טיפאני חוזרת לאשדוד

טיפאני ג'קסון הודיעה על חזרתה למכבי אשדוד, במדיה זכתה בשלוש אליפויות. ה'סנטרית' בת ה-34 כבר פרשה מכדורסל לפני כשנה, אך לאחרונה שינתה את דעתה. היו״ר אורי בן סימון: "מי שאוהב את ישראל מקומו פה איתנו". במכבי אשדוד גברים החלה מכירת המנויים לעונת 2019/20

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

'קאם-בק' מפתיע בליגת הכדורסל נשים, בקבוצת מכבי אשדוד. השחקנית טיפאני ג'קסון, המתנשאת לגובה 1.91 מטרים, ששיחקה בעבר באשדוד ופרשה לפני כשנה, הודיעה על חזרתה למשחק פעיל וחתמה באשדוד. למעשה, התואר האחרון בו זכתה הקבוצה היה בשנת 2017/8, כאשר ג'קסון זכתה בתואר ה'אמ.וי.פי' והובילה את אשדוד לאליפות. סך הכל ג'קסון זכתה באשדוד בשלוש אליפויות וגביע המדינה אחד. בנוסף, בשנת 2015, הייתה שותפה להישג השיא של מכבי אשדוד במפעלים האירופיים- העפלה לחצי גמר ה'יורופ-קאפ'.

ג'קסון שחזרה כאמור מפרישה, שימשה בעונה החולפת כעוזרת מאמן מכללת טקסס בכדורסל נשים. באמתחתה גם קריירה ארוכה יחסית ב'וו.אנ.בי.איי', כאשר נבחרה ב'דראפט' 2007 בסיבוב הראשון, במקום החמישי על ידי קבוצת ניו-יורק 'ליברטי', בה שיחקה במשך שלוש עונות וחצי. לאחר מכן עברה לקבוצת טולסה 'שוק' ובעונת 2012 הציגה את העונה הגדולה ביותר בקריירה שלה בליגה הטובה בעולם, כאשר קלעה 12.4 נקודות וקלטה 8.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ב-34 משחקים. לאחר ארבע עונות בטולסה, עברה ג'קסון ללוס אנג'לס 'ספארקס', בה שיחקה עונה אחת.

השחקנית עברה תקופה לא פשוטה וחשפה זאת בחודש דצמבר 2015, כאשר סיפרה כי אובחנה במחלת סרטן השד, ממנה הצליחה להחלים. המנהל המקצועי של מכבי אשדוד אמר על חזרתה המרגשת של ג'קסון: " לפני חודש זה קרה שיחת טלפון מטיפאני ג'קסון, לטלי קריאף יו״ר המועדון שמבקשת לחזור לשחק בישראל ורק באשדוד! אז כמובן התרגשות גדולה ובאהבה גדולה ניתן לפרסום טיפני ג’קסון חוזרת לאשדוד שבידה 4 אליפויות וגביע המדינה. מי שרוצה לחזור הבייתה ומאוד אוהב את ישראל ובמיוחד את אשדוד, מקומו פה איתנו."

אצל הגברים: מכירת המנויים החלה

קבוצת מכבי אשדוד החתימה בשבוע שעבר לא פחות מעשרה שחקנים, אשר יהוו את סגל הקבוצה לעונת 2019/20 הממשמשת ומגיעה. בקבוצה מקווים שצירופו לסגל של ליאור אליהו, שבחודש הבא יהיה בן 34, יגרמו לקהל האשדודי לצאת מהקיפאון, להגיע לאולם ה'קריה' בעונה הקרובה ולתמוך בקבוצה. השבוע פרסמה הקבוצה כי מכירת המנויים החלה. כרטיס מנוי למשחקי הקבוצה יעלה כ-400 שקלים, כאשר מנוי אב ובן יעלה 500 שקלים בלבד. בקבוצה מקווים שהמחירים הזולים יחסית, יעשו את העבודה ויגרמו לקהל לנהור לאולם ה'קריה'. בנוסף, מי שירכוש מנוי עד לסוף חודש אוגוסט, יזכה לעשרים אחוזי הנחה. לא בטוח שזה מה שיזיז את הקהל האשדודי, שכבר הוכיח בעשר שנות קיום הקבוצה בליגה הבכירה, כי אשדוד איננה עיר של כדורסל.

0688456523

בתוך כך, בסוף השבוע שעבר, הודיעו במכבי אשדוד על החתמתו של הרכז עמית עבו לעונה נוספת. עבו בן ה-19, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, הגיע לאשדוד ממכבי ראשל"צ, בחודש מרץ בעונה שעברה, במקומו של תום מעיין, כרכז מחליף. הוא יהיה השריד היחיד שנשאר באשדוד מהסגל של העונה החולפת. עבו, שהראה ניצוצות בתשע הדקות בממוצע למשחק, ששיחק במדי אשדוד בתקופה הקצרה, יהיה השחקן ה-11 בסגל של גרינברג וגוט.

מנהלת הליגה פרסמה את מועד ולוח משחקי גביע ווינר, המהווה הכנה לעונה שתיפתח בתאריך 5/10/19. מכבי אשדוד הוגרלה בשלב שמינית הגמר לשחק נגד הפועל ת"א, באולם ה'דרייב אין', במשחק שיתקיים בתאריך ה-19 בספטמבר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן