חיזוק מסלובניה לאלופה

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד התחזקה בזר נוסף: דויד ספילר הסלובני, מגיע לאשדוד מהבונדס-ליג הגרמנית. הקבוצה החלה במשחקי אימון לקראת עונת 2019/20, בהפסד בתוצאה 23-28 להפועל ראשל"צ. אדיר כהן בראיון ראשון משווייץ: "באתי לווינטרטור בשביל לשחק"

צילום: דוברות הקבוצה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד השלימה רכש משמעותי בשבוע שעבר. מדובר במרכז דויד ספילר, הסלובני בן ה-35 שנחת השבוע בארץ, חתם בקבוצה לעונה אחת וישלים קו אחורי מרשים למאמן אולג בוטנקו. בתקופת הפגרה דיברו בקבוצה על הרצון להביא זר נוסף לצדו של גאבור לנגהאנס, שהודיע כי ימשיך. וכשהפועל אשדוד מסמנת מטרה, אנחנו כבר יודעים שהיא תיישם אותה. ספילר הינו שחקן בעל ניסיון עשיר במיוחד בליגות הבכירות של אירופה. הוא מגיע לאחר עונה בקבוצת לודוישפן, מהבונדס-ליג בגרמניה. בנוסף, לספילר יש 193 הופעות בנבחרת הלאומית של סלובניה, בהן כבש 293 שערים. הרכש החדש של הפועל אשדוד שיחק בעבר בליגת האלופות, כאשר בעונות 2013-15 הוביל לשם את קבוצת ברסט, מהליגה הביילארוסית החזקה. כמו כן, שיחק בליגות בקרואטיה, מקדוניה, קטאר וערב הסעודית. בשנת 2007 הגיע עם קבוצת סליג'ה הסלובנית לגמר האיגוד האירופי בכדוריד. יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה של ספילר עם שאר שחקני הסגל של אלופת המדינה בכדוריד.

בתוך כך, החניכים של אולג בוטנקו ערכו ביום ב' השבוע ניסוי כלים ראשון במסגרת משחק אימון ביתי באולם מקיף ט' נגד הפועל ראשל"צ, שהסתיים בהפסד 28-23. האלופה עלתה בהרכב חסר מאוד, ללא גאבור לנגהאנס, יוסי וישראל ביטרמן הפצועים. גם הרכש ספילר נחת יממה לאחר המשחק ולא שותף. הבקיעו להפועל אשדוד: נבו לוי- 7, יובל כץ- 4, טל הרשקוביץ- 3, עמרי קושמרו ועמית ישראל- 2 כל אחד, מתן כהן וז'ניה רחוב- 1 כ"א.

משחק אימון נוסף התקיים נגד מכבי ראשל"צ ביום חמישי, באולם 'רביבים' בראשון לציון. בשבוע הבא צפויה הקבוצה לשחק נגד עירוני רחובות ומכבי באר שבע במשחקי חוץ.

אדיר כהן: "יכולים לקדם אותי להגיע לרמות היותר גבוהות"

8695875476423

שחקן הקבוצה בעונה החולפת, אדיר כהן, שנולד באשדוד, גדל במחלקת הנוער של הפועל אשדוד וחתם לאחרונה לשלוש עונות בקבוצת וינטרטור מהליגה בשווייץ, העניק ראיון לתכנית 'מגרש פתוח' בערוץ הספורט ואמר את הדברים הבאים: "רק בשבוע שעבר נחתתי ולא היה לי עדיין זמן להתאקלם. מיד ערכנו שני אימוני וביום שלאחר מכן שיחקנו משחק אימון נגד שטוטגרט מהבונדס ליג הגרמנית. סך הכל יש פה אחלה חבר'ה, הרבה מהם בגיל שלי. זאת ליגה מאוד טובה. לדוגמא, הקבוצה שלי היא ברמה, סיימנו בתיקו נגד שטוטגרט וזה מראה על הרמה. הליגה פה פחות פיזית משאר הליגות החזקות באירופה, אלא מתבססת יותר על מהירות ועל משחק ריצה. חושב שזו ליגה שנותנת במה לצעירים. יצא לי לדבר עם המאמן עוד כשהייתי במבחנים, הוא אמר שבונים עליי בתור שחקן שיכול לתרום לקבוצה וגם מבחינה אישית יכולים לקדם אותי כדי שאגיע לרמות היותר גבוהות. באתי לקבוצה בשביל לשחק ולא לשבת על הספסל. יש בקבוצה שלי חמישה שחקנים בשנתון שלי. זאת התחלה טובה עבורי. העיר פה יחסית עיר גדולה, יש פה בערך 100 אלף תושבים. מאוד קרובים לציריך. מאוד נוח להתנייד פה. מבחינת סביבת חיים, לא חסר פה שום דבר."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן