זוהר בדשא

מכבי עירוני אשדוד ניצחה בחוץ בתוצאה 0-1 את הפועל אזור במסגרת המחזור הראשון של ליגה א' דרום. שער של הקפטן מאור זוהר בדקה ה-35 הפריד בין הקבוצות. במחזור הבא: עירוני תארח את ירמיהו חולון (מוצ"ש, 20:30, סינטטי)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פתיחה מוצלחת לעונה לקבוצת מכבי עירוני אשדוד, שנסעה ביום שישי שעבר למשחק חוץ במגרש הקשה באזור ויצאה משם כשידה היא העל עליונה. כ-500 צופים, ויתרו על ההכנות לשבת וליוו את קבוצתם האהובה למגרש הקטן באזור ודחפו אותה לניצחון. הקהל הצהוב הוכתר השבוע על ידי רבים מפרשני ליגה א', כקהל הטוב בליגה, כאשר סרטונים רבים של העידוד שלהם, צובעים את הרשתות החברתיות. ועם קהל כזה, אין פלא שהחניכים של שי מאור המשיכו את המומנטום שהחל בשבוע שעבר, בדמותו של ניצחון דרמטי על כפר שלם בגביע המדינה.

עירוני פתחה בהרכב זהה לזה שפתח במשחק הגביע והתקשתה להגיע למצבים. תנאי המגרש היו קשים מאוד וגם מעט מההזדמנויות שהיו, הגיעו ממצבים נייחים. הקשר האוחרי שי ביטון ספג כרטיס צהוב בדקה ה-21 ושמונה דקות לאחר מכן הוחלף על ידי הבלם שגיא כהן. כתוצאה מהחילוף, הקפטן מאור זוהר, שפתח את המשחק כבלם, עבר לעמדת הקשר. שינוי העמדה של זוהר נשא פרי בדקה ה-35, כאשר מצב נייח של עירוני יצר ערבובייה בהגנת אזור והאחרון ניצל זאת כדי לבעוט מחוץ לרחבה, להכניע את יניב קרטה, שוער הפועל אזור ולקבוע 1-0 יקר לעירוני אשדוד. מאות האוהדים, שמילאו את היציע, לא ידעו את נפשם מרוב אושר ושרו שירי הלל לקפטן שלהם, שפתח את העונה בצורה הכי טובה שיש.

גם במחצית השנייה אשדוד, ששיחקה שוב ללא החלוץ הבכיר שלה הישאם אזברגה, (יחזור במחזור הרביעי עקב עונש הרחקה מהעונה שעברה) התקשתה להגיע למצבים. בדקה ה-58 החלוץ אושרי טוויל הוחלף ובמקומו עלה לשחק כובש שער הניצחון בגביע, אברה מולטו. בדקה ה-66 יגל בלאיש הוחלף ובמקומו עלה לשחק שחקן הרכש עדן שעשוע. תנאי המגרש הקשים, היקשו על שתי הקבוצות לפתח משחק ראוי לשמו עד לסיום. בסופו של דבר, אשדוד השיגה את מלוא שלוש הנקודות במגרש לא קל, שהרבה מקבוצות הצמרת יאבדו בו נקודות.

במחזור הקרוב תארח הקבוצה את קבוצת ירמיהו חולון, תנסה לשמור על מאזן מושלם ולהתבסס בצמרת הגבוהה. זה הולך להיות משחק מעניין, מאחר וגם חולון ניצחה במחזור הראשון (בתוצאה 1-2 את שמשון כפר קאסם) ותרצה להמשיך את המומנטום. יהיה מעניין לראות איזה כמות של קהל יגיע לאיצטדיון הסינטטי. ניתן לשער כי יגיעו למעלה מאלף צופים, שהולכים להטריף את השחקנים בשירה ובעידוד ובכך להטריד את מנוחתם של תושבי רובע ב' בעיר.

פרויקט 'שוויון בכדורגל' חוזר

בשישי הקרוב קבוצת בעלי הצרכים המיוחדים של עמותת מכבי עירוני אשדוד חוזרת. לאחר פגרה ממושכת, בה שחקני הקבוצה המיוחדת כבר לא יכולים היו לחכות, סוף סוף זה מגיע. ביום שישי הקרוב, בשעה 9:00 באיצטדיון הסינטטי הקטן, יתקיים אימון הבכורה העונה של הקבוצה הכי מיוחדת בעיר. זו השנה השלישית ברציפות של הפעילות החברתית הנפלאה הזו של עמותת עירוני, שנקראת 'שוויון בכדורגל', ומראה לנו מאיזה חומר אנושי מורכבת העמותה הזו.

הקבוצה כידוע מורכבת משחקנים בעלי צרכים מיוחדים. עמותת עירוני אשדוד, באמצעות שיתוף פעולה פורה עם אגף הרווחה בעיר, מאתרת את השחקנים הרוצים להשתתף ומעניקה להם חווייה ייחודית אחת לשבוע. המנהל המקצועי של מכבי עירוני אשדוד, סרג'יו חאובל אמור להעביר את האימון, שעתידים להשתתף בו מתנדבים ואוהדי עירוני, ואם לשפוט לפי העונה שעברה, הולכת להיות הנאה מובטחת לכולם. ועל כך נאמר, יישר כוח!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן