ניר ואופיר באי הבריטי

פתיחה מוצלחת לשני האשדודים שלנו ב'פרמייר שיפ' הסקוטית. ניר ביטון שיחק 90 דקות בניצחון קבוצתו סלטיק בתוצאה 7-0 על קבוצת סנט ג'ונסטון. השוער אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון קבוצתו היברניאן 1-0 על סנט מירן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אשדוד10 מציג מדור חדש לרגל פתיחת הליגה הסקוטית: מדי שבוע נעדכן אודות משחקיהם של צמד השחקנים האשדודים שלנו, ניר ביטון ואופיר מרציאנו ב'פרמייר שיפ' הסקוטית. כמו כן, נביא תגובות בלעדיות מהתקשורת הסקוטית ומהשחקנים עצמם.

בשבת האחרונה פתח ביטון, את משחקיו במדי קבוצת הפאר הסקוטית סלטיק ריינגר'ס, אותה מאמן ניל לנון. ביטון שיחק בעמדת הבלם ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה בניצחונה הביתי, בתוצאה האסטרונומית 7-0 על סנט ג'ונסטון המסכנה, במגרש 'סלטיק פארק' לעיני 58,877 צופים נלהבים שדחפו את קבוצתם למין הפתיחה. השחקן הבולט במשחק היה הקשר הסקוטי ריאן כריסטי שהבקיע שלושער. ביטון היה מרוצה מפתיחת העונה של קבוצתו ואמר השבוע מביתו בגלאזגו: "משחק ראשון של העונה. כיף לפתוח עוד עונה ובטח שבתוצאה כזאת. הפנים קדימה למשחק הבא כבר. לא באמת אכפת לי באיזה עמדה אני משחק, כל עוד אני משחק". בתקשורת הסקוטית החמיאו לביטון וכתבו: "משחק ההגנה של סלטיק זקוק לנוכחות המרגיעה של ניר. המאמן סומך עליו בעיניים עצומות ונראה שהוא עומד למלא תפקיד מאוד חשוב העונה."

8648647346524

זהו המשחק החמישי העונה שביטון פותח בעמדת הבלם. קדמו לו ארבעה משחקים במוקדמות ליגת האלופות, בהם ניצחה סלטיק והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי, בו תפגוש למפגש כפול את קבוצת קלוז', אלופת רומניה, שהדיחה את מכבי ת"א בשבוע שעבר. משחק הגומלין יתקיים ביום רביעי הקרוב ברומניה (המשחק הראשון נערך בסקוטלנד ביום רביעי השבוע). אם סלטיק תנצח במפגש הכפול נוכל לברך את ביטון על העפלה לשלב הבתים היוקרתי של ליגת האלופות. בשבת סלטיק וביטון יצאו למשחק חוץ נגד קבוצת מאתרוול.

הנציג השני של אשדוד ב'פרמייר שיפ', השוער אופיר מרציאנו, חווה גם כן פתיחה מוצלחת במיוחד לעונת 2019/20. קבוצתו, היברניאן, אותה מאמן פול האקינגבוטום, אירחה בשבת האחרונה את קבוצת סנט מירן, באיצטדיון הביתי של היברניאן, 'איסטר רואד סטדיום', לעיני 16.631 צופים וניצחה 1-0 משער בדקה ה-85 של הקשר סקוט אלן. מרציאנו היה טוב וזכורה במיוחד הצלה טובה שלו במחצית הראשונה, מבעיטה מתוך הרחבה של שחקן יריב. מרציאנו אמר השבוע: "תמיד טוב לפתוח את העונה בניצחון וברשת נקייה. אני מאוד שמח על כך והעיקר להמשיך בדרך הזו." בדף הפייסבוק של היברניאן פירגנו לאופיר: "מרציאנו היה סלע איתן בקו ההגנה האחרון של הקבוצה במחזור הפתיחה." ביום ראשון הקרוב תצא היברניאן ושוערה מרציאנו למשחק חוץ קשה במיוחד נגד גלאזגו ריינגר'ס.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן