הנציגות האשדודיות בדרך לטוקיו 2020

קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו בנות ה-17 מאשדוד, יחד עם חברותיהן לנבחרת ההתעמלות האמנותית, זכו השבוע בקריטריון האולימפי בתחרות בבאקו, אזרבייג'אן. ייצגו את ישראל באולימפיאדה בקיץ הקרוב. וקסמן: "הרגע הזה היה שווה שלוש שנים של אימונים". קרמרנקו: "הרגשה מטורפת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחרות שהתקיימה בתחילת השבוע בעיר באקו שבמדינת אזרבייג'אן, נקבע כי נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל תשתתף במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הקרוב. הנבחרת מורכבת משבע בנות, מתוכן שתי אשדודיות בנות 17. מדובר בקארין וקסמן, תלמידת כיתה יב' במקיף ז' ויאנה קרמרנקו, תלמידת כיתה יב' במקיף ט'. נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, אותה מאמנת אירה ויגורדצי'ק, סיימה במקום השישי במקצה הקרב רב שקבע את הקריטריון המיוחל, במקום הרביעי בגמר הכדורים ואילו בגמר החישוקים והאלות, סיימה במקום השישי. תוצאות מכובדות ביותר ללא ספק וכעת הנבחרת המוכשרת נמצאת עם הפנים לטוקיו 2020.

קארין וקסמן סיפרה על התחושות לאחר התחרות: "התחרות הייתה מאוד מלחיצה וידענו שהרבה אחריות מוטלת עלינו. אחרי שביצענו את התרגילים בצורה הטובה ביותר, הבנו שהכרטיס לאולימפיאדה שלנו. זה הציף אותנו וכולנו בכינו מאושר והתרגשנו והרגע הזה היה שווה שלוש שנים של אימונים."
גם יאנה קרמרנקו תיארה את תחושותיה: "ההרגשה מטורפת. התרגשנו מאוד וידענו שיש עלינו הרבה אחריות ורצינו לעשות את התרגילים הכי טוב שיכולנו והצלחנו. כולנו בכינו מרוב אושר ושהכל היה שווה את כל השנים של האימונים וכל העבודה הקשה השתלמה.

35736245612356312
המאמנת ויגורדצ'יק סיפרה ל'אשדוד10 על קארין ויאנה ועל ההישג המרשים: "אתה תופס אותי אחרי טיסה ואחרי יומיים מאוד קשים. הן שתי בנות שונות. יאנה באה אחרי שלושה חודשים ותרמה לנבחרת המון. קארין הרימה את עצמה משום מקום למתעמלת אולימפית. התחושה היחידה היא שעשינו את המשימה ושאני מאוד עייפה. אני צריכה כמה ימים לעצמי בשביל להבין שעשינו את זה. הקבוצה הזאת קמה משום מקום ועשתה את ההישג. צריך להבין מה אנחנו מסוגלים לעשות באולימפיאדה ולהתאמן. זה עוד מוקדם לדבר על כך."
מדובר בהישג יוצא מין הכלל לספורט האולימפי הישראלי בכלל ולספורט האשדודי בפרט. עצם ההשתתפות באולימפיאדת טוקיו בענף ספורט יוקרתי שכזה, מלמדת רבות על המצויינות והמקצועיות של יאנה וקארין הנהדרות. מגיעה על כך מילה טובה לרשות הספורט העירונית שהציבה לעצמה יעדים, להתקדם ולהתמקצע בענפי הספורט השונים ומצליחה בכך.

יורם אסרף מנכ"ל רשות הספורט הסביר: "בראש ובראשונה אני מברך באופן אישי את קארין ויאנה על ההישג המרשים והגאווה שהן מביאות לעיר אשדוד. אולימפיאדת טוקיו מהווה עבור רשות הספורט ציון דרך משמעותי בתפיסה לגבי המצויינות בספורט. הרשות רואה במצויינות ערך עליון והמטרה היא לגוון ביותר ויותר ענפים בהם ייצגו בני העיר אשדוד את העיר באולימפיאדות הבאות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן