האלופה פתחה ביד ימין

הפועל אשדוד ניצחה את הפועל קרית אונו בתוצאה 30-33 במשחק פתיחת ליגת 'ווינר' בכדוריד. שי הרשקוביץ' בלט עם שמונה שערים. במחזור הבא: משחק חוץ קשה ברמת השרון (שישי, 16:00, רמה"ש). בוטנקו: "יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות״. עופר קושמרו זכה בתואר מנהל השנה של מרכז ה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד פתחה את העונה ביום שישי שעבר, עם ניצחון ביתי קשה באולם מקיף ט' בעיר, על הפועל קרית אונו העיקשת. האורחת הגיעה למשחק בלי שום רגשי נחיתות ושלטה במשחק בשלושים הדקות הראשונות. לשיאה הגיעה קרית אונו, כשהוליכה ביתרון ארבעה שערים. לקראת סיום המחצית החניכים של אולג בוטנקו צמצמו את ההפרש ובהפסקה התוצאה הייתה 15-13 לקרית אונו.

אל המחצית השנייה עלתה הפועל אשדוד כשהיא נחושה וממוקדת יותר. ה'אמ.וי.פי' של סדרת הגמר בעונה שעברה, השוער טומיסלאב סטויקוביץ', גילה יכולת מצויינת ועצר הרבה כדורים מסוכנים. שי הרשקוביץ' הצטיין, כאשר כבש שמונה שערים והוביל את הקבוצה לניצחון החשוב. הזר החדש דויד ספילר היה נפלא במחצית השנייה, כשכבש שני שערים והוסיף עוד חמישה אסיסטים שעזרו לקבוצה לעלות ליתרון. בסיום: 30-33 להפועל אשדוד, שמצליחה להתגבר על משוכה לא פשוטה ומשיגה שתי נקודות בכורה לעונת 2019/20. במחזור הבא, תצא אשדוד למשחק חוץ קשה ומעניין מול קבוצת א.ס רמה"ש, שהדיחה אותה בחצי גמר גביע השופטים.

עוד הבקיעו לאשדוד: טל הרשקוביץ'- 6, גאבור לנגהאנס וניבו לוי- 5 (כ"א), יוסי ביטרמן- 3, אסף בן גוזי- 2, עמרי קושמרו ויובל כץ- 1.
המשחק הועבר בשידור ישיר ב'ערוץ הספורט' ולאחריו אמר מאמן הפועל אשדוד ונבחרת ישראל, אולג בוטנקו: "האמת שלא ציפיתי למשהו אחר. משחק פתיחת עונה טיפוסי. אנחנו עדיין לא מתואמים ומסודרים בהתקפה. יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות וכל יום עוזר."
שחקן הרכש ניבו לוי סיכם: "הרגשתי טוב מאוד. היינו קצת לא מתואמים. הסגנון משחק שלי זה משהו שקיבלתי מאולג בוטנקו מגיל צעיר. אני מתואם אליו. מצפה מעצמי להיות שחקן מוביל."

מנהל השנה של מרכז הפועל: עופר קושמרו
יו"ר קבוצת הפועל אשדוד בכדוריד, עופר קושמרו זכה השבוע בתואר המכובד של מרכז הפועל. קושמרו הוכתר כמנהל השנה וקיבל תשבוחות רבות ממרכז הפועל: "הרוח החיה מאחורי האליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד. החל את דרכו בגיל 10 במועדון כשחקן והחזיק את הקבוצה במשך עשרות שנים אפרוריות בליגות הנמוכות ובנה את מחלקת הנוער שלב אחרי שלב, בסבלנות ובהתמדה." נכתב ממרכז הפועל.

תואר מכובד זה מצטרף לבחירת ספורטאי השנה של אשדוד10 באדיר כהן. נראה כי לאליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד בעונה שעברה יש אבות רבים ועוד רבות ידובר על כך. עופר קושמרו אמר ל'השבוע באשדוד' לאחר זכייתו: "אות הוקרה על פעילות של שנים רבות, ללא תנאים בעיר אשדוד, בפיתוח מחלקות נוער, ילדים, נשים וגברים בכדוריד, בהבקות חופשית, שחייה אמנותית וג'ודו. מספר שנים גם של עזרה לענפי הספורט הרמת משקולות וקט רגל חרשים אילמים. המקום שבו ניתן להשפיע על בני נוער, עליו להימצא במקום שיש בו תחרות ומצוינות. שם אני מביא את כל הניסיון והאנרגיות שלי. ובמילה אחת- נתינה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן