אכזבות לבית"ר ולסיטי, ניצחון מרשים להפועל בני אשדוד

משחקים רבי שערים לנציגותינו במחזור הראשון בליגה ג' מרכז. הפועל בני אשדוד ניצחה בחוץ בתוצאה 2-4 את טירת שלום. בית"ר אשדוד הובסה בביתה 5-2 מול מ.ס ראשל"צ ואשדוד סיטי ספגה שישייה והפסידה 6-3 נגד מ.כ ירושלים

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון נפתחה ליגה ג' מרכז וסיפקה לנו מחזור מלא בשערים ובדרמות לקבוצות האשדודיות. הפועל בני אשדוד, שעלתה ל'פלייאוף' העלייה בשנה שעברה והודחה, מאפסת כוונות עם ניצחון חוץ מרשים באיצטדיון 'נס ציונה אימונים', על קבוצת הפועל טירת שלום. לאחר מחצית ראשונה משמימה ללא שערים, הסכר נפרץ בדקה ה-58 עם שער יתרון לבני אשדוד, שהובקע על ידי יוחאי עזרן. טירת שלום השוותה את התוצאה בדקה ה-72, אך אשדוד הצליחה לנצח בזכות סיום מרשים של המשחק. שמעון בן לולו העלה את בני אשדוד ליתרון 1-2 בדקה ה-82 וצמד של אלעד אברמסון, שנמצא בכושר נהדר, בדקות 87 ו-94 סגר את הסיפור. טירת שלום הצליחה רק לצמק בדקה ה-89 ובסיום: ניצחון 4-2 מרשים לקבוצה של צ'רלי אטיאס.

המשחק הביזארי של המחזור, התקיים באיצטדיון הסינטטי באשדוד והפגיש את בית"ר אשדוד ומ.ס ראשון לציון. בדקה העשירית עלתה האורחת על הלוח ועבור שבע דקות, היה זה יובל אלמקייס שאיזן את המשחק, לאחר בישול נאה של ולדי ריבלקו. בדקה ה-44 הגיע הרגע המשונה במשחק. שחקני בית"ר אשדוד אלירן זראי וכובש השער אלמקייס, החלו להתווכח ולהתקוטט ביניהם, עד אשר ספגו כרטיס אדום משופט המשחק, דניאל וזין, ששלח אותם למקלחת מוקדמת והותיר את המארחת בתשעה שחקנים. שניות ספורות לסיום המחצית, האורחת מראשל"צ כבשה שער, לאחר הנפת דגל של הקוון, אך השופט וזין התעלם מכך ואישר את השער. במחצית השנייה לחניכים של ניר אבגי ויוסי קנפו לא נותר סיכוי, עקב שני הכרטיסים האדומים. מ.ס ראשל"צ ניצלה זאת עד תום וכבשה עוד שלושה שערים. בדקה ה-87 לירון אברג'ל מבית"ר אשדוד צימק את התוצאה ובסיום: 5-2 לאורחת. יש לציין כי לפני תום המשחק, זראי ואלמקייס, יישרו את ההדורים ביניהם והביעו את התנצלותם בפני ראשי הקבוצה. למרות זאת, הם צפויים לעמוד לועדת משמעת פנימית על הפגיעה בקבוצה.
הנציגה השלישית שלנו בליגה ג', אשדוד סיטי, אירחה את מ.כ ירושלים, כשהיא מגיעה למשחק מעודדת מהניצחון בדרבי על בית"ר בשבוע שעבר במסגרת גביע המדינה. אולם, הסיטי פגשה קבוצה מצויינת, שהבקיעה לא פחות משישה שערים. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אך בדקה הרביעית ה'סיטי' הצליחה לאזן עם שער של גבריאל מזרחי. הירושלמים כבשו עוד פעמיים לפני ההפסקה ובסיום המחצית הראשונה הוליכו 1-3. בדקה החמישים נתנאל ברונה כבש וצימק את התוצאה, אבל בתוך 12 דקות האורחים כבשו שלוש פעמים. בדקה התשעים שי אמר צימק את התוצאה ובסיום: 6-3 למ.כ ירושלים.
במחזור הבא שיתקיים לאחר חג ראש השנה, הפועל בני אשדוד תפגוש את מ.ס רמלה למשחק צמרת מסקרן. בית"ר אשדוד תנסה להתאושש במשחק חוץ מול הפועל רמלה ואילו אשדוד סיטי תצא למשחק חוץ מול בית"ר פסגת זאב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן