אספה לכלא?

מגן מ.ס אשדוד יצחק אספה, הורשע השבוע בהפקרה ובשיבוש חקירה. גזר דינו ינתן בחודש ינואר והוא צפוי להישלח לבית הסוהר. אספה: "משתתף בצערה של משפחת נשר״. הנהלת מ.ס אשדוד: ״זהו יום קשה לכל משפחת מועדון ספורט אשדוד״

צילום: one רדאד ג׳בארה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שלישי השבוע התקיימה בבית המשפט המחוזי בתל אביב הכרעת הדין במשפטו של שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה, בן ה-20. אספה כזכור, בחודש אוקטובר שעבר, פגע עם רכבו בנער בן ה-17 ארי נשר ז"ל, בנו של במאי הסרטים הידוע אורי נשר. שופט בית המשפט המחוזי, צבי גורפינקל הרשיע את הנאשם בהפקרה ובשיבוש הליכי משפט, ומתח ביקורת על התנהגותו של אספה, כשהכריז כי אספה שיקר בעדותו. "אני דוחה את עדות הנאשם שלא הבחין בתאונה כעדות בלתי מהימנה שלא מתיישבת עם העובדות", כתב השופט גורפינקל. יש לציין כי השופט זיכה את אספה מחמת הספק, מעבירות של נהיגה בשכרות ובנהיגה במהירות גבוהה מעל המותר.

אורי ואיריס נשר, הוריו של הנער שנהרג בתאונת הפגע וברח, הגיעו לבית המשפט ונכחו בהכרעת הדין. אספה מצדו, הגיע כשהוא מלווה בבת זוגתו ובסיום ההכרעה שיחרר תגובה באמצעות דובר קבוצת מ.ס אשדוד: "זהו בוקר קשה שמסכם שנה קשה עבורי, אך קושי זה הוא כאין וכאפס לעומת הקושי של משפחת נשר, שאיבדה את היקר לה מכל, ארי נשר ז"ל. אני משתתף בצערם העמוק וכואב את כאבם ואמשיך לכאוב אותו בכל יום במהלך חיי."

973354468688

מהנהלת מ.ס אשדוד נמסר לאחר הכרעת הדין: "זהו יום קשה לכל משפחת מועדון ספורט אשדוד, שמזדהה עם כאבה העצום של משפחת נשר. על מנת להמשיך ולהעלות את המודעות לבטיחות בדרכים, ובהמשך לפעולות שנקטנו במהלך העונה הקודמת, המועדון ימשיך להנחיל ולהטמיע את החשיבות של נהיגה נכונה וזהירות בדרכים בקרב שחקני מחלקת הנוער והאקדמיה וכן, במסגרת פעילות קהילתית שמבצע המועדון בבתי הספר בעיר."

העונש המירבי על הפקרה הוא 14 שנות מאסר ואילו המינימלי הוא עשרה חודשים. האם מגן מ.ס אשדוד בדרך לעונש מאסר? ב-13 בינואר נקבל על כך תשובה, כאשר יתכנס בית המשפט בכדי לקצוב את עונשו של אספה. בלם מ.ס אשדוד בעונה שעברה, עוביידה חטאב, מרצה עונש מאסר בימים אלה בגין עבירה דומה, ואם בית המשפט יעבוד על פי עיקרון הגזרה השווה, אז סיכוי גבוה שנראה את יצחק אספה מאחורי סורג ובריח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן