סיעת המקומיות מציינת שנה למהפכת הכלים הרב פעמיים בצהרונים

כמעט לפני שנה, קיבלו לידיהן סיעת המקומיות בראשותה של ד"ר אפרת אוחיון את תיק החינוך לגיל הרך והצהרונים וכמעט מייד עם כניסתן לתפקיד ביקשו ליישם יחד עם מנהלת התחום בחברה העירונית, את הרפורמה הנוגעת לשימוש בכלים החד פעמיים במסגרת הצהרונים העירוניים באשדוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השינוי המהותי התרחש בו זמנית בכלל מסגרות העיר שנותנות מענה יום יומי ל 4,500 ילדי הגיל הרך וכלל החלפה מוחלטת של כל שימוש בכלים חד פעמיים לשימוש בכלים רב פעמיים אשר עוברים ניקוי ושטיפה מדי יום. הרווחים מהרפורמה ברורים ומשמעותיים: צמצום מיידי ביצירת פסולת אשר אינה מתכלה, חיסכון כספי אדיר ובעיקר העברת מסר ערכי של חינוך לאחריות סביבתית לילדים הרכים.

כיום, כמעט שנה אחרי, מסכמות המקומיות ומדגישות כי המהלך לווה בשינוי הרגלים של שנים בקרב צוותי הצהרונים ועבודה מאומצת מול חברות הקייטרינג – אך בזכות שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ועבודה מאומצת של צוות הגיל הרך טלי דרורי ורויטל אבו, בראשותו של המנכ"ל אורן טוויל, כל המערכת נרתמה והתגייסה לטובת המהלך.

מסיעת המקומיות נמסר כי "אנחנו נמשיך לשנס מותניים ולחולל כאן מהלכים חשובים, כל שינוי קשה ככל שיהיה לא מפחיד אותנו כי טובת התושבים והילדים תמיד נמצאת בראש מעייננו, וביננו, לחיי עוד 4 שנים לא חד פעמיות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן