קיץ ישראלי 10: מתחמי ענק – ב 10 שח לתושבי אשדוד

8 מתחמים ב – 10 שח כניסה למתחם' החופשה הגדולה בישראל במחיר של 10 ₪ בתאריכים 18-28.8

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 

"אנחנו יודעים שהשבועיים האחרונים של חופשת הקיץ הכי קשים.אין כבר קייטנות, אין עוד כוחות וכבר אין אפשרות להוצאות נוספות" מציינים ההורים. עיריית אשדוד: יש לנו פתרון איכותי -הנאה גדולה בהוצאה קטנה.
קיץ ישראלי 10 בעלות של 10 ₪. אז למי שלא יודע, התוכנית יוצאת בתאריכים 18-28.8 לדרך ובימים הקרובים תשלח גם חוברת דיגיטלית לתושבים תוכניה.

לא לחינם נקבעו השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט כמועדים המתאימים ביותר לתוכנית.היה זה כמענה למדיניות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי,המבקש להנחיל פעילות מגוונת למקסימום משתתפים מתושבי העיר ולהקל על ההורים ככל שרק ניתן.

תוכנית ייחודית – מהפכנית – כוללת 8 מתחמים, ב-12 ימים, בעלות של 10 ₪ או ללא תשלום. 2 מתחמים הינם רגעים מיוחדים לילדים עם צרכים מיוחדים. מיזם זה הוא ראשון מסוגו בישראל ועיריית אשדוד הייתה הראשונה לבנות תוכנית חדשה שנותנת פיתרון אופטימאלי לשבועיים האחרונים של הקיץ, בנוסף כמובן לתוכנית אירועי הקיץ שהתנהלו בכל תקופת החופשה.

"את המתחמים יפעילו בני הנוער מתנועות הנוער וממועצת הנוער העירונית אשר יקבלו שכר עבור עבודתם, כך שהתוכנית מצליחה לתת מענה כפול: גם פעילות בילוי ופנאי לציבור התושבים וגם מענה תעסוקתי לנוער" אומרים בעירייה ומאמינים כי גם מודל זה יזכה לחיקויים ע"י רשויות אחרות.

שבועיים לפני סיומה של חופשת הקיץ,לאחר שכבר היינו בחופשה והקייטנות הסתיימו, החלטנו ליצור תוכנית נוספת אשר תיתן מענה רחב ומגוון לימי החופש הנותרים. "קיץ ישראלי 10 לשבועיים נוספים, שבהם נקים 8 מתחמי ענק מגוונים עם מיטב האומנים ושפע של פעילויות, סדנאות ומופעי תרבות איכותיים, שינעימו את זמנכם" אומרים בעירייה ומוסיפים בסיפוק רב: "אנו גאים להמשיך ולהוביל מיזמי בילוי ותרבות לרווחת התושבים, ולהעניק שפע הזדמנויות לבילוי ופנאי לכל המשפחה, גם בימי חופשת הקיץ האחרונים, בתקווה שאירועים אלו יהפכו למסורת גם בשנים הבאות.

עיריית אשדוד נתנה לכך מענה ובנתה תכנית מקיפה לחודשי הקיץ, קיץ ישראלי 10 – תוכנית בילוי ופנאי לכל שכבות האוכלוסייה. "השבועיים האחרונים של הקיץ מהוווים את התקופה הקשה ביותר להורים ולילדים, ועיריית אשדוד נערכה במיזם בילוי ופנאי משפחתי לתושבי אשדוד והיחיד בארץ, אשר נותן מענה לשבועיים האחרונים של הקיץ בסכום סימלי של 10 ₪.

נורית טופז, רפרנטית הצרכים המיוחדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי מטעם תנועת אשדודים;

"חופשת קיץ מיוחדת שנבנתה עם ועבור משפחות האוכלוסיות המיוחדות של אשדוד. יחד, בנינו תוכנית שתשמור על הרצף החינוכי, התרבותי, התעסוקתי ותעלה חיוך למי שהכי זקוק לכך.

מוזמנים באהבה לקחת חלק בפעילויות הקיץ הנרחבות ולהגיד לנו איך היה לכם, בכדי שנוכל להתקדם עוד במהלך השנה ולקיץ הבא. תהנו!"

 

*כרטיסים ניתן לרכוש באפליקצייה– אשדודית, בקישור https://bit.ly/2SQ7erh

או במוקד ההזמנות -08-9568080 (בין השעות 9:00-21:00 ימים -א-ה)

רכישה מכוונת דרך האתר לש המשכן לאומניות הבמה — https://www.mishkan-ashdod.co.il/cat.asp?category=243&sub=2230

לינק לחוברת הדיגיטלית – https://bit.ly/2YwLkuC

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן