עיר דויד

ניצחון בכורה למ.ס אשדוד העונה בתוצאה 1-2 על הפועל ת"א, במסגרת המחזור השני בליגת ה'בורסה לניירות הערך׳. יר ברדע ודין דויד כבשו לזכות מ.ס אשדוד. בעוד כשבועיים תארח אשדוד את המוליכה, הפועל ב"ש (15/9, יום א', 20:15). עוזר המאמן, משה אוחיון: "עלינו למחצית השני

צילום: דוברות מ.ס אשדוד, טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד אירחה בשבת האחרונה את קבוצת הפועל תל אביב באיצטדיון הי"א, למשחק בית ראשון לעונת 2019/20. כ-3250 אוהדים, רובם באדום הגיעו לצפות במשחק לא רע. מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט, ריצה עונש הרחקה וצפה מיציע הכבוד בעוזרו, משה אוחיון, מנהל את המשחק של הקבוצה. בבית הדין של ההתאחדות בשבוע שעבר, נקבע, כי אוואט, שהואשם בהעלבת שופט (במשחק גביע הטוטו מול בני-יהודה), יורחק ממשחק אחד בפועל, שניים על תנאי ויקנס ב-3000 שקלים.

אשדוד ביצעה ארבעה שינויים לעומת המחזור הראשון, כאשר גורדנה (שימש כקפטן), גיל כהן בנצי מושל ודין דויד פתחו בהרכב. האחרון המשיך את היכולת הטובה מין העונה שעברה, כשהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-81. המשחק נפתח בשעת ערב מוקדמת והחום הכבד השפיע על השחקנים שהתקשו לנפק מצבים מיוחדים במחצית הראשונה. בדקה השמינית עמרי אלטמן מהפועל בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה, אך רועי משפתי הדף מצוין לקרן. כדור הקרן יצר ערבובייה, ממנה בעט אור אינברום, לשעבר במ.ס, כדור שפגע בהגנת אשדוד ונהדף החוצה. בדקה ה-41 מהלך יפה של הפועל הוביל לבעיטה של המגן פירסמן, אך הכדור חלף החוצה. 45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים ואשדוד כמעט לא התקרבה לרחבה של השוער האדום יואב ג'ראפי.

84754735735

עם פתיחת המחצית השנייה (שהייתה טובה בהרבה מקודמתה), מ.ס אשדוד ביצעה חילוף משמעותי. ניר ברדע, שלא ברור מדוע לא פתח, נכנס לשדה במקומו של המגן השמאלי מונטארי החלש. גיל כהן הוסט לעמדת המגן השמאלי וברדע נכנס לעמדת הבלם. הפעולה הראשונה של ברדע הייתה עבירה גסה על קשר הפועל, מאור בוזגלו, שהתגלגל והתפתל מכאבים. שופט המשחק, ארז פפיר, שלף לברדע את הכרטיס האדום, אך הלך לבדוק בוידאו, התחרט ושינה את החלטתו בצדק, לכרטיס צהוב. בדקה ה-53 אשדוד זכתה בכדור קרן, אותו הגביה נהדר שלומי אזולאי, היישר לראשו של אותו ברדע, שהתרומם גבוה, נגח נהדר והכניע את חברו לשעבר, ג'ראפי. 1-0 לאשדוד ושער ראשון בקריירה לברדע במדי מ.ס. בדקה ה-69 בוזגלו קיבל כדור באגף שמאל, היטעה את ברדע ושיגר בעיטה חכמה לקורה הרחוקה ופנימה. שער גדול לבוזגלו והר הגעש באדום התפוצץ. הפועל המשיכה בהתלהבות ושלוש דקות לאחר השער, הפועל שוב כבשה, מרגלי אינברום, אך השער נפסל בטענת נבדל צודקת. בדקה ה-77 שוב אינברום, היה במוקד העניינים, כאשר הוא הפציץ את המשקוף של משפתי מעשרים מטרים.

בדקה ה-81 אשדוד זכתה בקרן. אזולאי הגביה, אווסו השתלט על הכדור, הגביה לכיוון השני, שגיב יחזקאל שנכנס כמחליף בעט, הכדור נהדף ואל הכדור החוזר הגיע שחקן ה'קלאץ" של מ.ס דין דויד והחלוץ הנהדר של מ.ס שלח את הכדור מקרוב, בנגיעה, אל הרשת של ג'ראפי. 2-1 למ.ס כנגד מהלך המשחק ושחקניה לא ידעו את נפשם מרוב אושר. בדקה ה-89 אשדוד יכולה הייתה להגדיל את היתרון. יחזקאל פרץ באגף ימין, הוציא כדור רוחב לכיוון שובל גוזלן, שבעט למסגרת אך ג'ראפי היה במקום, הדף נפלא והזכיר לכולם איזה שוער ענק הוא. פפיר הוסיף למשחק לא פחות מתשע דקות. בדקה ה-92 פיראס אבו עקאל, מחליף נוסף, טיווח מרחוק ברגל שמאל, אך ג'ראפי שוב הדף מצוין. בדקה ה-96 הפועל יצאה להתקפה הרצינית האחרונה שלה. עידן כהן המגן הימני הגביה, הבלם רז שלמה (שקיבל זימון מפתיע לנבחרת ישראל), נגח למסגרת, אך משפתי הדף וקבע כי כל שלוש הנקודות ישארו באשדוד, למורת רוחו של מאמן הפועל ת"א ניסו אביטן, ש'זכה' בסיום לקריאות 'תתפטר' מהקהל האדום. בסיום ניצחון 2-1 גדול למ.ס אשדוד וחגיגות של השחקנים על כר הדשא.

משה אוחיון, שעמד כאמור על הקווים במקום אוואט, אמר לאחר הניצחון היפה: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו. חושב שעלינו למחצית השנייה הרבה יותר טוב. הגענו להזדמנויות, הבקענו שער. לצערי אחרי זה הלכנו אחורה וזה לא מה שביקשנו מהשחקנים. שמח שהצלחנו להבקיע עוד שער. במחצית קיבלנו החלטה להחליף את מונטארי, שהיה נראה קצת עייף. ברדע נכנס וכבש. יש לנו התקפה טובה. קישור טוב. אנחנו שווים גול בכל משחק. צריך לדעת גם לשמור על ה-1-0." על שיתוף הפעולה עם אוואט, אמר אוחיון: "שיתוף של עוזר מאמן ומאמן. רוני הוא המאמן. זה לא כמו בשנה שעברה, שקיבלתי החלטות על הרכבים וחילופים. כרגע רוני הוא זה שעושה את כל הדברים. לא רציתי להגיע למצב שהמאמן יהיה מורחק ואני אהיה על הקווים, אבל מאמין שגם הזמן שלי יגיע." על הקהל אמר אוחיון: "היינו רוצים שתהיה לנו כמות קהל כמו של הפועל. אם נמשיך לנצח, אני מאמין שהקהל יגיע." על כובש שער הניצחון דין דויד, אמר אוחיון: "שיחק טוב מאוד. במחצית הראשונה לא היה שחקן שבלט. במחצית השנייה כולם עבדו ובלטו. דין שחקן שמאוד רוצה להצליח. באימונים הוא מאוד רעב ושקט. ביקשתי ממנו שאם יבקיע גול יבוא אליי. הוא שכח, קראתי לו. בדרך כלל החגיגות זה לאוהדים. שמח בשבילו."

כובש השער הראשון, ניר ברדע, הוסיף: "זה שער הבכורה שלי. אני שמח מאוד, במיוחד שהשער שכבשתי עזר לנו לנצח. שלוש נקודות חשובות. ממשיכים קדימה!”.

אגף הציונים

רועי משפתי: ממשיך להשתפר. הדף כמה כדורים לא פשוטים. -6-.

בנצי מושל: משחק בינוני למגן. אולי צריך לשחק בעמדה יותר קדמית 5-.

טימותי אוואני: בלם עם נוכחות. כמעט ולא טעה. -6-

גיל כהן: ה'כל-בויניק' של מ.ס. השתפר במחצית השנייה. -5.5-

קמהאני מונטארי: היה חלש גם בהגנה וגם בהתקפה. הוחלף במחצית 4.5-

ניר ברדע: נכנס במחצית. ייצב את ההגנה. שיחק בנחישות וגם כבש. טעה בשער של בוזגלו – 6.

רועי גורדנה: עדיין חלוד. השתפר ככל שהמשחק התקדם. הוחלף בדקה ה-75. -5.5-

לאונרד אווסו: הטוב בשחקני מ.ס. לא מפסיק לרוץ ולהשפיע. -6.5.

שלומי אזולאי: היה טוב, אך נעלם לפרקים. מגביה מדופלם. -6-.

דין דויד: שחקן ה'קלאץ' של הקבוצה. באגף פחות בא לידי ביטוי. -6-

יעקב בריהון: מהיר ופעלתן, לא אגרסיבי מספיק ונעלם ליותר מדי דקות. הוחלף בדקה ה-75. -5-

שובל גוזלן: לא מרוכז מספיק. הגנת הפועל התמקדה בו וזה היקשה עליו. -5-

עוד שותפו: ניסן יזחקאל ופיראס אבו עקאל (75).

יציע הבית מציג: אווירת תיאטרון

במשחק הבית הראשון העונה של מ.ס אשדוד ציפינו ליותר מהקהל הביתי. במקום זאת, קיבלנו 800 אוהדים מנומנמים, שאפילו בשערים של קבוצתם, התקשו לייצר רעש או עידוד ראוי. בתוספת הזמן הארוכה של ארז פפיר, עשרות נזכרו לשיר "אשדוד עולה". אפשר להציע לאוהדי מ.ס אשדוד לעבור קורס מזורז אצל אוהדי עירוני אשדוד בעידוד ובשירה. יציע אוהדי הבית באיצטדיון היא' נותן תחושת דיכאון. גם אם הקהל מגיע בכמויות נחמדות, הוא עדיין לא פעיל ואילו זר היה נקרה ליציע המדובר, היה חושב שמדובר בצפייה בהצגה בבימה.

העונה למ.ס יש קבוצה טובה ולשחקנים כאלה מגיעים יותר עידוד ותמיכה מהיציעים. היה מביך לראות בסיום את השחקנים יושבים מחובקים מול עשרות אוהדים. בליגות הנמוכות זה הרבה יותר פוטוגני, מהסיבה הפשוטה, ששם הקהל הרבה יותר תומך ומעורב.

גם הספונסר ג'קי בן זקן בלבוש קייצי אלגנטי, ירד בסיום לכר הדשא, לברך את השחקנים ואת משה אוחיון על הניצחון. גם בן זקן יודע, שללא תמיכה מספקת מהקהל, הפרויקט שלו לא יחזיק מעמד. בינתיים זה נראה טוב, הרבה בזכות יריבה נאיבית ולחוצה, שהתקשתה לתרגם את הדקות הטובות שלה לשערים.

מי שמצליח לתרגם הזדמנויות לשערים, הוא דין דויד הבלתי נגמר. לחלוץ בן ה-23, מספיקה הזדמנות אחת, כדי להבקיע שער ששווה שלוש נקודות. גם בעונה שעברה הבקיע כמה שערים כאלה, שעזרו לייצב את הספינה מפני שקיעה במצולות. מגיעות הרבה מילים חמות לדין דויד, על המקצוענות, על הרעב, על השקט ועל ההתמדה. רק שימשיך ככה והכוכב שלו עוד יזרח בליגת העל.

ואי אפשר בלי כמה מילים על רוני אוואט. המאמן של מ.ס, ישב ביציע הכבוד וניסה להיות רגוע, ללא הצלחה. בשבוע שעבר, בראיון לאתר 'וואן' חשף את בעיות הבריאות שלו ואמר שהרופאים המליצו לו לשבת בבית. אך אוואט לא יכול בלי הכדורגל. היה מרגש לראות אותו מנסה לכוון את שחקניו מרחוק, באהבה, במתח ובחוסר שקט. הלוואי שהמאמן בן ה-51 ירווה נחת מקבוצתו העונה ושיהיה בריא לעוד הרבה שנים.

חיזוק נוסף להגנה

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיים מחזור ליגה, בשל פגרת הנבחרות. ביום חמישי מ.ס תקיים משחק אימון נגד בית"ר ירושלים באיצטדיון הי"א, בשעה 18:00. הכניסה תהיה חופשית ותינתן האפשרות לרכוש כרטיס מנוי, למי שעדיין לא רכש. ביום ראשון הבא כאמור, תארח אשדוד את הפועל ב"ש, למשחק מסקרן, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל.

מ.ס אשדוד הודיעה על צירופו של בלם נוסף לשורות הקבוצה. מדובר ברוי שפר בן ה-19, שמגיע מקבוצת מכבי יפו, מליגה א' דרום וחתם השבוע לארבע עונות בקבוצה. לא ברור כמה הזדמנויות הוא יקבל, עם מצבת הבלמים הנוכחית, הכוללת את ברדע, אוואני ודודי תירם, אך הוא אמור לעבות את הסגל של אוואט ואוחיון.

 

כיתוביות

 

דין דויד. שחקן הקלאץ' של מ.ס

 

מ.ס מתכוננת למפגש מול הפועל

 

 

 

עיר דויד

 

ניצחון בכורה למ.ס אשדוד העונה בתוצאה 1-2 על הפועל ת"א, במסגרת המחזור השני בליגת ה'בורסה לניירות הערך׳ * ניר ברדע ודין דויד כבשו לזכות מ.ס  אשדוד * בעוד כשבועיים תארח אשדוד את המוליכה, הפועל ב"ש (15/9, יום א', 20:15) * עוזר המאמן, משה אוחיון: "עלינו למחצית השנייה הרבה יותר טוב״

 

 

רותם אברמוביץ'

צילום: (דוברות מ.ס אשדוד, טל אקוקה)

 

מ.ס אשדוד אירחה בשבת האחרונה את קבוצת הפועל תל אביב באיצטדיון הי"א, למשחק בית ראשון לעונת 2019/20. כ-3250 אוהדים, רובם באדום הגיעו לצפות במשחק לא רע. מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט, ריצה עונש הרחקה וצפה מיציע הכבוד בעוזרו, משה אוחיון, מנהל את המשחק של הקבוצה. בבית הדין של ההתאחדות בשבוע שעבר, נקבע, כי אוואט, שהואשם בהעלבת שופט (במשחק גביע הטוטו מול בנייהודה), יורחק ממשחק אחד בפועל, שניים על תנאי ויקנס ב-3000 שקלים.

אשדוד ביצעה ארבעה שינויים לעומת המחזור הראשון, כאשר גורדנה (שימש כקפטן), גיל כהן בנצי מושל ודין דויד פתחו בהרכב. האחרון המשיך את היכולת הטובה מין העונה שעברה, כשהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-81. המשחק נפתח בשעת ערב מוקדמת והחום הכבד השפיע על השחקנים שהתקשו לנפק מצבים מיוחדים במחצית הראשונה. בדקה השמינית עמרי אלטמן מהפועל בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה, אך רועי משפתי הדף מצוין לקרן. כדור הקרן יצר ערבובייה, ממנה בעט אור אינברום, לשעבר במ.ס, כדור שפגע בהגנת אשדוד ונהדף החוצה. בדקה ה-41 מהלך יפה של הפועל הוביל לבעיטה של המגן פירסמן, אך הכדור חלף החוצה. 45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים ואשדוד כמעט לא התקרבה לרחבה של השוער האדום יואב ג'ראפי.

עם פתיחת המחצית השנייה (שהייתה טובה בהרבה מקודמתה), מ.ס אשדוד ביצעה חילוף משמעותי. ניר ברדע, שלא ברור מדוע לא פתח, נכנס לשדה במקומו של  המגן השמאלי מונטארי החלש. גיל כהן הוסט לעמדת המגן השמאלי וברדע נכנס לעמדת הבלם. הפעולה הראשונה של ברדע הייתה עבירה גסה על קשר הפועל, מאור בוזגלו, שהתגלגל והתפתל מכאבים. שופט המשחק, ארז פפיר, שלף לברדע את הכרטיס האדום, אך הלך לבדוק בוידאו, התחרט ושינה את החלטתו בצדק, לכרטיס צהוב. בדקה ה-53 אשדוד זכתה בכדור קרן, אותו הגביה נהדר שלומי אזולאי, היישר לראשו של אותו ברדע, שהתרומם גבוה, נגח נהדר והכניע את חברו לשעבר, ג'ראפי. 1-0 לאשדוד ושער ראשון בקריירה לברדע במדי מ.ס. בדקה ה-69 בוזגלו קיבל כדור באגף שמאל, היטעה את ברדע ושיגר בעיטה חכמה לקורה הרחוקה ופנימה. שער גדול לבוזגלו והר הגעש באדום התפוצץ. הפועל המשיכה בהתלהבות ושלוש דקות לאחר השער, הפועל שוב כבשה, מרגלי אינברום, אך השער נפסל בטענת נבדל צודקת. בדקה ה-77 שוב אינברום, היה במוקד העניינים, כאשר הוא הפציץ את המשקוף של משפתי מעשרים מטרים.

בדקה ה-81 אשדוד זכתה בקרן. אזולאי הגביה, אווסו השתלט על הכדור, הגביה לכיוון השני, שגיב יחזקאל שנכנס כמחליף בעט, הכדור נהדף ואל הכדור החוזר הגיע שחקן ה'קלאץ" של מ.ס דין דויד והחלוץ הנהדר של מ.ס שלח את הכדור מקרוב, בנגיעה, אל הרשת של ג'ראפי. 2-1 למ.ס כנגד מהלך המשחק ושחקניה לא ידעו את נפשם מרוב אושר. בדקה ה-89 אשדוד יכולה הייתה להגדיל את היתרון. יחזקאל פרץ באגף ימין, הוציא כדור רוחב לכיוון שובל גוזלן, שבעט למסגרת אך ג'ראפי היה במקום, הדף נפלא והזכיר לכולם איזה שוער ענק הוא. פפיר הוסיף למשחק לא פחות מתשע דקות. בדקה ה-92 פיראס אבו עקאל, מחליף נוסף, טיווח מרחוק ברגל שמאל, אך ג'ראפי שוב הדף מצוין. בדקה ה-96 הפועל יצאה להתקפה הרצינית האחרונה שלה. עידן כהן המגן הימני הגביה, הבלם רז שלמה (שקיבל זימון מפתיע לנבחרת ישראל), נגח למסגרת, אך משפתי הדף וקבע כי כל שלוש הנקודות ישארו באשדוד, למורת רוחו של מאמן הפועל ת"א ניסו אביטן, ש'זכה' בסיום לקריאות 'תתפטר' מהקהל האדום. בסיום ניצחון 2-1 גדול למ.ס אשדוד וחגיגות של השחקנים על כר הדשא.

משה אוחיון, שעמד כאמור על הקווים במקום אוואט, אמר לאחר הניצחון היפה: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו. חושב שעלינו למחצית השנייה הרבה יותר טוב. הגענו להזדמנויות, הבקענו שער. לצערי אחרי זה הלכנו אחורה וזה לא מה שביקשנו מהשחקנים. שמח שהצלחנו להבקיע עוד שער. במחצית קיבלנו החלטה להחליף את מונטארי, שהיה נראה קצת עייף. ברדע נכנס וכבש. יש לנו התקפה טובה. קישור טוב. אנחנו שווים גול בכל משחק. צריך לדעת גם לשמור על ה-1-0." על שיתוף הפעולה עם אוואט, אמר אוחיון: "שיתוף של עוזר מאמן ומאמן. רוני הוא המאמן. זה לא כמו בשנה שעברה, שקיבלתי החלטות על הרכבים וחילופים. כרגע רוני הוא זה שעושה את כל הדברים. לא רציתי להגיע למצב שהמאמן יהיה מורחק ואני אהיה על הקווים, אבל מאמין שגם הזמן שלי יגיע." על הקהל אמר אוחיון: "היינו רוצים שתהיה לנו כמות קהל כמו של הפועל. אם נמשיך לנצח, אני מאמין שהקהל יגיע." על כובש שער הניצחון דין דויד, אמר אוחיון: "שיחק טוב מאוד. במחצית הראשונה לא היה שחקן שבלט. במחצית השנייה כולם עבדו ובלטו. דין שחקן שמאוד רוצה להצליח. באימונים הוא מאוד רעב ושקט. ביקשתי ממנו שאם יבקיע גול יבוא אליי. הוא שכח, קראתי לו. בדרך כלל החגיגות זה לאוהדים. שמח בשבילו."

כובש השער הראשון, ניר ברדע, הוסיף: "זה שער הבכורה שלי. אני שמח מאוד, במיוחד שהשער שכבשתי עזר לנו לנצח. שלוש נקודות חשובות. ממשיכים קדימה!”.

 

 

אגף הציונים

 

רועי משפתי: ממשיך להשתפר. הדף כמה כדורים לא פשוטים. -6-.

בנצי מושל: משחק בינוני למגן. אולי צריך לשחק בעמדה יותר קדמית 5-.

טימותי אוואני: בלם עם נוכחות. כמעט ולא טעה. -6-

גיל כהן: ה'כלבויניק' של מ.ס. השתפר במחצית השנייה. -5.5-

קמהאני מונטארי: היה חלש גם בהגנה וגם בהתקפה. הוחלף במחצית 4.5-

ניר ברדע: נכנס במחצית. ייצב את ההגנה. שיחק בנחישות וגם כבש. טעה בשער של בוזגלו – 6.

רועי גורדנה: עדיין חלוד. השתפר ככל שהמשחק התקדם. הוחלף בדקה ה-75. -5.5-

לאונרד אווסו: הטוב בשחקני מ.ס. לא מפסיק לרוץ ולהשפיע. -6.5.

שלומי אזולאי: היה טוב, אך נעלם לפרקים. מגביה מדופלם. -6-.

דין דויד: שחקן ה'קלאץ' של הקבוצה. באגף פחות בא לידי ביטוי. -6-

יעקב בריהון: מהיר ופעלתן, לא אגרסיבי מספיק ונעלם ליותר מדי דקות. הוחלף בדקה ה-75. -5-

שובל גוזלן: לא מרוכז מספיק. הגנת הפועל התמקדה בו וזה היקשה עליו. -5-

עוד שותפו: ניסן יזחקאל ופיראס אבו עקאל (75).

 

 

יציע הבית מציג: אווירת תיאטרון

 

במשחק הבית הראשון העונה של מ.ס אשדוד ציפינו ליותר מהקהל הביתי. במקום זאת, קיבלנו 800 אוהדים מנומנמים, שאפילו בשערים של קבוצתם, התקשו לייצר רעש או עידוד ראוי. בתוספת הזמן הארוכה של ארז פפיר, עשרות נזכרו לשיר "אשדוד עולה". אפשר להציע לאוהדי מ.ס אשדוד לעבור קורס מזורז אצל אוהדי עירוני אשדוד בעידוד ובשירה. יציע אוהדי הבית באיצטדיון היא' נותן תחושת דיכאון. גם אם הקהל מגיע בכמויות נחמדות, הוא עדיין לא פעיל ואילו זר היה נקרה ליציע המדובר, היה חושב שמדובר בצפייה בהצגה בבימה.

העונה למ.ס יש קבוצה טובה ולשחקנים כאלה מגיעים יותר עידוד ותמיכה מהיציעים. היה מביך לראות בסיום את השחקנים יושבים מחובקים מול עשרות אוהדים. בליגות הנמוכות זה הרבה יותר פוטוגני, מהסיבה הפשוטה, ששם הקהל הרבה יותר תומך ומעורב.

גם הספונסר ג'קי בן זקן בלבוש קייצי אלגנטי, ירד בסיום לכר הדשא, לברך את השחקנים ואת משה אוחיון על הניצחון. גם בן זקן יודע, שללא תמיכה מספקת מהקהל, הפרויקט שלו לא יחזיק מעמד. בינתיים זה נראה טוב, הרבה בזכות יריבה נאיבית ולחוצה, שהתקשתה לתרגם את הדקות הטובות שלה לשערים.

מי שמצליח לתרגם הזדמנויות לשערים, הוא דין דויד הבלתי נגמר. לחלוץ בן ה-23, מספיקה הזדמנות אחת, כדי להבקיע שער ששווה שלוש נקודות. גם בעונה שעברה הבקיע כמה שערים כאלה, שעזרו לייצב את הספינה מפני שקיעה במצולות. מגיעות הרבה מילים חמות לדין דויד, על המקצוענות, על הרעב, על השקט ועל ההתמדה. רק שימשיך ככה והכוכב שלו עוד יזרח בליגת העל.

ואי אפשר בלי כמה מילים על רוני אוואט. המאמן של מ.ס, ישב ביציע הכבוד וניסה להיות רגוע, ללא הצלחה. בשבוע שעבר, בראיון לאתר 'וואן' חשף את בעיות הבריאות שלו ואמר שהרופאים המליצו לו לשבת בבית. אך אוואט לא יכול בלי הכדורגל. היה מרגש לראות אותו מנסה לכוון את שחקניו מרחוק, באהבה, במתח ובחוסר שקט. הלוואי שהמאמן בן ה-51 ירווה נחת מקבוצתו העונה ושיהיה בריא לעוד הרבה שנים.

 

חיזוק נוסף להגנה

 

 

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיים מחזור ליגה, בשל פגרת הנבחרות. ביום חמישי מ.ס תקיים משחק אימון נגד בית"ר ירושלים באיצטדיון הי"א, בשעה 18:00. הכניסה תהיה חופשית ותינתן האפשרות לרכוש כרטיס מנוי, למי שעדיין לא רכש. ביום ראשון הבא כאמור, תארח אשדוד את הפועל ב"ש, למשחק מסקרן, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל.

מ.ס אשדוד הודיעה על צירופו של בלם נוסף לשורות הקבוצה. מדובר ברוי שפר בן ה-19, שמגיע מקבוצת מכבי יפו, מליגה א' דרום וחתם השבוע לארבע עונות בקבוצה. לא ברור כמה הזדמנויות הוא יקבל, עם מצבת הבלמים הנוכחית, הכוללת את ברדע, אוואני ודודי תירם, אך הוא אמור לעבות את הסגל של אוואט ואוחיון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן