הכדורסל חוזר

מכבי אשדוד תפתח את העונה ביום שישי הקרוב במשחק חוץ קשה מול הפועל חולון בהיכל טוטו (15:00, שידור חי ספורט 5 'לייב'). ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי התחייב: רשת ביטחון אחרונה לקבוצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת 'ווינר' בכדורסל נפתחה הסוף השבוע האחרון, אולם משחקה של מכבי אשדוד מול מכבי חיפה נדחה לסוף החודש, בשל מסע המשחקים של האחרונה בארה"ב. אי לכך, החניכים של המאמן בראד גרינברג, יפתחו את העונה ביום שישי הקרוב, באחד מהאולמות הביתיים ביותר בליגה, היכל טוטו בחולון, מול הפועל המקומית ומאמנה המצליח שרון דרוקר. זאת תהיה פתיחה לא פשוטה בכלל ל'דולפינים' מאחר וחולון הביסה במחזור הראשון את הפועל ת"א ונראית כמו קבוצה 'טורפת'. יהיה מעניין לראות כמה אוהדים ילוו את מכבי אשדוד למשחק החוץ הקשה בחולון, בהתחשב בעובדה שארגון האוהדים הכריז על סכסוך מול הנהלת הקבוצה במהלך הקיץ.

בתוך ההכנות למשחק הגיעה הבשורה מעיריית אשדוד לאחר ישיבת מועצה שדנה בתקציב שעיריית אשדוד תעניק לקבוצה. לקבוצה כידוע ישנו גירעון גבוה, הנאמד בכשלושה מיליון שקלים, בשל הפסקת התמיכה של מועצת באר טוביה המוערכת בכ-1.2 מיליון שקלים. בנוסף, מכבי אשדוד סוחבת חובות למס הכנסה ועוד הצטברות של חובות נוספים, אשר איימו על פתיחת העונה של הקבוצה. חברי האופוזיציה התנגדו לתמיכה מהעירייה ובהצעת פשרה, הבטיח ראש העיר כי זו תהיה הפעם האחרונה שהעירייה מתקצבת את הקבוצה. ד"ר יחיאל לסרי צולם, כשהוא מתחייב שזאת תהיה רשת הביטחון האחרונה שתוענק לקבוצה ועליה להתאזן מבחינה כלכלית.
לא ברור מדוע מתעקשת עיריית אשדוד לשפות את קבוצת הכדורסל המובילה של העיר במיליוני שקלים מדי שנה. זאת הולכת להיות העונה העשירית של מכבי אשדוד בליגה הבכירה ובעונה האחרונה הקבוצה הגיע לשפל, כאשר למשחקיה הביתיים הגיע מספר הקהל הקטן ביותר בליגה. קשה לקטלג את אשדוד כעיר של כדורסל. הרי מסורת מעולם לא הייתה כאן. גם בעונת העלייה לליגה הבכירה, בשנת 2010, הקבוצה לא עשתה זאת על הפרקט, כי אם על שולחן האיגוד, כאשר הקבוצות שעלו ליגה באופן ספורטיבי, לא הצליחו להעמיד תקציב ובעקבות כך החליטו באיגוד הכדורסל להעלות את מכבי אשדוד.
הקבוצה מחליפה את כל הסגל שלה כמעט מדי עונה, לא מצרפת אף שחקן בית ולא מגייסת אף ספונסר שיתרום מכיסו וישתתף במאמץ הכלכלי. יוצא מכך, שכל הנטל נופל על ציבור משלמי הארנונה בעיר, שמצדו, מצביע ברגליים ולא מגיע למשחקי הקבוצה. ענף הכדורסל הוא חשוב ומושך הרבה קהל בארץ, אך באשדוד משום מה, זה לא עובד. יהיה מעניין לראות עד מתי תמשוך הנהלת הקבוצה את ה'בלוף' הזה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן