ניר ואופיר באי הבריטי: ניצחון קליל ושוויון אכזרי

סלטיק, עם ניר ביטון בהרכב, ניצחה השבוע את הארטס בתוצאה 1-3. היברניאן ומרציאנו ספגו בדקה ה-94 שער שוויון דרמטי וסיימו בתוצאת תיקו 2-2 נגד סנט ג'ונסטון. בראשון הקרוב: ביטון וסלטיק נגד ריינג'רס ב'סופר קלאסיקו' הסקוטי
 

צילום: באדיבות היברניאן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כיתובממשיכים לעקוב אחרי הנציגים האשדודים שלנו ב'פרמייר שיפ' הסקוטית והפעם: מחזור שלישי. אלופת סקוטלנד סלטיק, ממשיכה להרשים, כאשר ניצחה ביום ראשון השבוע במגרשה, 'סלטיק פארק', לעיני 58,763 אוהדים נלהבים, בתוצאה 3-1 את קבוצת הארטס. ניר ביטון שלנו פתח הפעם בעמדת הבלם האחורי והציג משחק שקט ויציב. סלטיק הוליכה 3-0 כבר אחרי 59 דקות, מצמד של החלוץ החוף השנהבי, באיו ואקון בן ה-22, וספגה בדקה ה-80, לאחר ריבאונד מהחמצת פנדל של היריבה. כעת סלטיק נמצאת במקום הראשון, עם מלוא תשע הנקודות האפשריות, כאשר השנייה בטבלה היא גלאזגו ריינג'רס ומאמנה סטיבן ג'רארד, אותם סלטיק מקדימה בזכות הפרש שערים עדיף. עיני כל האי הבריטי נשואות למשחק העונה המסקרן שיתקיים ביום ראשון הקרוב בין סלטיק לריינג'רס באיצטדיון ה'הייברוקס', שיהיה מלא מפה לפה, במסגרת המחזור הרביעי. זהו אחד ממשחקי הדרבי החמים העולם, הרבה בזכות העובדה כי מדובר בקרב בין שני זרמים בנצרות. אוהדי סלטיק המזוהים עם הדת הקתולית, לבין אוהדי ריינג'רס, המזוהים עם הדת הפרוטסטנטית.

ביום חמישי שעבר התמודדה סלטיק מול א.א.ק סולנה מהליגה השבדית, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. ניר ביטון ישב על הספסל למשך כל המשחק, שאותו ניצחה אלופת סקוטלנד בתוצאה 2-0. התרגלנו לכך שבמשחקים במסגרת אירופית, המאמן ניל לנון מעדיף בלם אחר על פני ביטון ומול סולנה, היה זה ג'וזו סימונוביץ' הבוסני. ביום חמישי השבוע יתקיים משחק הגומלין וסלטיק צפויה לעבור אותו ולהתקדם לשלב הבתים של הליגה האירופית.
הנציג השני שלנו בסקוטלנד, אופיר מרציאנו סבל מחוסר מזל משווע. קבוצתו היברניאן אירחה בשבת האחרונה, את קבוצת סנט ג'ונסטון, באיצטדיון 'איסטר רואד', הממוקם בעיר אדינבורו, לעיני 15,315 צופים רעשניים במיוחד. היברניאן הוליכה פעמיים, אך לא הצליחה לנצח. מרציאנו הציל כמה בעיטות מסוכנות של שחקני סנט ג'ונסטון במחצית הראשונה, שהייתה ללא ספק הטובה יותר שלו. אל המחצית השנייה עלה שוער נבחרת ישראל פחות מרוכז וכבר בדקה ה-49, יציאה חסרת אחריות שלו, אמנם מנעה כיבוש, אך זיכתה אותו בכרטיס צהוב, עקב הכשלה על חלוץ היריבה. מהלך זה,קלות יכול היה להיות להסתיים באדום, אך שופט המשחק רוברטסון היה רחמן. בדקה ה-69 וכאשר קבוצתו ביתרון שער, ספג מרציאנו שער מבעיטה חזקה לפינתו הקרובה ובדקה ה-94 ספג שער שני, באמצעות נגיחה קשתית, שפגעה בקורה ונכנסה פנימה, למורת רוחם של אוהדי היברניאן. שחקני היריבה חגגו את שער השוויון, משל זכו באליפות ואפשר להבין אותם, לאחר שזה היה המהלך האחרון במשחק. בסיום: 2-2. במחזור הבא, היברניאן, הממוקמת במקום השביעי בטבלה, תצא למשחק חוץ נגד מאתרוול (שבת, 17:00).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן