תקוות חדשות במ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד סיימה בתוצאת שוויון 1-1 ב'טדי' נגד בית"ר ירושלים והביסה 4-1 את הפועל רעננה באיצטדיון רמת גן. יכולת טובה של גוזלן שכבש בשני המשחקים. פירס אבו עקל חתם לשלוש שנים. אוואט אחרי הניצחון על רעננה: "השחקנים הגישו לי מתנת יום הולדת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יכולת טובה לקבוצת מ.ס אשדוד בגביע הטוטו. החניכים של רוני אוואט (שאגב חגג יום הולדת השבוע) ומשה אוחיון מאותתים על כוונותיהם לעונה הקרובה והם בהחלט נראים טוב. נראה כי הרכש המאסיבי שעשתה הקבוצה בקיץ שידרג את הקבוצה בצורה מעוררת השתאות. למרות זאת, מ.ס נשארה עם המחמאות ולא הצליחה להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו ותשחק בשבוע הבא במשחק דירוג מקומות 5-6, נגד בני יהודה, במשחק שיקבע את מיקומה הסופי במפעל גביע הטוטו.

בית"ר ירושלים-מ.ס אשדוד, גביע הטוטו, מחזור 3

ביום רביעי שעבר, יצאה מ.ס אשדוד לאיצטדיון 'טדי', המגרש שהאיר לה פנים במחזור הלפני אחרון של העונה שעברה. כזכור, בפעם האחרונה שפגשה את בית"ר, ניצחה מ.ס בתוצאה 3-2, במשחק דרמטי, שבסופו של דבר נטע את האמונה ביכולתה להישאר בליגה. במסגרת גביע הטוטו, מ.ס עמדה שווה מול הקבוצה המתחדשת והמבטיחה של רוני לוי, לעיני 1200 צופים. בית"ר שיחקה בהרכב משני, שכלל מספר שחקנים צעירים, מה שכנראה גרם למשחק להיות שקול לכל אורכו. בדקה ה-31 בית"ר זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, כתוצאה מהכשלה של הבלם טימוטי אוואני (בהופעת בכורה) על פרדי פלומיין. את הפנדל תירגם פלומיין הצרפתי ליתרון 1-0 לזכות המקומיים. האורחת לא הורידה את הראש וניסתה להשוות והצליחה בכך במחצית השנייה. השוויון הגיע באמצעות פנדל נוסף, הפעם לזכות אשדוד, לאחר הכשלה ברחבה על חמודי כנעאן, שנכנס כמחליף. שובל גוזלן לקח את הבעיטה והכניע בלי בעיות את איתמר ניצן, שוער בית"ר וקבע 1-1. זאת גם הייתה תוצאת הסיום, שהבטיחה לבית"ר את מקומה בחצי גמר גביע הטוטו והשאירה את מ.ס אשדוד רק עם המחמאות.

64256321421

רוני אוואט אמר בסיום: "אנחנו בתקופת הכנה. היינו טובים. הפקנו לקחים מהמשחק נגד נס ציונה והקבוצה שיחקה כדורגל טוב בפרקים גדולים במשחק. יוצאים מעודדים. חסר לנו רועי גורדנה, שהוא הלב שלנו. גם יעקב בריהון צריך לחזור מפציעה. אני סופר מרוצה מהצעירים. בטוח שאשדוד תהיה קבוצה טובה העונה. אנחנו מחפשים עוד שחקנים ויכול להיות שנצרף עוד ישראלי אחד ועוד זר."

הפועל רעננה-מ.ס אשדוד, גביע הטוטו, מחזור 4

ביום שני השבוע, יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ באיצטדיון ר"ג, מול הפועל רעננה של המאמן הקשוח מנחם קורצקי. המגרש היה שומם מאוהדים ולמרות זאת אשדוד שיחקה בהתלהבות למין הפתיחה. גוזלן ודין דויד פתחו כשני חלוצי חוד וניכר על משחקה של האורחת, שהוא התקפי ושמח. כבר בדקה ה-14 אשדוד עלתה ליתרון לאחר מהלך נהדר שהתחיל אצל יצחק אספה בצד ימין, שמסר לשלומי אזולאי, שבנגיעה חכמה הקפיץ חזרה לאספה, שפרץ באגף הימני, הוציא רוחב לגוזלן, שקבע מקרוב 1-0 למ.ס. שער חמישי בגביע הטוטו לגוזלן, שמסמן להגנות של ליגת העל, להיזהר ממנו העונה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, שלומי אזולאי בעוד מסירה חכמה, הכניס כדור לכיוונו של דין דויד, שהוכשל ברחבה על ידי בלם רעננה דויד מתאוס. השופט דוד פוקסמן שרק לעונשין מ-11 מטרים ואת הבעיטה לקח דויד וכבש בלי בעיה. 2-0 למ.ס בהפסקה.

במחצית השנייה רעננה חזרה למשחק באופן זמני עם שער של קייס גנאם בדקה ה-57. בדקה ה-63 מתיאוס מרעננה הורחק בכרטיס צהוב שני ואשדוד ניצלה את היתרון המספרי עד תום. שתי דקות לאחר מכן, ליאונרד אווסו הפציץ את השער מ-16 מטרים וקבע 3-1 נהדר לאורחת מאשדוד. בדקה ה-71 הגיע השער היפה במשחק. כדור חופשי מסובב בצורה נהדרת ממרחק 17 מטרים של שלומי אזולאי מצא את החיבורים של אנטמן, שוער רעננה המסכן.

אוואט היה מסופק בסיום ההתמודדות ואמר: "שמח שהשחקנים הגישו לי מתנת יום הולדת. שיחקנו לא רע בכלל. היו הרבה מהלכים טובים, שאנחנו עובדים עליהם באימונים. אנחנו צריכים להיות צנועים, שקטים ולהביא את זה לליגה. רוצים להמשיך את המומנטום שסיימנו איתו את העונה שעברה."

אור בקצה המנהרה

אם לשפוט לפי משחקי גביע הטוטו, הולכת להיות עונה מרתקת עבור הקבוצה של הספונסר ג'קי בן זקן בכל מה שקשור לפן המקצועי. על פניו, נראה כי הרכש הוא במקום הנכון ואם הזרים החדשים יספקו את הסחורה, הסיכוי להתברג ב'פלייאוף' העליון ממשי וקיים.

ראש וראשון להשתלב במערך של אוואט ואוחיון הוא החלוץ שובל גוזלן, שנראה רעב מתמיד. זה לא רק חמשת השערים שכבש עד עתה ומציבים אותו כמלך שערי מפעל גביע הטוטו, זה גם התנועה שהוא עושה, לצד החיוך ושמחת החיים, שכל כך היו חסרים אצלו בשנים האחרונות. מוקדם עוד להגיד, אבל עד עכשיו גוזלן הוא 'בינגו' אמיתי.

בנוסף, ניתן לשים את האצבע על שלומי אזולאי, שמנהיג את הקישור של מ.ס ומוסיף יצירתיות שכל כך הייתה חסרה למ.ס בעונה שעברה. לאזולאי בן ה-29, שעבר לא מעט קבוצות בקריירה, יש מסירות חכמות, ובעיטות טובות מרחוק ונראה כי הוא הולך לגרום לחורף חם ליושבים ביציעי הי"א. עתה אפשר לומר בזהירות, שהקשר המחונן, ששיחק בעברו במכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, מצא בית חם. יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה שלו עם רועי גורדנה, כשהאחרון ישוב מהפציעה.

עוד שחקן ששווה איזכור, הרבה בזכות השיפור הניכר ביכולת שלו, לעומת העונה שעברה הוא הגנאי בן ה-22 לאונרד אווסו. הקשר שפותח עונה שנייה במדי מ.ס, נראה חד יותר, מאיים יותר על השער ומחובר הרבה יותר לקבוצה. אם ימשיך ככה, למ.ס הולכת להיות חוליית קישור, שתוכל להתמודד עם אריות הליגה.

עקב האכילס של הקבוצה הוא כפי הנראה החוליה האחורית. לא ברור כמה השוער החביב גיא משפתי, יכול להוות עבור הקבוצה אי של ביטחון וזאת בשל חוסר נסיונו כשוער ראשון בליגת העל. הרבה יהיה תלוי העונה בניר ברדע, שהולך להיות השחקן הכי חשוב בחלק האחורי של מ.ס ועל כן, זוהי הולכת להיות עונת מבחן לבלם בן ה-23. ברדע מתחיל עונה חמישית בקבוצה וככל שהוא מתבגר, היכולת שלו עולה. אם משפתי וברדע יספקו עונה טובה, אולי במ.ס אשדוד סוף סוף ינשמו אוויר פסגות.

אבו עאקל חתם לשלוש עונות

בשבוע שעבר הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמתו לשלוש העונות הקרובות של הקשר בן ה-22, פיראס אבו עאקל. אבו עאקל הינו בוגר מחלקת הנוער המפוארת של בית"ר נס טוברוק, שידועה בטיפוח שחקנים בכירים לקבוצות בליגות העליונות בישראל. מדובר בשחקן מוכשר, עם מסירה טובה ומשחק אגרסיבי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל איכסל מהליגה הלאומית. לפי משחקי גביע הטוטו, נראה כי הקשר השתלב מצוין בקבוצה, הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית. לאחר החתימה אמר אבו עאקל: "אחרי מספר שבועות פה, אני יודע שהגעתי למועדון חם ומשפחתי ואין מאושר ממני. יש לנו קבוצה מצויינת ואין מאושר ממני."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן