ימות המשיח? העירייה מעריכה כי האגם במרינה יחל להיבנות בזמן הקרוב

בתשובה לשאילתת חבר המועצה אופיר לסרי, הגיב ראש העיר דר' יחיאל לסרי שנבחר הקבלן המבצע וכי ההערכה שהבנייה תחל בחודשים ספורים

צילום: ארכיון אשדוד10
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעוד מספר חודשים יחלו לבצע עבודות בשטח ויחלו להקים את תשתית האגם המלאכותי באזור המרינה של אשדוד, זה שנובע מתשובת העירייה לפנייתו של חבר המועצה לסרי.

האגם צפוי להיבנות בשטח הריק שבין מעגנת היאכטות לבין שורת בנייני המגורים וסביבו מתוכננת לקום טיילת. מתשובתו של ד"ר יחיאל לסרי לשאילתה של עו"ד אופיר לסרי, עולה כי נבחר קבלן לבצע את העבודות.

היזם הפרטי "המרינה הכחולה" זכתה ב-93' במכרז להקמת המרינה וגם בזיכיון להפעלתה במשך 20 שנה. האם הן הסתיימו? תלוי את מי שואלים כי לא כל גורמים הקשורים לנושא תמימי דעים לגבי התאריך ממנו מתחילים לספור. בכל מקרה, המרינה הופעלה בפברואר 99' לאחר ששר התחבורה דאז שאול יהלום אישר את פתיחתה והפעלתה ואם מתבססים על כך הרי שזיכיון ההפעלה מסתיים בימים אלה.

תשובתו של ראש העירייה לחבר המועצה לסרי

WhatsApp Image 2019 09 01 at 2.00.28 PM

מתשובתו של ראש העירייה לחבר האופוזיציה עולה שבשבוע החולף ביקר באשדוד צוות מטעם רמ"י בדיוק בנושא זה. "רמ"י", כתב לסרי, "בוחנת בחיוב את בקשת העירייה להעביר לידיה את המרינה והנכסים הנלווים בסיום ההתקשרות עם היזם".

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן