במועצה הדתית אשדוד: זוכרים את אלונה אברהם, שנרצחה ב'אסון התאומים'

יו"ר המועצה הדתית, הרב עובדיה דהן העניק ספר "הלכה יומית" לזכרה של המנוחה, אלונה אברהם מאשדוד שנרצחה בפיגוע אסון התאומים בניו יורק. הספר הועבר לאביה של המנוחה לבקשתו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הרב שיינין רב העיר השתתף באזכרה לזכרה של אלונה אברהם הי"ד שארגנו בני משפחתה בעיר, לאחר דבריו הנרגשים אביה, פרץ שיחי' ביקש מהרב הראשי את הספר "הלכה יומית" לשנה הקרובה כדי שילמדו כל יום ב"הלכה היומית" לזכרה של המנוחה. הרב שיינין פנה להרב עובדיה דהן ששמע על כך ומיד העביר את הספר האחרון שהיה בלשכתו לאביה של אלונה הי"ד כדי להנציח את זכרה כל יום ב"הלכה יומית" שיאמרו בבית הכנסת.

את לימודי היסודי למדה אלונה באולפנה באשדוד ולאחר מכן עשתה שירות לאומי. בהמשך, סיימה תואר ראשון בתעשייה וניהול במכללת "ספיר" בדרום, ותואר שני במינהל עסקים במכללת פוליטכני, שלוחה של אוניברסיטת ניו יורק. במקביל ללימודיה עבדה בחברת "אלתא" וצברה ניסיון. לאחר סיום עבודתה ב"אלתא" התקבלה אלונה לעבודה בחברת "אפלייד מטיריאלס".

 

 

אלונה הייתה בביקור בארה"ב אצל בני משפחתה. ביום שלישי, (11.09.2001), סמוך לשעה תשע בבוקר שעון ניו יורק ובשעתיים הבאות, תקפו טרוריסטים מארגון אל-קאעידה מטרות בארצות הברית, לאחר שחטפו ארבעה מטוסי נוסעים מיד לאחר המראתם. שני מטוסים פגעו בשני מגדלי התאומים בניו יורק (מרכז הסחר העולמי) וגרמו לקריסתם, מטוס נוסף התרסק במתחם הפנטגון ומטוס רביעי התרסק בשדה פתוח בפנסילבניה. בהתקפות אלו נהרגו קרוב לשלושת-אלפים בני אדם. הוריה, מרים ופרץ, החלו לחשוש לחייה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, אז ראו כי טיסה 175, בה נכחה, התרסקה בתוך מגדלי התאומים.

יצויין כי אלונה הי"ד לא היתה הישראלית היחידה שנספתה בפיגוע הנורא של אסון התאומים אלא היו עוד 3 ישראלים שנהרגו בפיגוע והונצחו באנדרטה בכיכר ניו יורק באשדוד.

בחסדי ה' לאחר מאמצים מרובים כעבור שש שנים אחרי אסון התאומים, ביום חמישי בשנת תשס"ח הובאו שרידי גופתה של אלונה אברהם ז"ל לקבורה בישראל.

מידי שנה עורכים בני משפחתה ומוקירי זכרה טקס אזכרה לזכרה, בה משתתפים רבנים המעלים את זכרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן