האיש של כחול לבן באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה חושבת שהבחירות הם זמן טוב לראות את הפוליטיקאים מגיעים לשטח ולאשדוד. כך ח"כ גבי אשכנזי ששוב מבקר באשדוד. אשכנזי, מבכירי 'כחול לבן', הגיע לכנס באשדוד יחד עם חברת הכנסת אורית פרקש כהן. אל מול אולם מלא בתושבי אשדוד והסביבה, סיפר אשכנזי על האתגרים העומדים בפני 'כחול לבן' ועל הרצון לשינוי וענה לשאלות התושבים. "שמונה ימים לבחירות, והמסע בדרכים נמשך. הערב הגעתי לכנס באשדוד עם חברת הכנסת אורית פרקש הכהן. אולם מלא בתושבי אשדוד, שבאו לשמוע ולהשמיע. תודה על ערב משמעותי, שבו דיברנו על העיר אשדוד, על האתגרים של תושבי הדרום, ועל עתיד מדינת ישראל. רק כחול לבן גדולה תוביל את השינוי”‫.

אגב‫, מחיאות הכפיים מגיעות לראש המטה דוד אסייג‫, פעיל ציבור והבעלים של סטודיו לצילום‫, שעושה ימים כלילות על מנת שהמטה באשדוד‫, יהיה חוד החנית‫ של המפלגה.

פריחה התרגשה לראות את מתן פרידמן, שעבר אשתקד תאונת דרכים קשה חוזר לאיתנו. מתן, כונן מד״א ומפקד במסלול השוחרים של מקיף א׳, עבר במרץ 2018 תאונת דרכים קשה ולאחר מספר חודשים של שיקום חזר ללכת והחל להתאושש. לפני כשלושה חודשים נאלץ מתן לעבור ניתוח בבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד בשל סיבוך מהתאונה ולמרבה השמחה התאושש וחזר לתפקידו כמפקד השוחרים במקיף א׳‫. פריחה מאחלת בריאות‫.

865735634

אם תראו את אירמה צור, הפעילה החברתית ואשת הציבור ובעלה נוגי‫, תאחלו להם המון מזל טוב. השבוע הם חיתנו את את בנם הבכור רועי עם בחירת ליבו שיר אסא. מסתבר שהזוג הצעיר הכירו בצבא ויצאו 7 שנים. החתונה הייתה ב'הרמוניה בגן'. אירמה שנראתה מהממת קיבלה את האורחים הרבים שהגיעו לחגוג איתם.

7546625236547

בין היתר כיבדו בנוכחותם השרה מירי רגב, שאירמה שימשה כיועצת התרבות שלה ואנשי לשכתה, הזוג הראשון של אשדוד עירית ויחיאל לסרי, איריס נפתלי, היו״ר של קבוצת מכבי בכדורסל טאלי קריאף, אתי אטיאס, חברות פורום הנשים, נכבדי העדה הגאורגית וצעירים רבים חבריהם של בני הזוג. חבריו של החתן ממקיף ז' והחברים של הכלה והחתן מהצבא ומהטכניון. היה שמח. פריחה מאחלת מזל טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן