פני העוני באשדוד: משפחה בת 7 נפשות לא יודעת איך תעבור את החג: "אין לנו מה לאכול"

אנשים טובים שמסייעים לנזקקים פנו למערכת אשדוד 10 בבקשה לסייע למשפחה קשת יום בת 7 נפשות שלא יודעת איך תעבור את החג

אין למשפחה מה לאכול. צילום: אילוסטרציה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשיחה שקיימנו עם עמותת "חסדי דוד" שעוזרת למשפחה התברר כי לאם יש בעיה רפואית ורק האב הוא המפרנס היחיד. הבית נמצא במצב מוזנח . "גיבשתי צוות לסוף שבוע הקרוב ואנחנו הולכים לנקות ולצבוע את הבית" אמרו לנןו מהעמותה. "הם היו במצב עמיד בעבר בתקופה שהאישה גם היתה מפרנסת. עקב הדרדרות המחלה היא הפסיקה לעבוד והמצב נהיה קשה. הם לא היו מוכרים לרווחה ורק לפני חודש וחצי בערך הם פנו ומקווים לישועה".

ש. אין להם כלום בבית?

"יש מזון בסיסי כמו פסטה, ממרח ושימורים זה פחות או יותר, אוכל שלא יספיק לשום דבר. שוחחתי איתם והם במצב של בושה לבקש עזרה, כי תמיד הם היו מהמצב הנותן לאחרים ועוזרים לנזקקים וקשה להם להיות במצב הזה".

בני המשפחה הורים וחמישה ילדים קטנים: ילדה גדולה בת 15 , תאומים בני 9 ,ילדה בת 7,ותינוק בן שנה. האבא עובד מאד קשה בשביל לפרנס את משפחתו, המצב דוחק אותם לפינה ולא היתה להם ברירה אלא לפנות לעזרה. האב עובד בחנות ירקות בשכר מינימום ובנוסף עובד בחלוקת פליירים, בשעות המאוחרות של הלילה. בנוסף, האמא היתה עובדת בפעוטון וגם הייתה מנקה בניינים. ההורים של האישה עוזרים מדי חודש בקניות וממתקים לילדים. האח של האבא הציע לעשות את חג ראש השנה בביתו אך המשפחה מתעקשת לעשות בביתם למרות הכל.

למרות המצב הקשה האבא מנסה לספק לילדיו צעצועים ומתנות כאשר הם מבקשים כדי שיוכל לשמח אותם במעט ועושה מה שאפשר עבורם. " כאשר הילדים הגדולים מגיעים הביתה ורואים את המצב הלב נשבר. לא מגיע להם לחיות ככה לא להם ולא להורים ובטח שלא לאף אחד אחר בעולם" נמסר מהעמותה שמטפלת בהם.

למי שיכול לתרום ולסיייע באמצעות : עמותה מספר 580684934-ארגון החסד וזיכוי הרבים "חסדי דוד". פרטי החשבון הם : עמותת :"חסדי דוד" ,בנק : מרכנתיל, מספר חשבון : 126091, סניף מספר: 740. לכל פנייה בנוגע למשפחה העמותה תשמח לעזור ולסייע בכל דבר שאפשר. לתרומות בגדים/צעצועים ניתן לתרום לכתובת העמותה :האדמו"ר מפיטסבורג 47 ,אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן