גוזלן נכנס בזמן

מ.ס אשדוד והפועל חיפה נפרדו בתוצאת תיקו 1-1 במסגרת המחזור החמישי של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. שובל גוזלן נכנס כמחליף וכבש לזכות מ.ס, שסופרת תיקו רביעי ברציפות. אוואט: "המשחק הכי חלש שלנו מתחילת העונה". במחזור הבא: משחק חוץ נגד עירוני קרית שמונה (שני, 20:

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצות מ.ס אשדוד והפועל חיפה נפגשו בשבת האחרונה באיצטדיון היא' לעיני 1400 צופים, במשחק שחתם את שנת תשע"ט. הקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון לא נראיתה טוב ברוב שלבי המשחק וניתן לומר שזהו משחקה החלש ביותר עד כה העונה. למרות זאת, מ.ס עדיין ללא הפסד העונה (כולל גביע הטוטו) וזה דבר מרשים, המצביע על כך שלקבוצה יש אופי חזק מאוד. אולם, אם אשדוד לא תתחיל לקחת נקודות, החלק העליון של הטבלה יברח לה וחלום ה'פלייאוף' העליון של הספונסר, ג'קי בן זקן, ילך ויתרחק.

מ.ס שוב פתחה עם זוהר זסנו הצעיר, בעמדת המגן הימני ועל הספסל לראשונה העונה, ישב חלוץ הרכש הסלובקי יקוב סילבסטר (שלא שותף). כבר בדקה החמישית האורחת מחיפה איימה על השער של רועי משפתי בפעם הראשונה, כאשר ספק בעיטה, ספק הגבהה של המגן השמאלי אלי בלילטי, פגשה את משקוף השער של אשדוד. בדקה ה-21 שוב מסגרת השער של משפתי הזדעזעה, כאשר קשר הפועל חיפה גידי קניוק בעט מעשרים מטרים, כדור שטוח שפגע בקורה השמאלית של משפתי. שלוש דקות חולפות וחיפה המשיכה להרשים, כשהחלוץ נס זמיר התנהל עם הכדור באגף השמאלי, היתל במגן הצעיר זסנו ושיגר 'פצצה' שפגשה שוב את הקורה השמאלית של משפתי. דקה להפסקה והמארחת הגיעה להזדמנות הראשונה שלה במשחק, כשדין דויד, בעט גבוה מדי מתוך הרחבה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך בשליטה של הפועל חיפה ומאמנה חיים סילבס, שנראיתה הרבה יותר טוב.

דקה אחת בלבד בתוך המחצית השנייה הספיקה לאורחים לעלות ליתרון מוצדק. נס זמיר הוציא כדור רוחב מדויק לכיוונו של החלוץ מהראן לאלא בן ה-37 והאחרון באמצעות העקב, דחק ב'סטייל' פנימה מקרוב וקבע 1-0 להפועל חיפה. ביצוע נהדר, שער ראשון העונה ללאלא ו-500 אוהדי חיפה חגגו. חיפה המשיכה לתקוף ובדקה ה-67 לירן סרדל, הקשר המוכשר חדר לרחבה ומזוית קשה מצא רק את הרשת החיצונית, למזלה של מ.ס.

בדקות הבאות רוני אוואט ביצע מספר חילופים התקפיים והכניס לשדה המשחק את יעקב בריהון ושובל גוזלן. הדבר עזר למ.ס אשדוד להשתלט על המשחק ובדקה ה-77 היא באה על שכרה. מהלך נהדר, ששילב מספר רב של מסירות, הוליד את השוויון, כאשר הבלם ניר ברדע מסר ימינה לבנצי מושל, שמצא את גורדנה, משם הכדור הגיע לניסן יחזקאל, שהגביה בצורה עדינה היישר לראשו של שובל גוזלן המחליף, שנגח נפלא מקרוב פנימה. 1-1, שער ראשון העונה בליגה לגוזלן ועכשיו היה זה תורם של מאות אוהדי מ.ס לחגוג. בדקות שנותרו, שתי הקבוצות ניסו לנצח. סימן לכך קיבלנו בדקה ה-85, כשגידי קניוק, שוב הפציץ את הקורה של משפתי ובהתקפת הנגד, שגיב יחזקאל ממ.ס, מצא את עצמו לבד מול בורוץ', שוער הפועל חיפה, שהדף נהדר. בסיום חלוקת נקודות, שעושה חסד עם מ.ס, אשר נזכרה להתעורר ברבע שעה האחרונה, נחלצה מהפסד ורשמה תיקו רביעי ברציפות העונה.

רוני אוואט אמר בסיום: "יותר מנקודה לא הגיעה לנו פה. היה לנו לפרקים הרבה מזל. הפועל חיפה שיחקה יותר טוב מאיתנו. בסופו של דבר ברור שאם לוקחים נקודה מהמשחק הזה, זה הדבר היחידי שאני שמח ממנו. זה היה המשחק הכי חלש שלנו מתחילת העונה. ניתן את הדעת על זה. לפחות שמרנו על זה שאנחנו עדיין בלתי מנוצחים. הימרנו פה על כל הקופה כמו שאנחנו רגילים. שמח ברמה המנטלית, על שאנחנו לא מוותרים עד השנייה האחרונה."
במחזור הבא תצפין מ.ס אשדוד, שנמצאת במקום השביעי, עם שבע נקודות, לאיצטדיון העירוני בקרית שמונה למשחק מול עירוני קרית שמונה של המאמן מסאי דגו, שנמצאת במקום האחרון, כשבאמתחתא נקודה אחת בלבד. מ.ס תנסה להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד שלה ואולי גם סוף סוף לנצח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן