תבוסה לדולפינים בגביע 'ווינר'

מכבי אשדוד נחלה תבוסה בתוצאה 111-92 מול הפועל ת"א במשחק הרשמי הראשון של העונה, במסגרת שמינית גמר גביע ווינר. גרינברג: "אי אפשר לנצח כשהיריב קולע בצורה כזאת״

צילום: דוברות, עודד קרני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בצהרי יום שישי שעבר יצאה מכבי אשדוד למשחק חוץ באולם ה'דרייב אין' בת"א, מול הפועל המקומית ומאמנה אריאל בית החלמי, במסגרת גביע ווינר, לעיני 2400 צופים, רובם של הפועל, שהיו צמאים לכדורסל מקומי. הקהל האשדודי מצדו, המשיך את המחאה שלו כנגד הנהלת הקבוצה, כשחלקו הגיע בחולצות שחורות. זה היה המשחק הרשמי הראשון לעונה זו, בו יכולנו לצפות בסגל החדש שגיבשו בראד גרינברג ודני גוט, ואם מתבוננים בתוצאה, אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה.

המארחת 'טסה' קדימה בכל הזדמנות שהייתה לה ונהנתה מערב קליעה יוצא מין הכלל של תומר גינת, ש'תפר' 28 נקודות בפחות מ-24 דקות על הפרקט. אשדוד, שהציגה הגנה רפויה, הצליחה להישאר בתמונה במשך שלושה רבעים, אך קרסה ברבע האחרון. מכבי אשדוד פתחה בחמישייה עם אלייז'ה ג'ונסון, סטו דגלאס, טימוטי הנטון, ליאור אליהו ונואה דיקרסון. בפתיחה האדומים עלו ליתרון 11-2 וגרינברג הזעיק פסק זמן מהיר, ממנו חזרה קבוצתו ממוקדת יותר והצליחה לחזור למשחק עם שלשות של דגלאס והנטון. בדקות הבאות המשחק היה צמוד ובסיום הרבע הראשון, אשדוד צעדה ביתרון 25-24.

ברבע השני הפועל ת"א ברחה ליתרון דו ספרתי אודות ליכולת טובה של הזרים שלה, גריפין ורודריגז. גם הרכז ים מדר, שזכה בקיץ עם נבחרת העתודה באליפות אירופה היה מצוין ואל המחצית ירדה המארחת ביתרון מבטיח של 57-46.

במחצית השנייה הפועל ת"א עלתה באותו הקצב, הגדילה את היתרון ל-14 הפרש, אך דקות טובות של האורחת החזירו את הפער לחד ספרתי. היתרון נע סביב העשר נקודות הפרש, כאשר גינת ורודריגז קולעים מצד אחד ודיקרסון וברנדוויין מהצד השני. בתום שלושה רבעים יתרון 82-71 להפועל.
ברבע האחרון אליהו (במשחק פושר שכלל ארבעה איבודי כדור) יצא בחמש עבירות ולאחר מכן, לאשדוד לא נותר סיכוי. רודריגז הטביע, חואקין שוכמן קלע שלשה והאדומים כבר חצו את גבול העשרים הפרש. דקות הסיום היו לפרוטוקול בלבד ובסיום ניצחון גדול לחניכים של אריאל בית הלחמי, 111-92, שממשיכים לרבע גמר גביע ווינר.

קלעו לאשדוד: הנטון- 20, ג'ונסון- 15, דיקרסון- 13, ברנדוויין- 12, לוינסון- 8, דגלאס- 6, בוכמן, פרואינד, בן משה ואליהו- 4 (כ"א) ועבו- 2.
המאמן גרינברג התייחס למשחק: "הפסדנו לקבוצה אגרסיבית מאוד, שרצה את המגרש בצורה טובה וכפתה עלינו הרבה איבודי כדור. היא קלעה 40 נקודות ממתפרצות, 60 נק' בצבע, כולל 20 נק' מהזדמנות שנייה. אי אפשר לנצח כשהיריב קולע בצורה כזאת. יש לנו הרבה עבודה לעשות לפני פתיחת הליגה ב-11 באוקוטובר. העבודה מתחילה החל ממחר. הנטון הצטיין אצלנו עם משחק מגוון בהתקפה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן