פינת כתיבה ב׳אגן׳

אדמה אגן׳ יזמה סדנת כתיבה ייחודית לנאמני התקשורת של החברה׳

צילום: באדי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר‫, התקיימה במפעל אדמה אגן באשדוד סדנת כתיבה ייחודית לנאמני התקשורת של החברה בהדרכת נועם חורב, כותב ופזמונאי, שכתב עשרות שירים לזמרים מפורסמים וספרים לילדים ומבוגרים.

הסדנא התקיימה במסגרת מפגש פתיחה לפורום נאמני התקשורת של החברה, שיהיו אמונים על קידום התקשורת והעברת מסרים בין עובדי המחלקות השונות. המפגש הראשון והפותח נקרא ״פינת כתיבה״, למדו נאמני התקשורת, טיפים כיצד לכתוב בצורה מעניינת ויצירתית וסיכמו את הסדנא כמרתקת ומעשירה.

טל נוימן, חברה בפורום נאמני התקשורת באדמה אגן, ציינה: "המרצה נועם חורב, כותב ופזמונאי שיתף אותנו במפגש הראשון של סדנת הכתיבה בטיפים אישיים כיצד להביע את עצמנו בעזרת הכתיבה. אם נשים לב לפרטים הקטנים שנמצאים סביבנו נוכל לבנות סיפור שלם, צריך רק לחפש את הסיפור ולהשתמש בשפה שלנו כי ההשראה נמצאת בכל מקום. אני מאחלת בהצלחה לחברי הנבחרת ומחכה כבר למפגש הבא."

אילנה סיסו, מנהלת התקשורת באדמה אגן סיפרה כי פרויקט נאמני התקשורת מספק הזדמנות עבור העובדים לקחת חלק באחד מהמהלכים המשמעותיים בעשייה של תקשורת הפנים בחברת אדמה אגן ולפעילותם יש חשיבות רבה והשפעה על קפיצת המדרגה הבאה של התקשורת בארגון. המפגש הראשון העניק להם כלים מעשיים בצורה מעשירה וחווייתית ואנחנו מאחלים לכולם תקשורת מכבדת ושנה טובה ומוצלחת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן