מהפיכת המלונאות באשדוד: הילטון מקימה 2 בתי מלון בחוף לידו

עכשיו זה רשמי – רשת הילטון העולמית מקימה 2 בתי מלון בחוף לידו בהובלת קבוצת "אופק השקעות" בראשות קובי אברהמי והיזם איל בן-יוסף . הצפי הוא ל-244 חדרים נוספים עד 2022

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל מי שנסע לאחרונה על הכביש העובר מול חוף לידו בחלקו הדרומי, בוודאי שהבחין בעבודות הבנייה ובתנועה ערה של משאיות ומנופים העובדים במרץ על מה שעתיד להיות המלון הבא המוקם באשדוד.

המדובר באחד משני בתי המלון (שניהם בחוף לידו) מרשת הילטון העולמית- הילטון Curio והילטון Garden Inn – העתידים להשלים את בנייתם עד שנת 2022.

המגרשים עליהם מוקמים המלונות נרכשו ע"י קבוצת "אופק השקעות" בראשות קובי אברהמי, בהובלת היזם והיועץ המלונאי הבכיר איל בן-יוסף, כאשר האדריכלית שנבחרה לתכנון המלון היא לאה רובננקו ומעצב הפנים הינו דניאל חסון. "הייחודיות הגדולה של בית המלון נוגעת לעניין המיקום והקרבה לים", מפרט בן-יוסף, "מלבדנו יש רק עוד מלון פעיל אחד כזה בישראל, בנחשולים. המלון יהיה השלישי (והרביעי) שינוהל על ידי רשת הילטון בישראל בנוסף לוולדורף אסטוריה בירושלים והילטון בתל אביב."

על פי התכנון, שני בתי המלון יכילו במשותף כ-244 חדרים, אשר יהוו תוספת משמעותית ולמעשה יכפילו את כמות החדרים המוצעת כיום בעיר.

"אופק השקעות מוצאת באשדוד פוטנציאל תיירותי גדול, וברשות המקומית והחברה לתיירות אשדוד שותפים מלאים לעשיה ולסיוע מהותי בהובלת הפרויקט בנבכי החסמים הבירוקרטים. מדובר בעיר של רבע מיליון תושבים שכל העת גדלה ומתפתחת בצורה מרשימה. להשוואה נתניה, עיר דומה בגודלה במיקום דומה כוללת כ 2,500 חדרי מלון. הביקוש לחדרי מלון הוא ברור – וכעת אנחנו פועלים להגדיל את ההיצע ובנית אשדוד כיעד תיירותי". מוסיף בן יוסף.

הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר גרשון פלדמן מצהיר כי העיר אשדוד "פתוחה לעסקים" ומקדמת בברכה יזמים נוספים בתחום המלונאות. "החברה לתיירות אשדוד פונה כל העת ליזמים בתחום על מנת לקדם בנייתם של בתי מלון נוספים בעיר. אנחנו מלווים אותם לכל אורך התהליך ומסייעים להם בהסרת חסמים בירוקרטיים מול משרד התיירות והרשות המקומית. אין לי ספק כי בתי המלון של הילטון יציבו את אשדוד במקום בולט במפת התיירות הארצית בשנים הבאות, ובמיוחד בקרב הערים השוכנות בסמוך לחוף הים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן