מבקר איכות שנמחץ על ידי עגלה חשמלית תובע כ-750 אלף ₪ מהחברה החקלאית ביכורי שדה

מבקר איכות בחברת ביכורי שדה העוסקת בשיווק תוצרת חקלאית, תובע מהחברה כ-750 אלף ₪ לאחר שנמחץ על ידי עגלה ירקות חשמלית. כך עולה מתביעה שהגיש העובד לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.

צילום: עו"ד דותן לינדנברג
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה עולה כי מבקר האיכות, בן 50, נפגע לפני כ-3 שנים כשעגלת ירקות חשמלית ועליה משטח גדול, פגעה בו ומחצה אותו לקיר. כתוצאה מהתאונה הוא נפגע בגב התחתון ובברך ימין. העובד פנה לקבלת טיפול רפואי בקופת חולים, שם התלונן על כאבים באגן עם הקרנה לרגליים ואובחן כי הוא סובל מתת פריקה בעצם הזנב ובפגיעה עצבית.

ועדה רפואית מטען הביטוח הלאומי קבעה לו נכות בשיעור של 15 אחוזים לצמיתות ושילמה לו פיצוי בסך כ-80 אלף ₪. מומחה לכירורגיה אורתופדית שבדק את העובד מטעם התביעה, קבע כי כתוצאה מתאונת העבודה, מבקר האיכות נפגע בעמוד השדרה התחתון וכי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 24 אחוזים.

בתביעה נכתב כי אם בעלי ביכורי שדה היו דואגים לסביבת עבודה בטוחה בשטח המפעל, היו נוהגים לתדרך העובדים כיצד לעבוד בבטחה בשטח המפעל ומהי נסיעה בטוחה עם משטח על העגלה החשמלית, מבקר האיכות לא היה נפגע וניתן היה למנוע את תוצאות התאונה.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג טוען בתביעה כי בעקבות התאונה והשלכותיה, העובד יתקשה להשתכר ולהתפרנס כשאר בני גילו הבריאים. לדברי בא כוחו, הפגיעה נתנה אותותיה בשאר מישורי החיים בפעולות בסיסיות ויומיומיות ואינו יכול לתפקד בצורה נורמלית,. כמו כן נרשמה פגיעה בדימויו העצמי, הוא אינו יכול לשוב לעבודה כבעבר, חרב עליו עולמו, נפגעו הנאות חייו והוא הפך לשבר כלי. עוד נטען, כי מאז התאונה חלה ירידה בתפקודו וכי הוא פוטר מעבודתו בביכורי שדה.

העובד תובע בבית משפט לקבל פיצוי בסך 750 אלף ₪ ממנו יקוזזו 80 אלף השקלים אותם קיבל מהביטוח הלאומי. הפיצוי הנתבע הוא עבור הפסדי שכר, זכויות סוציאליות ופנסיה עד יציאתו לפנסיה, עזרת צד ג' , כאב וסבל, הוצאות נסיעה וטיפולים רפואיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן