החברה הראשונה היא חברת SuperUp פיתחה פלטפורמה לקניות במובייל המייצרת חוויית קניות חדשנית ופרסונאלית לקונים, מאפשרת לקמעונאים היכרות טובה יותר עם הצרכנים שלהם ומעניקה למותגים במה חדשה לפרסום והנגשה של מוצריהם בנקודת המכירה, באופן אישי ורלוונטי.
הפלטפורמה של SuperUp מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת בינה מלאכותית וביג דאטה, ונועדה להפוך את חווית הקניות במובייל למהירה, אינטראקטיבית ובעיקר מותאמת לצרכיו האישיים של כל קונה.
אנחנו קוראים לזה – eComMarketing!
סטארט אפ BRINGOZ שגייס זה מכבר סכום של כמיליון דולר. החברה, שפועלת כעין פלטפורמת קישור בין שליחים לבין משלחים, מרכזת שלל משתנים – ביניהם נפח הרכב, נקודת האיסוף ונקודת היעד, הקצבת זמן ופגעי דרך – ומציעה מסלול דינמי, מקבל עדכונים ומשתנה, שמוצג בממשק ידידותי המאפשר לראות היכן נמצא השליח בכל רגע נתון. התוצאה: משלוח מרוכז ויעיל במסלול הנסיעה הקצר והיעיל ביותר.
אתר ECOMMERCE BELA.CO.IL שהוא הבית מרקחת הדיגיטלי הראשון בישראל. " החזון הוא לספק ללקוחות תרופות מרשם עד הבית ולא רק שמפו וחיתולים".
סטארט אפ Mystore-E כ-85 אחוזים מהאנשים שנכנסים לחנויות הבגדים יוצאים לבסוף בידיים ריקות, מבלי שביצעו רכישה. חברת Mystore-E (מיי סטורי), שמפתחת מערכות תצוגה חכמות לחנויות, חושבת שהיא יכולה לשנות את הנתון העגום הזה ולאחרונה גם הודיעה על גיוס בגובה 2.2 מיליון דולר.
וחברת PICK PACK שהיא היא רשת חברתית לשליחויות ולכן צוות השליחים שלנו נמצא ברחבי הארץ ויכול להרשות לעצמו לקחת עבורכם את החבילה לכל יעד שתרצו ובכל שעה שתבקשו בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר.