אחות ההרוגה בנמל: "שאלוהים יחזיר אותי לרגע אלייך"

בתאונה מחרידה בכניסה לנמל אשדוד, נהרגה אילנית טקלה ז”ל, תושבת אשדוד מפגיעת משאית. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה ולא נותרה עין יבשה. יהיה זכרה ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"היא הייתה מלאך, המלאך הכי יפה…לכם משפחה שלי אנחנו נהיה חזקים, אנחנו נמצא את הכוחות כי זה מה שאילנית הייתה עושה" באלו המילים נפרדו בני המשפחה מיקירתם, אילנית טקלה ז"ל, שנהרגה בתאונה מחרידה בצומת נמל אשדוד, במהלך עבודתה כבודקת מטענים.

14991931 1475753982440966 5155743284158588742 n

אילנית טקלה (25), בודקת מטענים, נהרגה ביום שני מפגיעת משאית בכניסה לנמל אשדוד. היא סבלה מפגיעה רב-מערכתית. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה קבעו את מותה. אילנית ז"ל, ילידת העיר אשדוד, גדלה והתחנכה במקיף ה' בעיר. לאחר שירות בשב"ס וטיול ארוך בדרום אמריקה החליטה לעבוד קרוב לבית בחברת האבטחה של בודקי המשאיות, שם מצאה את מותה בתאונה מחרידה. משפחתה עלתה לישראל לפני 30 שנה, ונחשבת משפחה מוצלחת בקרב הקהילה האתיופית. אילנית התגוררה בבית הוריה עם שישה אחים ברחוב העצמאות. אביה עובד חברת חשמל.

567467846846

מהמשטרה נמסר כי בוחני תנועה הוזעקו למקום לאחר הדיווח על אודות התאונה שהתקבל מעט לפני השעה 15:00. מבירור ראשוני עולה כי משאית פגעה בהולכת רגל וכתוצאה מהפגיעה הקשה מותה נקבע במקום על ידי צוותי רפואה.

חובש רכוב על אופנוע מד"א אליהו בן דוד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". ההרוגה מועסקת בחברה חיצונית המעניקה שירותים לנמל אשדוד.

מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה

מאות בני אדם ליוו את אילנית ז"ל בדרכה באחרונה בבית העלמין באשדוד. אחיותיה ואחיה של אילנית ספדו לה ומרבית הנוכחים התקשו לעכל את מותה בטרם עת ולא עצרו את הדמעות והבכי.

אביחי דלאל, חבר ילדות ספד לה: "הלם, כל כך הרבה שמחת חיים שנמחו בשנייה אחת, בחורה חייכנית ומקסימה שכל החיים לפניה"/

867356423634

מיאה האחות של אילנית ספדה לה: "היכן למצוא את הכוח לזכור את הרגעים היפים שלנו, את החיוך הכובש שלך. בכל צעד שאני הולכת את תלווי אותי…שאלוהים יחזיר אותי לאתמול, כשראיתי אותך, ואגיד לך שאני אוהבת אותך רק בפעם האחרונה. את היית מלאך, המלאך הכי יפה…".

האח אדם ספד לאחותו גם: "אילנית שלי, אהובה שלי, אין אנשים כמוך. חוכמתך, נתינתך לזולת, נוכחותך בכל רגע לצד המשפחה והחברים. והחיוך שלא יורד ברגע מהפנים… אילנית שלי מקווה שטוב לך למעלה. אוהב אח שלך הגדול".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן