אסון בחוף ׳גיל׳ באשדוד: דוד קריכלי נכנס לשחות וטבע למוות

דוד (דודי) קריכלי בן 59 מוכר ואהוב באשדוד, נכנס בשבוע שעבר לשחות אולם משהו קרה והוא התמוטט וטבע למוות, שבוע אחרי שפתח חנות תכשיטים. אחיו ברוך: "דוד היה האח הבכור והיה כמו אבא שלנו, אנחנו בהלם ולא מעכלים את גודל האבידה". דודי היה אב ל- 4 ילדים, סבא לנכדות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דוד קריכלי, בן 59 מאשדוד אהב את הים. ביום רביעי שעבר הוא נכנס לשחות כהרגלו לפני העבודה בחוף "גיל" וטבע למוות. חוף ׳גיל׳ הינו חוף ללא שירותי הצלה, אולם מצילים מהחוף הסמוך הבחינו באדם מחוסר הכרה בקרבת שובר הגלים במרינה. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בו החייאה, אך לבסוף נקבע מותו. ההערכה היא כי מדובר ככל הנראה באירוע לב.

אבל כבד ירד על משפחתו וחבריו הרבים עם היוודע דבר האסון. קריכלי היה אדם אהוב ומוערך מאוד. אדם בעל נתינה ולב ענק. לדברי אחיו ברוך, רק לפני מספר ימים הוא פתח חנות תכשיטים חדשה ברחוב רוגוזין."הוא אפילו לא הספיק לתת שם לעסק". דודי היה הבן הבכור במשפחת קריכלי, הבכור מ-5 אחים למשפחה שורשית. "דוד היה האח הבכור שלנו. לפני 20 שנה לאחר מות אבינו ראובן ז"ל הוא היה כמו אבא שלנו. אח- אבא שתמיד ייעץ ותמך בכל דבר. היה איש משפחה. היה אבא מסור סבא אוהב לנכדותיו. הוא אהב והיה קרוב לאמו ולאחיו ואחייניו. נתן כבוד לכולם. אנחנו בהלם ולא מעכלים את גודל האבדה".

דודי גרוש ואב ל- 4 וסבא לנכדות. כלתו, אשת הבן הצעיר צריכה בקרוב ללדת בן. דודי חיכה בהתרגשות ללידת הנכד. נכד שלא יכיר את סבו. "הוא היה אדם של נתינה. היה איכפת לו מאנשים תמיד עם חיוך על הפנים. תמיד אוהב לעזור".

דוד עסק כ- 40 שנה בתחום היהלומים. "הוא עבד שנים רבות בבורסה ליהלומים ברמת גן" אומר אחיו, בשנים האחרונות עסק במספר עבודות וכאמור הוא פתח חנות תכשיטים ימים ספורים לפני מותו. הוא היה ידוע כאדם עם לב טוב ורחב שתמיד נהג לעזור לכולם. בבחירות האחרונות לעיר אשדוד הוא היה פעיל בסיעת "אשדוד תנצח" בראשות ד"ר אלי לחמני.

"איבדתי את החבר הכי טוב שלי" ספד לו רפאל מזור מנכ"ל 'נדל"ן האושר' שמספר על חברות נפש שנמשכה לאורך שנים. "בשנת 1990 הגעתי לאשדוד מבאר שבע. נכנסתי לדירה ברובע ו'. דוד היה שכן". שכנות טובה שהפכה לחברות "ממש כמו משפחה" אומר מזור. "הוא היה אדם עם נתינה גדולה למי שנזקק וביקש וגם למי שלא ביקש הוא עזר. בין החברים כשהיינו הולכים לחגוג יום הולדת או איזה אירוע הוא תמיד שילם את החשבון מראש. תמיד היה נדיב וחבר טוב. הוא יחסר לי אני כבר מתגעגע אליו".

דוד הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד. רבים ממכריו ליוו אותו בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן