משפחה אשדודית שכזו: בני הזוג דרעי חשודים בעוקץ מיליוני שקלים

128 תיקים בהוצאה לפועל ומעל 50 תביעות כספיות עומדות כנגד עופר דרעי (45) ואישתו אנה, תושבי אשדוד בעלי עסק לקוסמטיקה בתל אביב ובבני ברק. על פי החשד בני הזוג שילמו עבור ציוד סחורה בשיקים במיליוני שקלים שהתגלו ללא כיסוי. עופר דרעי הורשע בעבר בעוקץ "יד2" שסוקר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שיטת הפעולה של עופר ואנה דרעי מאשדוד היא אחידה, מצג שווא של עסק משגשג, הזמנת שירות או מוצר בכסף רב ותשלום בצ'קים ללא כיסוי. מהר מאוד מתגלה כי הכסף לא יחזור. השבוע שוחחנו עם שלושה מקורבנותיו של דרעי, יגאל בוחניק, מתווך נדל"ן מאשקלון, וסרגיי, בעל עסק לזכוכית, ודניאלה, שסיפקה שירות לחנות הקוסמטיקה של אנה דרעי.

פרשת החשד להונאה נחשפה על ידי אדווה דדון כתבת התחקירים של חדשות 12. נחשף כי דרעי הורשע בעבר בעבירת מרמה ב 'יד 2' והוא ממשיך בדרכו ועל פי החשד הוא עקץ אנשים ורימה אותם בסכום של לשלושה מיליון שקלים.

"אני איש של עבודה, שבדרך כלל לא מחפש סכסוכים", מספר סרגיי, בעל עסק לזכוכית, שסיפק לעסק של דרעי מדפי זכוכית. "חיכיתי לכסף מעל חצי שנה, וכאשר באתי למקום לדרוש את כספי או את המוצר שסופק, עוכבתי על ידי המשטרה וקיבלתי צו הרחקה מן המקום." מוסיף, "לא הכסף שהוא חייב זו המהות, חשוב לי שלא ייפלו ברשתו עוד אנשים".

8654673564326

נעקץ אחר סיפר כי דרעי הוא נוכל רב עורמה. "האיש הוא בעל 1000 פרצופים" מספר יגאל בוחניק."הכרתי אותו כאיש עב כרס עם שיח מכובד. אני בעירי מוכר כמישהו שיודע לזהות להבדיל כשמדובר בהזדמנות עסקית או מעשה נוכלות. הפעם האמנתי לאדם הלא נכון, ואיתי נפלה קורבן גם אישתי, שהיא אחות במקצועה, שטיפלה בו לאחר שעבר טיפול רפואי בבית חולים שבו היא עובדת. כמובן שאת הכסף אנחנו לא נראה ממנו בקרוב, אבל גם לדבר איתו אי אפשר, אם אגיע לדרוש ממנו את הכסף, יעצרו אותי, ולא אותו"

גם דניאלה עמר מנתניה הצליחה ליפול קורבן למעשיו של דרעי מבלי לראותו אפילו. "הוא שוחח איתי בטלפון" היא סיפרה ל"השבוע באשדוד". "הוא הזמין את השירות, ואז לאחר חודש התחילו סיפורים, פעם הילד שלו חולה, פעם הוא ידאג לכסף מאוחר יותר, ועוד סיפורים. כמובן שהעברתי את זה לטיפול הוצאה לפועל, אבל גיליתי שגם איתם הוא לא משתף פעולה"

עופר מימון דרעי ואישתו אנה סירבו להגיב למערכת אשדוד10: "יש לי עורך דין" הוא הגיב."בכל דבר ועניין דבר איתו, לא מעוניין לפרש שום דבר".

עורך דינו: ״מדובר בסך הכל בכישלון עסקי״

אז פנינו לעורכת דינו, עו"ד לירום סנדה שמייצג את עופר דרעי: "חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי מביע עמדה חד משמעית של המחוקק לפיה אירוע חדלות פירעון אינו עוול או פגם מוסרי של החייב אלא 'רע הכרחי' הנובע מהתפתחותו ושכלולו של שוק האשראי במדינת ישראל. ליבי עם כל אותם האנשים שרואים את עצמם 'נפגעים' כספית כתוצאה מהתנהלותו של מרשי אך בפועל מדובר בסך הכל בכישלון עסקי וסיכון אשראי ידוע שאותו לוקח כל אדם כאשר הוא נותן סחורה, או מצפה לקבלת תמורה מבעל עסק".

"מרשי לא קם בוקר בהיר אחד והחליט לפתוח עסק שייכשל. אף אחד לא רוצה לחיות תחת עיקולים והגבלות או ללכת לישון בלילה עם העול שהוא חייב כספים לאנשים שהשקיעו בעסק שלו, או היו חלק מהניסיון שלו לצמוח כלכלית. קראתי לא פעם ולא פעמיים את כל הטענות והראיות כנגד מרשי אך לא מצאתי בהן דבר, מלבד עצב וכאב על הכישלון העסקי והכלכלי ושוב – ליבו של מרשי יוצא אל כל אותם האנשים להם אין באפשרותו להחזיר את חובותיו". סנדה הוסיף כי מרשו איננו מצוי כרגע בהליך פשיטת רגל, אלא בהליך איחוד תיקים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן