ראש העיר הציג את פרויקט ECOMOOVE במהלך נסיעה באוטובוס בכבישי המיזם

לא רק באמפרים: החזון התחבורתי של לסרי לעיר אשדוד כולל רק אוטובוסים חשמליים (שיגיעו השנה) אלא גם רכבת קלה ומונורייל, אופניים שיתופיות ואפילו תחבורה אוטונומית. החלופה לכיכר הסיטי כבר הועברה לאישורים במשרד התחבורה ובהמשך גם מיזם התיעדוף הכביש הירוק לתחב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כביש הרצל נפתח השבוע באופן רשמי כולל הפעלת נת"צים לאוטובוסים, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל  לסרי השיק היום את השלבים בתכנית התחבורה הירוקה בעיר. לא עוד מיזם ה-REWAY תכירו את פרויקט ה-אקוMOOV – תחבורה מתקדמת ירוקה וחכמה של העיר אשדוד.

אתמול במסיבת עיתנואים של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הושק אוטובוס מונגש עירוני של חברת אפיקים אשר נסע בנתיבים שהופעלו וגם בהם עתיד להתבצע מיזם התחבורה, תוך כדי מענה לשאלות, גם נוקבות של עיתונאים.

להערכתו של ראש העיר במהלך השנה הקרובה יצומצמו הפערים בהבטחות הפרויקט והאוטובוסים החשמליים אכן יגיעו מסין ויוקם חדר הבקרה ל"גל הירוק" שיתעדף אוטובוסים בתנועה בעיר.

דר' לסרי חשף במהלך הנסיעה שישנה תכנית להפעיל רכבת קלה באשדוד וערי הסביבה והיא אמורה לקום עוד חמש שנים. לדברי לסרי הרכבת הקלה תעבור מקריית גת ומשם לאשקלון ולאשדוד, היא תעבור דרך פאתי הרובע המיוחד, לרחוב בן עמי ומשם לבני ברית וצפונה לכיוון רחובות ועד לתל אביב.

בעתיד הרחוק יותר הבטיח ראש העיר במסגרת שיתוף הפעולה עם הסינים גם הקמת המונורייל (רכבת מגנטית על עמודים) וגם מיזם תחבורה אוטונומית יחד עם חברה טאיוונית שתחבר בין הרכבת לבית החולים אסותא.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן