הצלחה גדולה לפסטיבל "צלילי הים" באשדוד עם כוכבי פופ רוסיים

‎באמפי אשדוד אירחו זו הפעם ה- 16 את פסטיבל "צלילי הים" בו השתתפו כוכבים גדולים של הפופ הרוסי נטשה קורליבה ואלכסיי גליזין. כוכבים אהודים של הזמר הרוסי אלכסי ונטשה הדהימו את הקהל, את המופע הנחה מנחה רדיו הידוע וולד זרניצקי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האירוע אורגן על ידי האגף לתרבות עולים של החברה העירונית לתרבות, בחסותו של הממונה, חבר המועצה, עו״ד אלי נכט, שחרטה על דגלה הנגשת פנאי ותרבות לעולים בעיר אשדוד. נוסף על כך על פי הוראתי כ 150 כרטיסים הוקצאו בחינם לניצולי שואה.

‎את הכוכבים מחו"ל חיממו להקות ריקוד וזמר צעירות מאשדוד. "אני רואה בפסטיבלים כאלה לא רק אפשרות לצפות בכוכבים המגיעים אלינו מרחוק, אלא הזדמנות ענק לכשרונות צעירים מאשדוד להתנסות על הבמות הגדולות, ואכן צפוי להם עתיד מזהיר בקרוב.

e2e1cb06 34dd 43de 8f7c 0fde404986b7

23076f2a ad9b 455f a32a a106f816a731

9cf216a1 30ca 4afb 8b55 44799aec24ec

‎הראשון להופיע היה כוכב שנות השמונים והתשעים אלכסי גליזין, שכל שיר שהוציא לרדיו, הפך ללהיט מושמע בכל עבר. גליזין ביצע להיטי עבר ושירים חדשים פרי עטו. "זו הפעם הרביעית שלי בישראל" סיפר הזמר, "ונדהמתי לראות בחורות צעירות חמושות ברובים. חיכיתי בקוצר רוח למפגש עם הקהל באשדוד, והוא אכן לא אכזב"
‎נטשה קורולייבה הציגה את תכנית היובל שלה. לבאי הפסטיבל חיכה ערב בלתי נשכח, מלא אטמוספירה חמה ולבבית, ומלאת אנרגיות של האורחים מרוסיה, סאונד מקורי חי על הבמה, תפאורה ותחפושות מבית המעצב בעל השם העולמי ולנטין יודשקין. קורולייבה סיכמה את המופע: "הופעתי לא פעם בישראל, אבל האוירה של האמפי באשדוד נתנה לי הרגשה של אירוח וקבלת פנים מדהימה של הקהל האשדודי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן