5 סטארטאפים שיככבו מחר בכנס ה-COMMERCITY של אשדוד

5 סטארטאפים מרכיבים את הנבחרת לועידה מחר. 4 מתוך החברות הן טכנולוגיה מובילות בתחומן ועוד מיזם איקומרס ייחודי מאשדוד. שלושה מהם הם פרויקטים אשדודים, סיפור גאווה מקומי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החברה הראשונה היא חברת  SuperUp פיתחה פלטפורמה לקניות במובייל המייצרת חוויית קניות חדשנית ופרסונאלית לקונים, מאפשרת לקמעונאים היכרות טובה יותר עם הצרכנים שלהם ומעניקה למותגים במה חדשה לפרסום והנגשה של מוצריהם בנקודת המכירה, באופן אישי ורלוונטי.

הפלטפורמה של SuperUp מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת בינה מלאכותית וביג דאטה, ונועדה להפוך את חווית הקניות במובייל למהירה, אינטראקטיבית ובעיקר מותאמת לצרכיו האישיים של כל קונה.

אנחנו קוראים לזה – eComMarketing!

1L

 

סטארט אפ BRINGOZ  שגייס זה מכבר סכום של כמיליון דולר. החברה, שפועלת כעין פלטפורמת קישור בין שליחים לבין משלחים, מרכזת שלל משתנים – ביניהם נפח הרכב, נקודת האיסוף ונקודת היעד, הקצבת זמן ופגעי דרך – ומציעה מסלול דינמי, מקבל עדכונים ומשתנה, שמוצג בממשק ידידותי המאפשר לראות היכן נמצא השליח בכל רגע נתון. התוצאה: משלוח מרוכז ויעיל במסלול הנסיעה הקצר והיעיל ביותר.

מימין גרמן בלודיס, דורון בקצ'י, אליאב אושרי ואדר צרור

 

אתר ECOMMERCE BELA.CO.IL שהוא הבית מרקחת הדיגיטלי הראשון בישראל. " החזון הוא לספק ללקוחות תרופות מרשם עד הבית ולא רק שמפו וחיתולים".

 

מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח לקנייה אונליין באינטרנט בלה משלוח חינם תוך יומיים אצלך 100 ימים של אחריות Google Chrome 2019 09 02 12.12.14

 

סטארט אפ Mystore-E  כ-85 אחוזים מהאנשים שנכנסים לחנויות הבגדים יוצאים לבסוף בידיים ריקות, מבלי שביצעו רכישה. חברת Mystore-E (מיי סטורי), שמפתחת מערכות תצוגה חכמות לחנויות, חושבת שהיא יכולה לשנות את הנתון העגום הזה ולאחרונה גם הודיעה על גיוס בגובה 2.2 מיליון דולר.

Screen Shot 2018 07 23 at 3.10.49 PM 1536051362 768x413

 

וחברת PICK PACK שהיא היא רשת חברתית לשליחויות ולכן צוות השליחים שלנו נמצא ברחבי הארץ ויכול להרשות לעצמו לקחת עבורכם את החבילה לכל יעד שתרצו ובכל שעה שתבקשו בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

PickPack Courier Apps on Google Play Google Chrome 2019 09 02 12.17.28

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן