סטלה ויינשטיין אופטימית: "ישראל ביתנו תגדיל את כוחה באשדוד ותקבל 20 אלף קולות"

חברת מועצת עיריית אשדוד, סטלה ויינשטיין משמשת כראש מערך המתנדבים במטה 'ישראל ביתנו' באשדוד סבורה שמספר המצביעים ל'ישראל ביתנו' יגדל בבחירות מועד ב'. "אנחנו נקבל 20 אלף קולות". לציין כי באשדוד קיבלה המפלגה כ14 אלף קולות במועד א'. לשם השוואה הליכוד קיבל כ-4

"אני נמצאת בשטח ויודעת מה קורה". ויינשטיין. צילום: אשדוד 10
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאור המאבק והמלחמה שמנהלים יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו מול אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו באשדוד המלחמה על קולות של עולים מחבר העמים בשיאה. לאור הקרע בין הצדדים סניף הליכוד הקים שני מטות של עולים אחד מנוהל על ידי חיים דן השני מנוהל על ידי שני חברי מועצת העיר לשעבר בוריס גיטרמן ומיה סלוצקי. עו"ד גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר אמר ל"אשדוד 10" כי הוא סבור שמספק המצביעים לליכוד יעלה ולא מעט בזכות קולות של ישראל ביתנו. "שני המטות כך אני מאמין יספקו את הסחורה. נגדל בעוד כמה אלפי קולות על חשבון ישראל ביתנו".

 

כנפו גבי

עו"ד כנפו. ניקח מישראל ביתנו הרבה קולות באשדוד

סטלה ויינשטיין (32) שמשמשת כראש מערך המתנדבים במטה של ישראל ביתנו באשדוד סבורה הפוך. לדבריה "אנחנו נגיע ל20 אלף קולות ל'ישראל ביתנו'. הולכים להגדיל את הכוח ונגיע למספר הזה של 20 אלף מצביעים. במטה חולמים על 30 מנדט באשדוד. אני ריאלית. במועד א' היו בקושי מתנדבים כעת יש לנו צבא שאני אירגנתי . ביום הבחירות אני אהיה בתוך הקלפיות בעיקר אצל החרדים. זאת כדי למנוע גניבות וזיופים"

ויינשטיין, חברת מועצת העיר מגיל 15 פעילה בישראל ביתנו בחולון, שם התגוררה עד שהגיעה לאשדוד בעקבות נישואיה לתושב העיר. "התחלתי בתליית שלטים דרך כל התפקידים המפלגתיים" היא מספרת. בגיל 22 היא כבר ניהלה את לשכתו של שר החוץ דאז, ליברמן ב 2009, לאחר שחרורה מהצבא. בעלת תואר ראשון אותו עשתה לפני הגיוס במסגרת פרויקט יוקרתי בשם "מופת".

את הניסיון שלה במערך גיוס מתנדבים עשתה במסגרת "הליכוד ביתנו" בימים בהם ליברמן ונתניהו היו "אחים" . היא ניהלה את מטה הצעירים המתנדבים הארצי ותפקידה לגייס מתנדבים. תפקיד קשה ותובעני לגייס לעבודה ללא תשלום, אלא מתוך ערכים ואמונה בדרך.

היא רואת חשבון במקצועה וביחד עם בעלה הם פתחו רשת מועדוני הכושר. "לזוז" . אחד מהם בחוף הקשתות באשדוד שאר הסניפים, 5 במספר ברחבי הארץ. את עבודה החשבונאות היא עושה בעצמה. בהמלצת ליברמן שובצה ויינשטיין בבחירות האחרונות לעיריית אשדוד במקום הרביעי ברשימת "אשדוד ביתנו" בראשות שמעון כצנלסון.

ש. ויינשטיין, העובדה שבוריס גיטרמן, חים דן ומיה סלוצקי מנהלים מטות לליכוד במגזר העולים לא תפגע בכם?

"ממש לא. כמה קולות הביא גיטרמן פחות מאלף קולות. את חיים דן אני מכבדת. בוא נחכה עוד כמה ימים ונראה מי הביא יותר. אני נמצאת בשטח ומדברת עם אנשים. יש דרישה מטורפת לחוגי שלנו עשינו הרבה חוגי בית עם חברי כנסת שלנו ובראשם ליברמן. היה מטורף, היענות גדולה והיה מפוצץ בכל חוג בית. אני מדברת על 100 ויותר בכל חוג כזה ואתה יודע כמה קשה בימים אלה להוציא אנשים מהבית לחוגים פוליטיים ואת זה אני עושה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן