הטרגדיה במשפחת מור יוסף באשדוד: כמו האם, רונית הבת נפטרה ממחלת סרטן

25 שנה אחרי שאיש העסקים אורי מור יוסף איבד את אסתר רעייתו שנפטרה בגיל 50 ממחלת הסרטן, נפטרה השבוע בתו האהובה רונית מור יוסף- מלך מאותה מחלה . 8 שנים נלחמה רונית כמו לביאטה ובשקט בלתי תלונות ועם כאב עצום במחלה שהכריעה אותה .  "רונית אישה עם אור ונתינה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

8 שנים נלחמה, כמו לביאה, רונית מור יוסף מלך במחלת הסרטן. בשקט ובלי להתלונן ועם הרבה כאב וסבל. ימים ספורים לפני שהמחלה ניצחה אותה ב- 11.8.19 היא עוד הספיקה לחגוג יום הולדת 49, כמה ימים אחרי היא קרסה בביתה ואיבדה את ההכרה. תחילה סברו שהיא נחנקה במהלך הארוחה אך עד מהרה התברר כי מערכות גופה קרסו, ולאחר כמה ימים נפטרה בבית החולים אסותא.

רונית, היא בתו של איש העסקים ואחד מהאנשים המוכרים באשדוד שאף כיהן בעבר כסגן ראש העיר, אורי מור יוסף. רונית נפטרה 25 שנה לאחר שאמא שלה אסתר ז"ל נפטרה בגיל 50 מסרטן. כמו אימא החזרה את נשמתה לבורא ביוםפ רביעי. כמה סימלי. בבית העלמין באשדוד ספד לה הרב מאיר אבוחצירא המקורב למשפחה ורונית. "אימא שלך אסתר מחכה לך שם למעלה. היא תקבל אותך ושתיכן מהשמיים תתפללו על המשפחה ועל כולנו. יהיה זכרך ברוך".

בכלל, מותה של האם ממחלת הסרטן גם כן יצר הרבה חששות אצל רונית. "זה פשוט סרט שחוזר על עצמו. משהו שהיא ראתה נגד עיניה. היא אמרה לי לא מזמן ' הנה הגעתי לגיל של אמא שלי, למרות זאת היא נלחמה כמו לביאה במחלה" מספרת גיסתה הדס. "היא מאוד נלחמה ולא שמענו ממנה כלום אפילו לא תלונה אחת, למרות שעברה סבל איום והיא לא התלוננה, היא רצתה לנצח את המחלה הזו". לדבריה, המשפחה חיפשו כל תרופה וטיפול מתקדם במחלה. הלכו למיטב המומחים. המחלה הכריעה אבל לבסוף רונית נפטרה.

המחלה בגופה של רונית התגלתה לפני 8 שנים. "התגלה מאוח. היא הלכה לבקר איזה דוד מהמשפחה שחלה בסרטן היא חזרה, לא יכלה להירדם בלילה, הדליקה טלוויזיה וראתה תכנית של שרון חזיז, ושרון חזיז סיפרה על שחלתה בסרטן השד וככה היא לא יכלה להירדם, היא הייתה מודעת לזה והיא גילתה אתזה באותו לילה". זה החל כסרטן שד והתפשט למקומות נוספים. 8 שנים היא נלחמה עד שהמחלה הכריעה אותה.

 

"חגגנו לה את היום הולדת האחרון של 49"

"חגגנו לה יומולדת ביום ראשון האחרון הייתה בת 49, הייתה אחרי ניתוח ראש, ולא תיארנו לעצמנו שזה מה שיקרה, חשבנו שהיא תתאושש, לא האמנו שיקרה דבר כזה, זה היה בלתי צפוי" מספרת הגיסה, הדס. "החלה לה בצקת אחרת במקום אחר והיה לה שטף דם והיא קרסה. זה היה ביום רביעי בזמן ארוחת צהריים. חשבנו שהיא נחנקה מהאוכל היא קמה ונגשה לכיור אבל התברר שהיא עברה משהו אחר, והחלה לה קריסת מערכות. היא קרסה לנו בין הידיים" רונית הובהלה לבית החולים אסותא הרופאים נאבקו על חייה אך היא נפטרה.

 

 

"הייתה קשורה מאוד לאבא של אורי"

רונית, נולדה וגדלה באשדוד. בתו של אורי מור יוסף, איש עסקים ופעיל ציבור בעיר. כשגדלה היא עבדה לצד אביה בעסק "מטיילי אשדוד" והייתה קרובה אליו. "לאחר שאמא שלה נפטרה ואביה היה אלמן היא נהגה לבוא אליו הביתה, מסדרת ומנקה לו את הבית "היא טיפלה ודאגה לאבא שלה ואני דאגתי לה הייתי אומרת לה שהיא תתמוטט ושאי אפשר לנהל 2 בתים כי כבר הייתה בעלת משפחה אבל היא תמיד דאגה לכולם וחשבה על כולם. היא לא הייתה אישה בריאה, היא פשוט נתנה מעצמה כל כך הרבה לאחים שלה, לילדים שלה, לבני דודים איזו אהבה הייתה לה".

רונית הייתה נשואה לאילן מלך ואמא ל- 4 בנות: רינת בת 23, אסתר 20 שהשתחררה לא מזמן מהצבא, טליה 14.4 ובת הזקונים שירה שתהיה בת 12 בעוד כחודש. "היא רצתה להיות בחתונות שלהן ולא זכתה. גם לא בבת מצווה של הבת הקטנה. הייתה אמא אוהבת ומסורה. נלחמה לחיות למענן."

כל מי שהכיר את רונית מספר על אישה נדירה שאוהבת אנשים. "אישה מדהימה, באמת באמת, מיוחדת אוהבת אנשים אהבה מאוד מאוד את כולם מתייחסת לכל אדם. הייתי הולכת איתה להרבה מקומות. הייתה מתייחסת בלבביות ובכבוד לכולם, הכל בגובה עיניים, מה שאפיין אותה אהבת חינם, אהבה מאוד לעזור, פשוט אישה צדיקה אישה שרק טוב עשתה לכולם. אפילו שראתה זוג שמתווכח היא משכנת שלום, דאגה שיהיה לכולם טוב אהבה את המשפחה, היא הייתה מאוד משפחתית, אמא מדהימה, אמא טוטאלית לילדות שלה כל מה שהיו צריכות, פשוט אישיות".

ליזה חזות חברתה של רונית מספרת על אישה שהיה בה הרבה אור ונתינה. "הכרנו בגן כשהבנות שלנו הלכו לאותו גן. הפכנו חברות והתחברנו וגם הבנות שלנו היו חברות. היינו יחד בוועד הגן פעלנו למען הגן. שתינו נשים עסוקות אבל לא וויתרנו ופעם בשבוע פינינו מקום להיפגש. ככה היה עד המחלה. רונית כולה הייתה אור ונתינה. יפה מבחוץ ועוד יותר מבפנים. אישה נפלאה מקבלת כל אחד כמו שהוא. תמיד נמצאת בשביל כולם."

ליזה כתבה פוסט וספדה נרגשות לרונית ובין היתר כתבה על רונית חברתה: "חברה יקרה ואהובה שלי, רק לפני שבוע טיילנו בחוף הים, היה נראה שאת מתגברת גם על האתגר הזה. 8 שנים של אתגרים בלתי נתפסים …. אני יודעת שאם וויתרת, לא יכולת להילחם יותר, את בליבי לנצח נצחים"

רונית הותירה בעל,ו 4 בנות, יהי זכרה ברוך!

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן