב הנפלא היה של דויד אביסרור עצמו, שהתחרה נגד לוחם קשוח במיוחד, שהגיע מהעיר לוד. אביסרור שימש דוגמא לחניכים שלו, כאשר ניצח בתום 11 דקות במהלך שנקרא 'הילוק' (בריח קרסול).
הספורטאים הצעירים שהתחרו מתאמנים כאמור במסגרת מכון "אביסרור 'אם.אם'.איי', תחת הדרכתו של המאמן דויד אביסרור המוכשר. האימונים נערכים בחדר הכושר 'דה-רוק' שתומך בספורטאים ודואג להם לציוד ולבניית אימונים אישית, עבור כל מתאמן, על מנת שיגיע למקסימום מוכנות לתחרויות.
כבר בימים אלה החלו ההכנות לערב קרבות נוסף, שאמור להיות הגדול ביותר בארץ ועתיד להתקיים בתאריך ה-25.12 בשדות נגב, כאשר יגיעו לשם הלוחמים הכי טובים בארץ.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן