התפרעות מופרעת של העציר: נשך את אצבעה של השוטרת עד שנקטעה

צ'צ'נוב ארסני בן 30 מאשדוד, קטע את אצבעה של שוטרת לאחר שהתפרע בתחנת אשדוד. בכתב האישום שהוגש נגדו, הוא מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו
 

צילום: אילוסטרציה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות דרום הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד צ'צ'נוב ארסני, תושב אשדוד בן 30, המייחס לו ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

מעובדות כתב האישום עולה כי בצהרי ה- 2.9.19 ברחוב הנביאים בעיר, הוא הגיע למורה לנהיגה שנתן שיעור לתלמידה. הוא פתח את דלת המכונית ודרש לקבל שיעור נהיגה. עוד נטען כי לאחר שהמורה לנהיגה הבהיר לו שאי אפשר וביקש ממנו שיסגור את הדלת, ארסני סירב לסגור את הדלת זרק את המפתחות שלו למושב האחורי של הרכב. המורה יצא מהרכב והתקשר למשטרה עוד נטען כי תלמידת הנהיגה פנתה ברוסית אל ארסני, שיסגור את הדלת ויצא, אך הוא ענה לה כביכול שהוא לא יזוז והוסיף כי יכנס מתחת לרכב ו"נשכב על הכביש כאשר חצי מגופו מתחת לגלגלי הרכב". בהמשך על פי כתב האישום פנה ארסני לתלמידת הנהיגה כי היא יפה "ושאל אם הוא יכול לנשק אותה”.

למקום הגיעו שתי ניידות מתחנת אשדוד השוטרים ניסו לפי עובדות כתב האישום לדבר אתו, ביקשו שיזדהה אך הוא סירב כשהודיעו לו שהוא מעוכב לתחנה. "הוא התנגד וכתגובה ניסה לנשק שוטר". במהלך הניסיון לעצור אותו השוטר הדף את ארסני והודיע לו כי הוא עצור והניח את ידיו על ידו של ארסני אשר לפי המיוחס לו בתגובה אחז בחוזקה בשוטר. "הוא לפת אותו עם ידיו ורגליו עד שהפילו לקרקע". יתר השוטרים שהיו במקום ומורה הנהיגה החלו לנסות לשחרר את ארסני מאחיזתו בשוטר, כאשר נטען כי כל העת השוטר מכה את הנאשם בראשו ובצלעותיו כדי לנסות להיחלץ מאחיזתו. בסופו של דבר ארסני איבד הכרה ואושפז בבית חולים ׳אסותא׳.

למחרת ה- 3.9.19 בבוקר כשהגיעו שוטרים לבית החולים לעצור את ארסני הוא הסכים לאיזוקו אך סירב להתלוות לניידת עוד עולה מעובדות כתב האישום כי הוא הוכנס בכוח לניידת בעזרת שוטרים ומאבטחי בית החולים. בהגיעם לתחנת המשטרה ארסני סירב לצאת מהניידת וכפי שנטען הגיעו שוטרים לעזור להוציא אותו מהמושב האחורי של הניידת. השוטרים ניגשו לשני פתחי הניידת בשעה שהשוטרת המתלוננת החלה לנסות להוציא אותו, כשהיא אוחזת בידה השמאלית במרכז האזיקים שעל ידו.

ארסני התנגד, התפרע ובעט בשוטרים. ארסני משך את ידה של השוטרת בחוזקה אל פיו ונשך את האגודל שלה ונעל את שיניו בחוזקה, עד אשר קטע את האגודל באמצעות שיניו, כאשר המתלוננת והשוטרים האחרים מנסים כל אותה העת לשחרר את הנאשם מנעילת שיניו על אצבעה. לאחר מכן נטען כי הוא ירק את האגודל לרצפה. השוטרת החלה לזעוק מכאב והחלה לדמם. השוטרים הצליחו להשתלט על ארסני ואילו השוטרת הובהלה לבית החולים עם האגודל בתוך שקית עם קרח. עברה ניתוח שלא צלח.

ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים. התיק נחקר בתחנת אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן