יצחק מויאל: "היה ביקור מקצועי בגרמניה ולמדנו המון בתחום הבטיחות בעבודה"

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל שב מ4 ימי סיור עמוסים בגרמניה בראש משךלחת מישראל שביקרה באירגון הענק שמאגד בתוכו כמיליון עובדי בניין עת תשתיות ומכרות, בעיר ברלין. הם נחשפו לשיטות חדישות בתחום הבטיחות בעבודה, מניעה, הכשרה והדרכת עובדים וגם איך מ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביקור מוצלח ביותר של הסתדרות עובדי הבניין והעץ בראשות היו"ר יצחק מויאל לארגון IG BAU בברלין שבגרמניה המאגד בתוכו כמיליון עובדי בניין. המשלחת בראשות מויאל יצאה על מנת ללמוד על יחסי עבודה ועל המערכת להגנה על בטיחות וגהות בתעסוקה בענף הבניין הגרמני. זאת במסגרת המאבק של ההסתדרות בתאונות באתרי הבנייה ובמטרה ללמוד על עוד מהלכים שיצמצמו את נפגעי התאונות באתרי הבנייה בישראל.

מויאל: "סוכם כי משלחת של מומחים מגיעה לביקור אצלנו בחודש אוקטובר ואני מתכוון להפגיש אותם עם בכירי משרד העבודה ונציגי מעסיקים בתחום הבניין"

מויאל נפגש עם עם נשיא IG BAU רוברט פייגר במשרדי הארגון בברלין שערך לו סיור במוסד הפריטטי בענף הבניין הגרמני. כמו כן סיירה המשלחת מישראל באתר בנייה ועמדה מקרוב אחר נושא הבטיחות והגהות באופן פרקטי. כמו כן ביקרה המשלחת במרכז ההכשרה לעובדי בניין צעירים, שלומדים את מקצועות הבנייה

הביקור הוכתר כמוצלח מאוד. יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל סיכם כי למדנו הרבה מאוד בתחום הבטיחות. זו הייתה מטרת הביקור ולמדנו המון בתחום ההתמודדות באסונות באתרים ובנפגעים"

מויאל אומר כי הביקור הזה בא לאחר ביקור של משלחת מהארגון הגרמני בישראל. הם היו אורחי הסתדרות עובדי הבניין והעץ. "הארגון הזה מאגד בתוכו כמיליון עובדים בתחום הבנייה. הוזמנו לביקור גומלין לאחר שהיו אצלנו בארץ. "יצאנו לברלין ללמוד מהם בנושאי מערכת ההכשרה המקצועית המצוינת ומעוררת ההשראה שלהם. ביקרנו גם בבית הספר למקצועות ענף הבניין בברלין, שהוא מהמתקדמים בעולם, קיבלנו סיקור על תקנות הבריאות והבטיחות במובן של הדרכות ומניעת תאונות"

ש. ממה עוד התרשמתם ולמדתם?

"התרשמנו מאוד משיטות בניה, זה היה מרשים ומקצועי גם בנושא העסקת מנופאים, כל מה שקשור לציוד לבטיחות ואביזרי בטיחות, מיומנויות עבודה. למדנו איך הם מתמודדים עם האסונות של הנפגעים כפי שקיים אצלנו בארץ, לצערי. גם נושא של המעורבות של הארגונים מול הרגולציה, נושא של ענישה של מעסיקים ועובדים וחלוקת האחריות ביניהם בכל מה שקשור לעבירות ורשלנות. יצויין כי נושא הענישה של המעסיקים ועובדים הוא בסוף השרשת ולא מיד. הכוונה שבראש הסולם היא החניכה, ההכשרה וציוד הבטיחות מהמתקדמים בעולם. הם יודעים להשקיע בעובדים בתחום הבטיחות בסכומים מאוד גדולים למנוע תאונות"

מויאל אומר עוד כי בחודש

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן