בעקבות חשיפת אשדוד 10 : התנגדות להעברתו של מנכל יובלים הפורש כיועץ

סערה בעקבות חשיפת אשדוד 10 . יור האופוזיציה באשדוד ד"ר אלי לחמני על העסקתו של מנכ"ל יובלים הפורש כיועץ בכיר בשכר: "חוצפה יתרה, בושה לעיריית אשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בארבעה עשר ביולי פנה יו"ר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני אל ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי והסב את תשומת ליבו לכך שעל פי תקנון חברת יובלים בע"מ – אשר עיריית אשדוד הינה הבעלים החוקי שלה – מנכ"ל החברה, לא יוכל לכהן יותר מ-6 שנים, אלא שלמרות שחלפו למעלה מ-6 שנים, מנכ"ל חברת "יובלים" עדיין ממשיך לכהן בתפקידו.
"את הנושא הזה העליתי כבר בהצעה לסדר ביום 24.2.2019, אז נטען על ידי יו"ר הדירקטוריון דאז, עו"ד גבי כנפו, כי בכוונת החברה לשנות את התקנון – אך גם זה לא בוצע", ציין ד"ר לחמני ברשומה שפרם לפני דקות אחדות.
"ביקשתי לדעת מדוע, באם כך, ד"ר לסרי מאפשר בתוקף סמכותו, להמשיך ולפעול בניגוד לדין ולא לאכוף החלפת המנכ"ל כנדרש על פי תקנונה ועל פי הדרישות הרגולטיביות של רשות המים", הוסיף.
במענה לשאילתא השיב השבוע ד"ר לסרי ולקראת ישיבת המועצה שתתכנס הערב (חמישי) כי המנכ"ל מסיים את תפקידו

. ד"ר לחמני: "אלא שהבוקר זכינו להפתעה כאשר חשף העיתונאי יוסי אסולין באתר "אשדוד 10" כי המנכ"ל אמנם פרש מתפקידו אך יישאר בה בשנים הקרובות – כיועץ בכיר בשכר – וזוהי, רבותיי חוצפה יתרה. האם מכיוון שלא יכולים להעסיקו כמנכ"ל ימשיכו להעסיקו כיועץ – ואולי אף בתעריף גבוה יותר מאשר מבתפקיד המנכ"ל? הצעד הזה הוא בושה לעיריית אשדוד – איך כסף של ציבור שלם שעובד קשה ומשלם מיסים כחוק – יכול להתבזבז כל כך בקלות? אני מקווה שבישיבת המועצה אצליח בעזרת חברי המועצה למנוע זאת – ובתקווה שחברי המועצה יראו את האינטרס הציבורי ולא את המחויבות הקואליציונית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן