החיים קשים בליגה א'

מכבי עירוני אשדוד הפסידה 3-1 להפועל כפר שלם במסגרת המחזור השלישי של ליגה א' דרום. אזברגה כבש לעירוני, שמפסידה בפעם השנייה ברציפות. במחזור הבא: עירוני מארחת את מכבי שעריים (מוצ״ש, 20:45 סינטטי)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עירוני אשדוד המשיכה את המומנטום השלישי, כאשר ספגה את הפסדה השני ברציפות העונה, הפעם באיצטדיון שכונת התקווה מול הפועל כפר שלם, של המאמן עומר פרץ, שסופר שלושה נצחונות ברציפות ומאזן 9 מ-9, בדיוק כמו המוליכה, הפועל מרמורק. כפר שלם, שרק לפני שלושה שבועות הפסידה ב'סינטטי' לעירוני בהארכה, במסגרת גביע המדינה, נקמה ביריבה ועל הדרך, נצמדה לראשות הטבלה. עירוני מצדה, כרגע נחשבת לקבוצת תחתית והיא מגלה שדין ליגה א' דרום, אינו דין ליגה ב' דרום ב'.

הנחמה היחידה שיש לקבוצת מכבי עירוני אשדוד הינה הקהל המדהים שלה, שנסע בהמוניו לשכונת התקווה ועודד בקולי קולות את השחקנים, גם בפיגור של שלושה שערים. הפתיחה הייתה מעודדת מבחינת עירוני אשדוד, כאשר החלוץ גיא עובדיה כבש בדקה העשרים לערך, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. בדקה הארבעים כפר שלם כבשה את הראשון שלה, כאשר השוער של עירוני, גל אנגלשטיין יצא מחוץ לשערו כדי להרחיק, אולם ההרחקה לא הייתה מספיק טובה. קשר כפר שלם, סתיו זלאייט זיהה את הטעות ובעט חזק ממרחק ארבעים מטרים כדור שפגע במשקוף וחדר פנימה. 1-0 למארחת ושער שלא רואים בכל יום במגרשי הכדורגל.

בפתיחת המחצית השנייה מאמן עירוני שי מאור, הכניס למערכה שני שחקנים קדמיים (יוסף אברה והישאם אזברגה) בתקווה לחזור למשחק. החילופים לא הועילו ובדקה ה-49 אלמוג אוחיון בעט מדויק וקבע 2-0 לזכות כפר שלם. כעבור שלוש דקות ירין אברהם כבש מקרוב והעלה את כפר שלם ליתרון מבטיח של שלושה שערים, למורת רוחו של הקהל הנהדר של עירוני, שהמשיך לעודד ולשיר שירים לשחקניו, שנפלו ליום רע.

בדקה ה-90 הגיע השער המצמק לזכות עירוני, כאשר הקשר תומר בן חיים מסר נהדר לעבר המחליף אזברגה, שכבש מול השוער פשכצקי וקבע את תוצאת המשחק: 3-1 לכפר שלם. למרות ההפסד, הקהל של עירוני שוב הצטיין, כאשר תמך בשחקנים של שי מאור גם ברגעים הקשים ובמשחק הזה, היו לא מעט כאלה. הקהל הצהוב ממשיך לקבל מחמאות מקיר אל קיר ועל כך מגיעות לו שלל מילים טובות.

במחזור הבא, תארח עירוני אשדוד, הנמצאת במקום ה-12 בטבלת ליגה א' דרום, באיצטדיון הסינטטי את קבוצת מכבי שעריים, הנמצאת במקום ה-15, ללא נקודות לאחר שלושה משחקים. עוזר המאמן של שעריים הוא כידוע, ברוך דגו, שיחזור לראשונה העונה לאיצטדיון הסינטטי באשדוד, למשחק מול קבוצתו לשעבר. יהיה מעניין לראות איך הקהל של עירוני יקבל אותו. מלבד הפרט הפיקנטי הזה, יהיה גם משחק מאוד חשוב לשתי הקבוצות, שלאחריו, נוכל לקבל אינדיקציה לאן העונה הזאת תלך. הפסד של שעריים יכול לעלות למאמנה רון קופרלי במשרה שלו ואילו הפסד של עירוני, יכול לגרום לה לשקוע עמוק בתחתית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן