משענת קנה רצוץ

הפסד מאכזב ודרמטי למכבי עירוני אשדוד בתוצאה 2-1 מול ירמיהו חולון, לאחר שער ניצחון של טל משען בדקה ה-89, במסגרת המחזור השני של ליגה א' דרום. אושרי טוויל כבש לעירוני ואיזן את המשחק זמנית. שי מאור: "הפסד לא מחוייב המציאות״. במחזור הבא: משחק חוץ נגד הפועל כ

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת עירוני אשדוד אירחה במוצ"ש את קבוצת מ.כ ירמיהו חולון, באיצטדיון הסינטטי בעיר, לעיני 900 צופים ונחלה הפסד מרגיז. 'עירוניה' הגיעה למשחק לאחר ניצחון החוץ באזור וקיוותה לשמור על מאזן מושלם, אולם נתקלה בחבורה הקשוחה של המאמן ויקטור גניש. גם תצוגת עידוד מרשימה של הקהל הביתי לא הפריעה לחולון לצאת עם מלוא שלוש הנקודות, לאחר שער ניצחון של טל משען, לקראת סיום המשחק.

האורחת עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-16, לאחר בעיטה טובה של הקשר אורי כהן מ-16 מטרים, שהכניעה את שוער עירוני גל אנגלשטיין. למרות הפיגור, הקהל הביתי המשיך בתצוגת העידוד היוצאת מין הכלל שלו וניסה לדחוף את השחקנים של שי מאור. עשר דקות לאחר השער, המאמן מאור ביצע חילוף מוקדם, כשהכניס לשדה את החלוץ הישאם אזברגה, שחזר מהרחקה, במקום הקשר האחורי, יגל בלאיש. עד להפסקה לא היה שינוי בתוצאה וירמיהו חולון ירדה למחצית ביתרון שביר.

המחצית השנייה נפתחה עם שליטה של המארחת. למרות השליטה, עירוני לא הצליחה לסכן את השער של היריבה. בדקה ה-58 שי מאור ביצע חילוף התקפי נוסף, כשהכניס את חלוץ הרכש אושרי טוויל, במקומו של יוסי אברה. לטוויל הספיקו כמה שניות על הדשא הסינטטי בכדי להבקיע את שער השוויון, באמצעות נגיחה מדויקת לרשת של השוער האורח, דניאל שערי. 1-1 ושער בכורה העונה לטוויל בן ה-25, שגרם לשאגות שמחה ביציעים. לאחר השער גם המאמן האורח ביצע כמה שינויים התקפיים, מה שהוליד התקפות לשני הצדדים. בדקה ה-89 נפסק כדור קרן לזכות חולון, שהוגבה והגיע לאחר ערבובייה ברחבה, לרגליו של המגן טל משען, שלא התבלבל ובעט מקרוב פנימה. 2-1 דרמטי לירמיהו חולון, שמנחילה לעירוני אשדוד את הפסדה הראשון העונה בליגה א' דרום. לאחר שני מחזורים ממוקמת עירוני אשדוד במקום העשירי בטבלה, כאשר באמתחתא שלוש נקודות. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד הפועל כפר שלם, בשיחזור של משחק גביע המדינה בסיבוב ה', שנערך לפני שבועיים, בו ניצחה כזכור עירוני בהארכה.

מאמן הקבוצה שי מאור, היה מאוכזב מהתוצאה ואמר בסיום לאתר 'דאבל פס': "הפסד לא מחוייב המציאות. חושב שבחצי הראשון לא היינו טובים. ברבע השעה הראשונה חולון פתחה טוב, שלטה וכבשה שער. הם לא באו לשחק כדורגל. ירדנו למחצית, עשינו את החילופים המתבקשים, חזרנו יפה מאוד למשחק. הגענו לארבעה חמישה מצבים שהיו חייבים להסתיים בשער וחבל. בסוף, הפסדנו בדקה התשעים ממצב נייח וזה לא נעים. נבננו לליגה א' בעצלתיים. לא יצאתי מגדרי אחרי נצחונות. יש פה חומר אנושי מצוין וקבוצה לא רעה בכלל. אבל ליגה א' היא איכותית מאוד ונצטרך לעבוד קשה מאוד להשיג נקודות. אני לא מרחיק לכת במחשבות, הקבוצה צריכה להיראות טוב יותר, היא תיראה טוב יותר ונעשה הכל בשביל זה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן