ניר ואופיר באי הבריטי: ניצחון לביטון ב'אולד פירם' היוקרתי

ניר ביטון וקבוצתו סלטיק ניצחו בתוצאה 2-0 את גלאזגו ריינג'רס ושמרו על מאזן מושלם. ביטון נפצע והוחלף בדקה ה-68. בחמישי שעבר ביטון השלים 90 דקות בניצחון סלטיק 4-1 בשבדיה את קבוצת סולנה מרציאנו וקבוצתו היברניאן הובסו 3-0 במאתרוול

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממשיכים לעקוב אחר נציגנו באי הבריטי, ניר ביטון ואופיר מרציאנו, שקיבלו זימון לנבחרת ישראל, לקראת צמד המשחקים מול מקדוניה וסלובניה. לרוע מזלו של ביטון ושל מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, הוא נפצע בדקה ה-68 בדרבי הגדול של גלזאזגו והוא בספק לצמד המשחקים. מרציאנו אמנם לא נמצא בתקופה הכי טובה שלו, אך קיים סיכוי סביר שיפתח בשערה של נבחרת ישראל, מפני שהשוער אריאל הרוש, טרם לא שיחק העונה במדי קבוצתו ספרטה רוטרדהאם מהליגה ההולנדית.

לניר ביטון בן ה-27 היה שבוע עמוס שהתחיל ביום חמישי שעבר, כאשר סלטיק התארחה בשבדיה, בעיר שטוקוהולם באיצטדיון 'פריינדס ארינה', לעיני 28000 צופים, למשחק הגומלין ב'פלייאוף' ההעפלה לליגה האירופית. סלטיק גברה על הקבוצה השבדית בתוצאה 1-4, תוך תצוגת תכלית והשלימה ניצחון 1-6 בסיכום שני המשחקים, שהבטיח לה העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופאית. ביטון השלים תשעים דקות וספג כרטיס צהוב בדקה השלושים. סלטיק הוגרלה לבית לא פשוט, עם קבוצות ראן (צרפת), לאציו (איטליה) וקלוז' (רומניה). המשחקים יפתחו בתאריך ה-19/9, כאשר אלופת סקוטלנד תתארח בראן.

שלושה ימים לאחר מכן, יצאה סלטיק לאיצטדיון 'אייברוקס', למשחק העונה, במסגרת המחזור הרביעי של ה'פרמייר שיפ', מול גלאזגו ריינג'רס ולאחד ממשחקי הדרבי הלוהטים באירופה, המכונה בבריטניה ה'אולד פירם'. קרוב ל-50000 צופים, חזו בביטון שוב פותח בהרכב ומספק את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כאשר היה שותף להנעת הכדור של קבוצתו ובנוסף, לעבודת ההגנה הנהדרת שלה. סלטיק כבשה את השער הראשון בדקה ה-21 מרגלי החלוץ הצרפתי בן ה-21 אודסון אדוארד. בדקה ה-68 נפגע ביטון בשריר הירך האחורי ונאלץ לרדת לספסל. ייתכן והעומס שכרוך בשני משחקים בשלושה ימים, הוא שגרם לפציעתו של ביטון, שעדיין לא ברור מה חומרתה. המאמן הצפון אירי, ניל לנון הכניס במקומו את הבלם האוסטרי, מוריץ באוור. בתוספת הזמן של המשחק, כבשה סלטיק שוב, הפעם מרגלי ג'ונתן הייז, יליד אירלנד, שקבע 2-0 ונתן את האות לחגיגה גדולה של הצוות של סלטיק. ביטון קיבל ציון 7 בעיתון הנפוץ בסקוטלנד, ה'דיילי רקורד', שכתב על משחקו: "משחק מבריק של הבלם הישראלי לזכות הקבוצה האורחת. עד שנפצע וצלע החוצה. בתחילת המחצית השנייה ביטון תיקל מצוין את ג'רמיין דפו מריינג'רס ובכך מנע שוויון." בתום ארבעה מחזורים סלטיק ממוקמת במקום הראשון עם מאזן מושלם ויחס שערים אדיר (17-3). בעוד כשבועיים תתארח סלטיק אצל קבוצת המילטון אקדמיקל במסגרת המחזור החמישי.

הנציג השני שלנו, אופיר מרציאנו חווה מחזור רביעי פחות מוצלח, כאשר קבוצתו היברניאן הובסה 0-3 באיצטדיון 'פיר פארק', מול קבוצת מאתרוול, לעיני 5,900 צופים. מרציאנו השלים תשעים דקות וספג את הראשון בדקה ה-23 בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. השער השני הובקע מפנדל בדקה השמונים והשלישי בדקה ה-86, מבעיטה חזקה מתוך הרחבה, לפינה הקרובה של השוער האשדודי. לאחר ארבעה מחזורים, קבוצתו של אופיר, היברניאן, ממקומת במקום התשיעי, כאשר באמתחתא ארבע נקודות בלבד. התקשורת הסקוטית ביקרה את משחק ההגנה של הקבוצה, שלא נראה יציב במשחקים האחרונים. בעוד כשבועיים תצא היברניאן למשחק חוץ במגרשה של קבוצת קילמרנוק.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן