הנה הם באים האלופים האדומים

הפועל אשדוד בכדוריד פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2019/20. החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה. מאמן האדומים, אולג בוטנקו ימשיך לאמן במקביל את נבחרת ישראל. בוטנקו: "המטרה להמשיך ולפתח את הנבחרת״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד פתחה רשמית את העונה הקרובה. לקבוצה שהביאה הרבה כבוד לעיר, יש הרבה מטרות לעונה הקרובה ובראשן- השארת צלחת אליפות המדינה בעיר אשדוד. מטרה נוספת היא כמובן להתקדם כמה שיותר בגביע האירופי 'אי.הייץ'.אף' שיחל בתחילת חודש אוקטובר. היריבה הראשונה תהיה המנצחת במפגש בין האוקר האיסלנדית לבין פלזן הצ'כית. גם גביע המדינה הישראלי חשוב להפועל אשדוד וגם נמצא על הכוונת שלה.

קפטן הקבוצה לעונה הקרובה יהיה ישראל ביטרמן, שיחליף בתפקיד את נתנאל מלול, שפרש ממשחק פעיל בתום העונה שעברה. מי שעזבו את הקבוצה הם אדיר כהן, דור קלדרון, יותם טל, שרון שלם והשוער תום שם טוב. מי שהצטרפו וינסו למלא את החלל שהאחרונים הותירו, הם נבו לוי, יובל כץ ואורון ברגיל. בקבוצה מנסים להתחזק בשחקן זר נוסף, שעתיד להצטרף לגאבור לנגהאנס, הגרמני המוכשר שממשיך עונה נוספת. כמו כן, יש רצון להתחזק בעוד שחקן ישראלי שיוסיף עמוק לסגל המתגבש של אולג בוטנקו. לאשדוד נקבעו שלושה משחקי הכנה לקראת העונה. ביום שני הקרוב תארח אשדוד את הפועל ראשל"צ. בשישי הקרוב תצא הפועל לבית מכבי בראשל"צ, למפגש מול מכבי המקומית, בשחזור סדרת הגמר של העונה שעברה. שלושה ימים לאחר מכן תצא הקבוצה לעיר רחובות, למפגש מול עירוני רחובות.

בתוך כך, הודיעה הנהלת הקבוצה על תחילת מכירת המנויים לעונה הקרובה. זאת הפעם הראשונה שאשדוד פותחת את העונה כאלופת המדינה. מנוי למבוגר יעלה כ-300 שקלים ומנוי לילד- 150 שקלים. הנהלת הקבוצה מזמינה את הקהל הרחב להיות חלק ממשפחה אלופה.

איגוד הכדוריד הודיע השבוע, כי המאמן אולג בוטנקו ימשיך לאמן במקביל להפועל אשדוד, את נבחרת ישראל. הקמפיין הקרוב של הנבחרת הלאומית יהיה מוקדמות אליפות העולם והמאמן בוטנקו, שמקבל הערכה עצומה מקברניטי האיגוד, יהיה מי שידריך אותה. בוטנקו מאמן את הנבחרת כבר מעל 15 חודשים ובקמפיין מוקדמות אליפות אירופה שהסתיים לפני כחודש וחצי, לא הצליח להעפיל בצורה אכזרית, רק בשל יחס שערים נחות. משחק הפתיחה של נבחרת ישראל מול פינלנד בתאריך ה-23/10, עשוי להתקיים באשדוד.

בוטנקו אמר לאתר האיגוד: "שמח מאוד להמשיך לעוד קדנציה בנבחרת ישראל. המטרה להמשיך בתהליך ולפתח את הנבחרת. הטורניר הקרוב חשוב להמשך הדרך שלנו ואני מאוד מקווה שאצליח לעזור לנבחרת להצליח במשימה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן