ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו: "בתוך כשנה יפעלו בתי הקולנוע בסינמה סיטי באשדוד"

העירייה אישרה השבוע בנייה של עוד קומה להקמת 14 בתי קולנוע של סינמה סיטי שיפעל גם בשבתות וחגים. החרדים בכוננות ספיגה , ממתינים להוראות הרבנים כיצד לפעול. ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו שהוביל בנחרצות בוועדה את הקמת הסינמה אומר: "ערוכים לכל תרחיש"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הוועדה המקומית השבוע אישרה את בקשת הנהלת הביג לתיקון התב"ע (תכנית הבנייה) וההקלה לגובה בדרך לבניית בתי קולנוע חדישים של סינמה סיטי במתחם הביג פאשן באשדוד. כצפוי, החרדים התנגדו וההצבעה נחלקה בין הצד החילוני לחרדי. בעד הצביעו מאיר אברז'יל מסיעת "אשדודים", ד"ר אלי לחמני, עו"ד אלי נכט, יו"ר הוועדה שמעון כצנלסון, ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו. התנגדו נציג ש"ס חיים אמסילי ונציגי אגודה, יחיאל ויינגרטן ושמואל שוק.

"מדובר בהחלטה חשובה. ללא ספק חלק מההבטחה שלנו לתושבי העיר" הגיב עו"ד נכט לאחר אישור ההקלה לביג. "חשוב שבאשדוד יהיה מענה לכלל התושבים, במיוחד כשמדובר בפאתי העיר היכן שממשיך הסטטוס קוו ופעילות מלאה לאורך כל ימות השבוע, זאת במיוחד כאשר מדובר על סינמה סיטי של ביג שהינו ללא ספק מנוע וסמל תרבותי שמשמש כבר היום כאבן שואבת לתושבי העיר ומחוצה לה.

 

מתחם ביג צילום הדמיה סינמה סיטי

יצוין כי היסטורית התכנית החלה על אזור הביג הייתה במקור של אחסנה ותחבורה ועל הבסיס הזה אושרה הבנייה של מתחם הביג הקיים כיום. כדי להתקדם ולאשר בניית סינמה סיטי הוגשה ב2016 תב"ע חדשה שתסדיר את המצב הקיים ולאפשר בניית סינמה סיטי. התכנית הופקדה ולא היו עליה התנגדויות ומה שנותר הוא השלמות ותיקונים, כולל האישור השבוע של הבנייה לגובה. על פי התכנית על גג הביג ייבנה קומפלקס בתי קולנוע מהודרים של סימנה סיטי.

מי שהוביל והיה דומיננטי בוועדה היה ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו שאומר ל"השבוע באשדוד כי "לוח זמנים להקמת הסינמה יהיה מהיר. בתוך פחות משנה ייבנה המתחם של בתי הקולנוע"

ש. בהובלתך את הבנייה זה אתה מרגיז את החרדים שזועמים..

"אני אמרתי בוועדה את מה שהיה צריך לומר, בבירור ובלי התפתלויות. נבחרנו לשרת את הציבור החרדי והחילוני. במקום הזה מרוחק משכונות חרדיות ולא צריך להפריע לאף אחד. תפקידנו כנבחרי ציבור בצמתים מסוימים להביע דעה ברורה וצלולה וכך עשיתי והובלתי לאישור ולקידום התכנית של הסינמה סיטי. לא ייתכן שצעירים יוצאים בלילות ובערבי שבת אל מחוץ לעיר ובאשדוד לא ניתן להם את המענה הזה. מה גם שזו הייתה הבטחה שלנו לציבור. צריך וחשוב שנעשה הפרדה. היה ניצול פוליטי לפני הבחירות בנושא הזה הייתה הטעיה והפחידו את הציבור שאשדוד תיסגר בשבת וכדומה. לא קרה ולא יקרה. העיר לא חרדית והיא יודעת לייצר חיים ביחד בין כל הזרמים וזו הדרך שלה ומי שיעשה אחרת יגרום למתחים מיותרים"

ש. ובכל זאת החרדים לא אוהבים אתך זה והם בקואליציה. לא חושש מהפגנות מיציאה שלהם לאופוזיציה?

"המהלך הזה יכול לעשות זעזוע בציבור החרדי ואנחנו צריכים להיות ערוכים לכל תרחיש. אני מקווה שלא יעשו מהלכים לא נבונים. החרדים צריכים להבין שיש צורך לאזן בין הצרכים שלהם לבין צרכים של ציבור חילוני. לחרדים יש צרכים ואני בעד לתת להם מה שהם צריכים וכך גם לציבור החילוני. לחרדים יש מספיק נושאים שהם צריכים להילחם עליהם לא על זה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן