שעשוע של מוצ"ש

עירוני אשדוד ומכבי שעריים נפרדו בשוויון 2-2 במשחק דרמטי בסינטטי במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' דרום. תומר בן חיים ועדן שעשוע כבשו לעירוני שירדה למקום ה-11 בטבלה. הקפטן מאור זוהר הורחק. שי מאור: "חייבים להסתכל קדימה. נעשה התאמות״. במחזור הבא: משחק חוץ נ

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד אירחה במוצאי שבת האחרון את קבוצת מכבי שעריים באיצטדיון הסינטטי, לעיני קרוב ל-1000 צופים, שסיפקו צבע נהדר להתמודדות. לפני המשחק נערך טקס מרגש לכבוד כוכב עירוני בעבר, ברוך דגו, המשמש כיום כעוזר מאמן של מכבי שעריים. מאות אוהדי עירוני שרו שירים לדגו וערכו לכבודו מחווה יפה, כאשר בדקה העשירית שרו לכבודו את השיר הזכור מהעונה שעברה "ברוך דגו… את הרשת הוא שוב כובש, את כולנו הוא מרגש."

שתי הקבוצות הגיעו בתקופה לא טובה, כשהמארחת ניסתה להימנע מהפסד שלישי ברציפות ואילו האורחת מהפסד רביעי. למרות זאת, המשחק הוליד מותחן קצבי ורווי הזדמנויות ליד שני השערים. עירוני פתחה בהרכב עם שחקן הרכש החדש גיא בוניה בן ה-22, שהגיע מקרית גת. בוניה לא הטביע את חותמו על המשיק והוחלף בדקה ה-48.

פתיחת המשחק הייתה שקולה והאורחת הצליחה לעלות ראשונה על הלוח בדקה ה-28, כשאי הבנה בהגנה המקומית, שיצאה למלכודת נבדל לא מתואמת, הותירה את החלוץ רן בן שמעון פנוי ברחבה מול אנגלשטיין. בן שמעון בן ה-29, לשעבר בעירוני אשדוד, לא התבלבל, קבע מקרוב 1-0 לזכות ה'שערוקים' ורץ לחגוג את שערו הראשון העונה. כעבור שתי דקות מאמן עירוני שי מאור ביצע חילוף מוקדם (לא בפעם הראשונה העונה). החלוץ אושרי טוויל, שהגיע משעריים בקיץ, שילם את המחיר ובמקומו נכנס מולטו אברה. בדקה הארבעים הקשר תומר בן חיים התקדם ממרכז המגרש ומעשרים מטרים שיגר טיל 'קרקע אוויר' בחצי הגובה, אל הפינה השמאלית של דין גל, שוער שעריים ו'אקס' אדומים אשדוד וקבע שוויון 1-1. שער אדיר של בן חיים, שהוביל לחגיגה גדולה ביציעי הסינטטי. זאת גם הייתה תוצאת המחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה המאמן האורח רון קופרלי ביצע חילוף משלו. ליאל זימרו נכנס לשדה המשחק ובנגיעתו הראשונה בכדור, קבע 2-1 לזכות שעריים, שהימם את עירוני. בדקה ה-62 ראה קפטן עירוני, מאור זוהר כרטיס צהוב. כעבור ארבע דקות ובעקבות משיכת חולצה של שחקן יריב במרכז המגרש, ספג זוהר כרטיס צהוב שני מוצדק משופט המשחק מתן לוזון. חוסר ריכוז של זוהר בן ה-34, שהותיר את חבריו בעשרה שחקנים. הכרטיס האדום לא גרם לנפילת מתח אצל המארחת, אלא להיפך ובדקה ה-71 המחליף, עדן שעשוע קיבל כדור רוחב ומתוך הרחבה 'ירה' פנימה את השוויון. 2-2 דרמטי, שער ראשון במדי עירוני לרכש בן ה-25 מבאקה אל גרבייה והקהל הצהוב היה בעננים. עד לסיום שתי הקבוצות שלחו שחקנים להתקפה ואילולא יכולת טובה של שני השוערים, היינו מקבלים שערים נוספים. בסיום תיקו שאיכזב את שני הצדדים. אוהדי עירוני התנחמו בכך שחזו במשחק נהדר ומרתק.

שי מאור אמר בסיום לאתר 'דאבל פס': "מאכזב. התחלנו את המשחק לא טוב. עשינו התאמות מהר, חזרנו למשחק ועשינו סוף מחצית טובה. עלינו למחצית השנייה במטרה לכתוש במטרה להשאיר את הנקודות בבית וספגנו שער לא מחוייב המציאות. זה גולים נאיביים שאסור לקבל אותם וזה הזכיר לי את המשחק נגד ירמיהו חולון. לחזור ל-2-2 בעשרה שחקנים זה מראה על אופי. אנחנו שנה ראשונה בליגה, מתאקלמים. שעריים קבוצה חזקה, הגיעה עם הגב אל הקיר ונלחמה על הנקודות. קצב צבירת הנקודות שלנו לא מספיק אבל חייבים להסתכל קדימה. נעשה חיזוקים והתאמות איפה שצריך." המאמן הביע את דעתו על אושרי טוויל שהוחלף בדקה ה-30 ועל מאור זוהר שהורחק: "אושרי לא נראה טוב. הוא לא נראה טוב מתחילת השנה. הוא בחור טוב ואנחנו מצפים שיבוא וייתן. הוא לא משתלב כרגע במרקם הקבוצתי ונצטרך לעשות התאמות בנושא. לגבי האדום, מאור נותן עונה מצויינת עד עכשיו. הקבלת החלטות שלו לא נכונה למרות הניסיון. אני לא שופט את מאור, כי הוא מגיע עם 150 אחוזים לכל משחק. קרה מה שקרה וממשיכים הלאה."

בשישי הקרוב תצא עירוני אשדוד, הממוקמת במקום ה-11, עם ארבע נקודות למשחק חוץ קשה באור יהודה, שנמצאת במקום השמיני עם שש נקודות. מדובר בשתי קבוצות הרואות עצמן במקום גבוה יותר מאיפה שהן נמצאות כעת והצפי הוא למשחק לחוץ מאוד. יהיה מעניין לראות כמה אוהדים נאמנים ילוו את 'עירוניה' למשחק החוץ החשוב הזה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן